javascript tutorial & standaarden
Jeroen VD
24/02/2012 14:33:39ik ben net aan de slag gegaan met intype... en ik vind het geweldig! tot nu toe dan. voelt heel natuurlijk aan. paar extras die notepad++ niet heeft: als je een haakje opent, zet die er automatisch een haakje sluiten achter. geweldig. zelfde voor quotes. meer hoef ik eigenlijk niet, ik moet de totale controle nog hebben, en met al die extras zoals dreamweaver kan ik er niet meer tegen.
tot nu toe beveel ik intype aan.
tot nu toe beveel ik intype aan.
Gewijzigd op 24/02/2012 14:34:05 door Jeroen VD
PHP hulp
16/01/2025 07:00:06Reshad F
24/02/2012 14:34:15edit: ik heb hem zelf even gedownload en ik denk dat je hem echt moet downloaden ik heb de allernieuwst beta gedownload en hij is echt awesome! eerst even opslaan je pagina als index.html ofzo en dan vult hij alles voor je aan coderen hiermee wordt snel en makkelijk!
Jeroen VD
24/02/2012 14:39:01Kris Peeters
24/02/2012 14:57:59Ik houd het graag licht en simpel.
Meestal notepad2.exe (nog geen 2 MB; niets te installeren, werkt vanuit een usb-stick als je niet op je eigen pc zit)
en ook vrij vaak notepad++.
Uitgebreide software, zoals eclipse, vond ik altijd lomp werken. Het doet wel van alles voor je, maar voelt zo zwaar aan.
Men vertelt mij dat de laatste versies steeds beter worden.
Maar toch ... geef mij maar kleine, lichte systemen.
Meestal notepad2.exe (nog geen 2 MB; niets te installeren, werkt vanuit een usb-stick als je niet op je eigen pc zit)
en ook vrij vaak notepad++.
Uitgebreide software, zoals eclipse, vond ik altijd lomp werken. Het doet wel van alles voor je, maar voelt zo zwaar aan.
Men vertelt mij dat de laatste versies steeds beter worden.
Maar toch ... geef mij maar kleine, lichte systemen.
Reshad F
24/02/2012 15:01:50ik heb het over sublime text 2 ik heb het nu eventjes gebruikt.. en ik denk dat ik maar een licensie ga aanschaffen... het is licht makkelijk overzichtelijk alles in een! :P ik zou het even uitproberen kost wel $59 voor licentie maar dan heb je ook wat ik weet niet hoelang je het zonder kan gebruiken