Ledensysteem + Forum
Wat ik ervoor wil/kan geven:
Subdomein... (.deknagertjes.nl)
E-Mail... (@deknagertjes.nl)
Banner... ( op de site waar het komt (hoogst waarschijnlijk: http://www.18wheelsofsteel.nl <- deze site krijgen we als het goed is)...
Reageer maar!
Ik geef je weinig kans dat je iemand vind...
Met die voorwaarden wel ja. Dit is geen klein systeem hoor. Hier zitten letterlijk honderden uren in om het te krijgen zoals het nu is. Dat kleeft tijd aan vast, en tijd == geld, dus.
En neem phpBB forum, of Invision Board... Of een andere er zijn zat gratis boards...
Iemand vinden die dit even voor je maakt hmmmmm.......... wellicht de kerstman :-)
Suc6! groet, lissy
alles ineens, hebt je ineens een volledige website!
Goed idee, kan je ook nog zelf templates voor maken... (toch?)
Lijst tonen van alle gebruikers is geen probleem. Vervolgens wil je een mooi overzicht waar iedereen zelf wat info in kan plaatsen... woa, database tabelletje met een userid (fk), een paar blobjes of grote tekstvelden en dat is eigenlijk ook wel af. Koppel dat aan een simpel cms systeempje en je bent een heel eind.
Nieuwsysteempje aan vast knopen is op dat moment helemaal geen probleem meer... mensen zijn al ingelogd, dus je hoeft alleen maar te een kolom toe te voegen met iets als 'rechten', en een tabel met daarin berichtid, userid, titel, bericht etc.
Afin, voor iemand die er handig in is moet zoiets in een weekje wel gedaan kunnen worden. Zeker als die persoon al een eerder een aantal dingen gemaakt heeft en kan hergebruiken (cms, nieuwssysteem, inlogsysteem), dan is een weekend haalbaar.
Punt is, wie gaat er een week werken voor een emailadres en een subdomein. Voor 12,50 euro heb ik 1000 emailadres, 1000 subdomeinen, en extragratis 100 gb dataverkeer op een 10 gb schijfje. Als ik dat ene weekje gewoon ga werken voor het minimumloon verdien ik dat dus in 2 uurtjes. Minder zelfs.