Meerdere input's

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Leon

Leon

02/01/2010 00:38:00
Quote Anchor link
Ik heb hem nu helemaal werkend, geen problemen meer gehad dankzij Mark, bedankt! En bedankt voor die tip; het las inderdaad VEEL makkelijker met alle comments die erin stonden :þ Heel erg bedankt allemaal voor de hulp!

En Milo; ik weet helaas niet precies wat je bedoelt met de term DB model, ben nog niet gek lang bezig met databases en dat soort dingen, dus eigenlijk wil ik best wel meer vertellen maar dan zou ik eerst moeten weten wat voor informatie jullie dan nodig zouden hebben ...

en idd, je woont echt eng dichtbij....

PHP hulp

PHP hulp

17/03/2025 07:51:33

Joren de Wit

Joren de Wit

02/01/2010 00:41:00
Quote Anchor link
Wat betreft je datamodel, kijk eens naar deze tutorial over normaliseren: http://www.phphulp.nl/php/tutorials/3/150/

Het model waar je nu mee werkt is niet helemaal correct en kan later problemen opleveren. Je kunt het jezelf vele malen makkelijker maken ;-)

Leon

Leon

02/01/2010 00:44:00
Quote Anchor link
Ook jij bedankt voor je Feedback; ik wist niet eens DAT er meer dan 1 soort database bestaat :( En ik hou wel van makkelijker =þ. Ik ga dit allemaal eens op mijn gemak nalezen; nooit gedacht dat er door zo'n klein vraagje zo'n enorme lijst met nieuwe vragen opgewekt zou kunnen worden :P

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.