IDeal betaling

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP back-end developer gezocht!

Functie Werk je liever zonder druk en keiharde deadlines maar met de focus op kwaliteit? Dan kom je hier op de juiste plek terecht! In Het team bestaat momenteel uit 12 developers, hiernaast werken er collega’s van front-end, UX maar ook marketing/sales en support. In iedere sprint ontwikkel je samen functionaliteiten met als uitdaging om de klanten de beste gebruikerservaring te bieden. Ze bieden een werkplek waar je jezelf kunt blijven ontwikkelen, en mee te werken aan zowel bestaande als nieuwe mogelijkheden. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar een papiertje) • Je denkt graag mee over

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

Junior full stack developer

Functie Als full stack developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Medior PHP developer

Functie Samen met je development team werk je Agile Scrum en met jullie gezamenlijke kennis en ervaring bepalen jullie samen de beste keuze voor techniek en architectuur. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en denkniveau • Je hebt goede kennis en ervaring met PHP • Je bent niet bang voor complexe projecten • Je werkt graag zelfstandig aan applicaties • Je bent altijd nieuwsgierig naar nieuwe

Bekijk vacature »

Lead Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig wil bezig houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator door middel van

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar ABAP

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving De kandidaat zal worden ingezet binnen een van de DevOps teams binnen SCI (Service Centrum Inburgering) voor het ontwerpen en bouwen in SAP ABAP van de binnen SCI gebruikte informatiesystemen. Voornaamste voorkomende werkzaamheden zijn het aanpassen van en bouwen van nieuwe programmatuur in ABAP (Objects), waarbij ook gebruikt wordt gemaakt van DDD (Domain Driven Design) en het opstellen/aanpassen van Functionele/Technische ontwerpen. Daarnaast moeten ook formulieren met SAP Smartforms worden aangepast. Verder speelt de overgang naar SAP4Hana en SAP CPI. Vanwege het veelvuldig gebruik van SAP PO is kennis hiervan een pré. Achtergrond opdracht Momenteel werken meerdere DevOps teams

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Senior C# Software Ontwikkelaar te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever heeft als missie om haar klanten op ICT-gebied volledig te ontzorgen. Ze zijn een ICT bedrijf met een verscheidenheid aan ICT oplossingen waaronder Cloud oplossingen en een groot deel van het werk is gericht op software realisatie. Voor de Enterprise-klanten voert het relatief kleine ontwikkelteam waar jij deel uit van kan gaan maken binnen deze organisatie te Zaandam de grootste opdrachten uit. Niet alleen websites en complexe webapplicaties maar ook mobile apps, web services en complete systeemintegraties! Je moet dan denken aan Dynamics, Sharepoint en Salesforce. Je komt hier terecht in een relatief kleine organisatie met ontzettend

Bekijk vacature »
- Tabbertje -

- Tabbertje -

07/02/2011 20:42:19
Quote Anchor link
Beste Mensen,

Ik heb een veilingsite script gekocht van phpprobid en nu heb ik een IDeal betaalmodule hiervoor nodig.

Is er iemand in de zaal die zoiets VEILIG zou kunnen programmeren tegen een
kleine vergoeding van zeg 200 euro ofzo??

mvg


T.

Toevoeging op 07/02/2011 21:19:05:

Niemand??
 
PHP hulp

PHP hulp

06/10/2024 14:27:38
 
Michel Bouwman

Michel Bouwman

08/02/2011 12:33:31
Quote Anchor link
Beste Tabbertje,

Ik zou voor jouw een IDEAL betaalmodule kunnen inbouwen, heb je zelf een sript of moet het via Mollie lopen?
Ik vraag voor het inbouwen een vaste prijs van 150 euro.
Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel.

