Iemand gezocht die spel kan maken
Voorbeelden van sites zijn: www.wielerprono.be, www.wielermanager.nl
Ik zoek iemand die zoiets voor me kan maken. Als je me helpt kun je een banner op mijn site krijgen voor een lange tijd.
'K denk niet dat iemand dat gratis gaat doen voor je ...
Je kan een lange tijd een banner krijgen op mijn site.
Elwin
Denk een periode van een jaar ofzo.
Ik hanteer voor een paar websites van mij. Gespecialeerd op grafische-rekenmachine een prijs van 20 euro per maand.
Dit x 12 maanden maakt dus 240 Euro.
Een script maken als deze kost +/- 100 ligt er aan wat je wilt.
Dit voor een a 25 Euro per uur kom je uit op 2500 Euro uit :/
Je moet dus echt een liefhebber voor wielrennen doen als je dit ubehaupt wilt doen maar ik vind dit zonde van mijn uit.
Het hoeft niet heel ingewikkeld te zijn. En ik wil het zelf kunnen bijhouden. Uitslagen invoeren etc.
Ik zoek nog huishoudelijke hulp; ik denk dat we elkaar wel kunnen helpen. Doe jij mijn afwas en was, maak ik je site.
Je vergeet dagelijks je auto wassen nog :)
Tsss, graag alleen serieuze reacties
Ze zijn bloedserieus :P
Quote:
Dan ook graag alleen maar serieuze vragen. Want wat verwacht je nou? Dat mensen non-profit een paar dagen gaan knutselen aan een script waarvoor ze een banner krijgen? Wat ik zei.. wie klikt er nou op zo'n ding?Tsss, graag alleen serieuze reacties
Probeer gewoon zelf iets te maken. Bijvoorbeeld op basis van een script wat lijkt op jouw idee... Die zijn vast wel te vinden.
Elwin
ja?? geef maar een dan
ik ben fftjes de naam kwijt, het was iets van www.g**gle.com, alleen die 2 * weet ik niet meer.
maar daar kun je vast wel iets vinden
Tijd voor een geheugen upgrade Thijs? ;)
jah denk het wel, maarja dat koop ik altijd via fr**gle van g**gle en als ik het niet meer weet dan kan ik het ook niet kopen:P
Via google vind je echt geen script die ik nodig heb.
http://www.google.nl/search?q=php+%22sports+manager%22.
Niemand zei hier ook dat je op Google precies hetgene zou vinden wat je zoekt...
Elwin
Waar zoek jij dan weer op? Mij lukt het in één keer: Niemand zei hier ook dat je op Google precies hetgene zou vinden wat je zoekt...
Quote:
Probeer gewoon zelf iets te maken. Bijvoorbeeld op basis van een script wat lijkt op jouw idee... Die zijn vast wel te vinden.
Elwin
En het is voor wielrennen.
Zoals je ziet is niemand hier echt enthausiast van wielrennen EN jouw 'fantastische' banner-aanbod. Misschien krijg je mensen warm met een goed bod? wat is het je waard??