Ik zoek een agenda script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

13/11/2005 12:12:00
Quote Anchor link
Hallo
ik zoek een agenda script die geen gebruik maakt van MYSQL of andere dingen (ook geen database)
Als iemand zoon script weet wil die gene het dan even op sturen naar [email protected] of een link of zo.
Alvast bedankt

Groetjes van arwin.colddot.nl

PHP hulp

PHP hulp

15/01/2025 17:58:09

13/11/2005 13:24:00
Quote Anchor link
Waarom wil je een agenda zonder database? Wanneer je geen database gebruikt, weet je van te voren al dat de performance om te huilen is. Text-bestanden uitlezen duurt namelijk vele malen langer dan een query in een database. Een goed script zonder database is ook vele malen complexer omdat je allerlei functies opnieuw kunt gaan schrijven.

Ga je eens verdiepen en database en doe er je voordeel mee.

Eric redegeld

eric redegeld

13/11/2005 13:48:00
Quote Anchor link
Nou, daar ben ik het niet mee eens, snelheid hoeft geen probleem te zijn, neem eens een kijkje bij onze CMS zonder database, een project door fransen ontwikkeld, en waar wij als groepje de onderdelen php, vertalen of verder ontwikkelen

http://www.freeguppy.nl/index.php?lng=nl

dus tja, smaken verschillen

ps ook ik zoek een leuk agenda zonder database.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.