invullen gegevens; gegevens van andere pagina halen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Thoos

Thoos

29/01/2006 10:15:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik zoek een script waarbij het mogelijk is om gegevens van een andere pagina te halen. Met een andere pagina bedoel ik ook een andere site, www.voorbeeld1.nl haalt gegevens van www.voorbeeld2.nl

Ik zoek iets waarbij bijvoorbeeld mensen kunnen inloggen, als zij inloggen worden de gegevens geladen uit een andere pagina en ingevuld in de velden. Dit kan bijvoorbeeld dat er op www.voorbeeld1.nl een profiel is ingevuld en als mensen inloggen bij www.voorbeeld2.nl dat dan hun gegevens automatisch worden ingevuld op bijvoorbeeld de 'boekingspagina'.

Bedankt.
Gewijzigd op 29/01/2006 11:31:00 door Thoos

PHP hulp

PHP hulp

16/01/2025 09:16:19

Ronald

ronald

29/01/2006 11:19:00
Quote Anchor link
denk niet dat zoiets bestaat aangezien hacken er makerlijker op kan worden...

Frank -

Frank -

29/01/2006 11:23:00

Robert Deiman

Robert Deiman

29/01/2006 11:28:00
Quote Anchor link
Het is wel mogelijk. Het kan heel ingewikkeld worden om te maken. Verder zal je toestemming moeten hebben van de andere partij. Dus de webmaster van de andere pagina.
Als je die hebt, kan je samen met die webmaster wel naar een oplossing zoeken, dat is vaak gemakkelijker!

En dan is het niet ILLEGAAL

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.