Groetjes,

Michel
 
Chris -

Chris -

08/02/2011 12:39:28
Quote Anchor link
Hallo Tabbertje, mocht je de beveiliging willen laten checken voor de website (inclusief het ideal gedeelte), kan ik je daarbij van dienst zijn!
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/02/2011 13:31:08
Quote Anchor link
(@Chris: wat is in het kort de beste beveiliging tegen xss er vanuitgaande dat je pdo gebruikt met prepared statements? striptags en htmlspecialchars ofzo?)
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

08/02/2011 14:04:11
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 08/02/2011 13:31:08:
(@Chris: wat is in het kort de beste beveiliging tegen xss er vanuitgaande dat je pdo gebruikt met prepared statements? striptags en htmlspecialchars ofzo?)


Kijk eens op internet of maak er zelf een apart topic over. Gezien jou vraag niks met het onderwerp van dit topic te maken heeft.

Indien je iDeal geïntegreerd wilt hebben kan ik je daarbij helpen.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/02/2011 14:11:20
Quote Anchor link
@mebus: heet jij Chris??? Mijn vraag was aan hem gericht en niet aan jou. Als je de link van Chris had bekeken dan snap waarom ik mijn vraag stel. Bovendien staat mijn vraag tussen haakjes waarmee ik aangeef dat het even een tussendoor vraagje betreft en het is dus NIET de bedoeling dat jij daar nu ineens de nadruk op gaat leggen.

On topic!
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

08/02/2011 14:20:30
Quote Anchor link
@ozzie: Waarop Chris weer gereageerd zou hebben op jou reactie binnenin dit topic wat dus helemaal niet de bedoeling is en dit verwarrend kan zijn voor de TS en andere mensen. Je kon Chris ook een Persoonlijke Bericht (PM) sturen en zo op een antwoord wachten. En ik hoefden niet eens de website te openen om te snappen waarom jij je vraag stelde. Gezien ik de website al eerder heb gezien. Ik val je echt niet aan en dat is ook niet mijn bedoeling. Het is voor andere gebruikers gewoon makkelijker als ze al die off-topic berichten niet lezen.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/02/2011 14:22:32
Quote Anchor link
Je geeft in ieder geval een onderbouwd en beschaafd antwoord. Dat mag ik wel ;)
Zal er de volgende keer aan denken dan.

On topic.
 
Roel -

Roel -

08/02/2011 14:25:00
Quote Anchor link
Als je IDEAL betalingen op je website wilt en je maakt gebruik van Mollie, moet je ingeschreven zijn bij de KVK.

Hoe dat bij andere diensten zit weet ik niet.
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

08/02/2011 14:27:41
Quote Anchor link
Roel van de Water op 08/02/2011 14:25:00:
Als je IDEAL betalingen op je website wilt en je maakt gebruik van Mollie, moet je ingeschreven zijn bij de KVK.

Hoe dat bij andere diensten zit weet ik niet.


Quote:
Ontvangers van iDEAL-betalingen mogen niet particulier zijn. Dit houdt in dat u in ieder geval een eenmanszaak moet hebben en ingeschreven moet staan bij de Kamer van Koophandel. Mocht u nog geen inschrijving hebben bij uw lokale Kamer van Koophandel; dit is eenvoudig te regelen en de kosten voor een eenmanszaak zijn relatief laag. Voor meer informatie over het inschrijven van uw bedrijf kunt u het beste kijken op de website van de Kamer van Koophandel. Als u staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, zal de Belastingdienst u een BTW-nummer toekennen. Deze dient u ook in te vullen in uw account. Voor meer informatie over BTW en een BTW-nummer, kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.


Hmm, weet ik dat ook weer (:
 
- Tabbertje -

- Tabbertje -

08/02/2011 18:47:01
Quote Anchor link
Heren bedankt voor de reacties..

ik zal een keuze moeten gaan maken uit het aanbod en de reeds bestaande middelen.

Ik heb hier al een IDeal module kunnen kopen, maar wekt alleen met ING (NOG) en dit moet vebouwd gaan worden denk ik...

ik hoop dat het uitkomst biedt....

Mijn programming skills zijn niet zo goed, vandaar de vraag.....
Gewijzigd op 08/02/2011 18:49:07 door - Tabbertje -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.