iframe

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Gert

Gert

11/01/2006 12:21:00
Quote Anchor link
Goedemiddag,

Is het mogelijk om met php een pagina te laden in een iframe en dat het frame automatisch aangepast wordt aan de hoogte van de pagina?

Hieronder een link die naar het iframe verwijst. Deze link moet zo blijven omdat deze informatie uit een database wordt gehaald.

//Print ze op het scherm
echo "<td><a href='" . $rij["pagina"] . " ' target='hoofd'>" . $rij["naam"] . "</a></td>";
echo '</tr>';
}

Hieronder mijn iframe waarin alles wordt geladen

<iframe src="start.php" height="100%" width="100%" frameborder="0" scrolling="no" name="hoofd" >
<p>Let op: Deze inhoud kan niet worden weergegeven omdat uw browser geen IFrames ondersteunt.<p></iframe>

PHP hulp

PHP hulp

03/03/2025 07:55:13

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

11/01/2006 12:23:00
Quote Anchor link
Als je je inhoud in een div zet, dan past die zichzelf automatisch aan.

Gert

Gert

11/01/2006 12:38:00
Quote Anchor link
Hallo jan,

Ik heb gisteren al een aantal uren zitten zoeken en dat had ik ook al ergens gelezen, maar hoe kun je dan targetten naar een div??
Ik merk ook even op dat ik weinig verstand van dit soort zaken heb

- wes  -

- wes -

11/01/2006 13:00:00
Quote Anchor link
je target niet naar een div maar naar je iframe name. en in je pagina zelf die je aanstuurd in je iframe stuur je naar self of ook iframename

Gert

Gert

11/01/2006 13:08:00
Quote Anchor link
Dan heb ik ook gedaan in mijn voorbeeld bovenaan. Iframe moet zich automatisch aanpassen aan pagina hoogte. De ene pagina is nml langer dan de ander. Ik wil niet scrollen vandaar. Dus werd er gezegd een div te gebruiken ipv iframe

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.