ik heb een probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Christiaan x

christiaan x

02/09/2007 01:15:00
Quote Anchor link
ik zou graag informartie uit een database halen en op een pagina plaatsen.
dus ik heb een tabel leden, nu weet ik wel dat je met $num_rows het aantal leden kan tonen.. maar niet hoe je de namen van de leden kan tonen..
heb gerprobeerd en gezocht op internet maar vind dus echt niks waar ik iets mee kan.

kan iemand mij hier mee helpen?
alvast bedankt

PHP hulp

PHP hulp

16/01/2025 04:12:58

Mark L

Mark L

02/09/2007 01:19:00
Quote Anchor link
Al in de tutorials gezocht?

Klikje();

Frank -

Frank -

02/09/2007 01:55:00
Quote Anchor link
Quote:
ik heb een probleem
Dat is wel vaker met personen die een topic starten... Deze titel zegt dus 10x niks over het probleem.

Oplossing: Verzin een betere titel, eentje die iets zegt over het probleem.

Gevolg: Je wordt beter geholpen.

Wat wil je nog meer?

Ps. Welkom op phphulp!

Christiaan x

christiaan x

02/09/2007 09:35:00
Quote Anchor link
Bedankt allemaal, Goedemorgen.

Het probleem is inderdaad opgelost met de tutorial, Sorry voor het te snel posten.. weer een les geleerd!

Groetjes

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.