Layout van het registratie pagina klopt niet
Hallo allemaal,
Met behulp van chatgpt ben ik vol enthousiasme aan mijn nieuw project begonnen, maar soms komt hij er niet uit en maakt een rotzooi van, gelukkig ben ik nog enigszins technisch onderlegd en samen lukt het dan wel om sommige problemen op te lossen.
Echter met het layout probleem van de registratie pagina komen we samen er niet uit.
Als je betreffende pagina bezoekt: https://salongrip.nl/register.php, dan zie dat je het menu aan de linkerkant wordt weergegeven, het formulier in het midden en de footer gedeelte aan de rechterkant.
En ik wil dat het menu bovenaan wordt weergegeven, het formulier in het midden en de footer onderaan.
Telkens komt hij met andere suggesties, maar geen oplossing tot nu toe helaas.
Hebben jullie enig idee wat en waar ik moet aanpassen?
Btw; ik gebruik bootstrap 5.3.3
Alvast bedankt voor het meedenken!
Met behulp van chatgpt ben ik vol enthousiasme aan mijn nieuw project begonnen, maar soms komt hij er niet uit en maakt een rotzooi van, gelukkig ben ik nog enigszins technisch onderlegd en samen lukt het dan wel om sommige problemen op te lossen.
Echter met het layout probleem van de registratie pagina komen we samen er niet uit.
Als je betreffende pagina bezoekt: https://salongrip.nl/register.php, dan zie dat je het menu aan de linkerkant wordt weergegeven, het formulier in het midden en de footer gedeelte aan de rechterkant.
En ik wil dat het menu bovenaan wordt weergegeven, het formulier in het midden en de footer onderaan.
Telkens komt hij met andere suggesties, maar geen oplossing tot nu toe helaas.
Hebben jullie enig idee wat en waar ik moet aanpassen?
Btw; ik gebruik bootstrap 5.3.3
Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik denk dat de eerste stap is om te begrijpen dat ChatGPT een middel is, en zeker geen doel. Je vraagt iets aan ChatGPT, maar je zult zelf ook het antwoord moeten begrijpen, interpreteren en toepassen. Het is niet dat je alles meteen maar rücksichtslos kan kopiëren en plakken met de hoop dat het werkt. Want als de structuur weer net wat anders is, dan krijg je een plakbandconstructie. Daarnaast is AI nog lang niet op het niveau dat het volledige denkvermogen heeft van de mens.
En eerlijk gezegd zie ik dit al in jouw HTML-broncode gebeuren. Ik zie nu al dat de opmaakstructuur al in de soep loopt. Halverwege zie ik opeens weer een doctype staan met de nodige structuur die je al eerder had.
Dus ik zou zeggen: Zorg dat je weet hoe je HTML beheerst, en de basis van Bootstrap, en ga daarmee oefenen, en gebruik ChatGPT an andere AI-varianten enkel als je het echt nodig hebt.
En eerlijk gezegd zie ik dit al in jouw HTML-broncode gebeuren. Ik zie nu al dat de opmaakstructuur al in de soep loopt. Halverwege zie ik opeens weer een doctype staan met de nodige structuur die je al eerder had.
Dus ik zou zeggen: Zorg dat je weet hoe je HTML beheerst, en de basis van Bootstrap, en ga daarmee oefenen, en gebruik ChatGPT an andere AI-varianten enkel als je het echt nodig hebt.
Gewijzigd op 29/01/2025 15:34:28 door - Ariën -
Dankjewel voor jouw antwoord.
Ikzelf was een beetje blind geworden door Bootstrap en ik dacht dat het daarmee te maken had, totdat ik de broncode van dit pagina ging bekijken en daarna het eea heb aangepast.
Dit probleem is opgelost. Dankjewel voor het meedenken ;-)
Ik zie chatgpt ook als een middel hoor ;-)
Ikzelf was een beetje blind geworden door Bootstrap en ik dacht dat het daarmee te maken had, totdat ik de broncode van dit pagina ging bekijken en daarna het eea heb aangepast.
Dit probleem is opgelost. Dankjewel voor het meedenken ;-)
Ik zie chatgpt ook als een middel hoor ;-)