menu ding
Heeft iemand toevallig ( liefst Flash maar hoeft niet perse ) een soort plaatjes DB liggen?:
een menu met linkjes, en als je de goede aanklikt krijg je een foto of whatever met bijschrijving.. en iedereen kan dingen toevoegen. Ik wil het gebruiken voor me website en dan om electronica schakelingen te posten.
alvast bedankt
Gewijzigd op 21/12/2005 20:26:00 door Niek s
niemand?
egt niemand :-(
wat wil je precies ( niet of whatever or soort van )
En verder, wanneer je 13 jaar bent en ervaring hebt met PHP, c++, HTML en javascript (zie profiel) dan kun je zelf toch wel even een scriptje in elkaar draaien? Toch?
Maar gelukkig zit er geen screening op deze site, dus ga mensen niet afrekenen op hun profiel. Maar bedoel je niet iets als Gallery, of Coppermine Photo gallery, of zenPhoto (nee, die niet)
Ooit van de funtcie Zoeken gehoord ???
Quote:
eey
hallo?
Ontopic:
Kan je een iets betere omschrijving geven?
bedoel je een soort van nieuwssysteem? Dat mensen een bericht kunnen posten, plaatje / foto en commentaar erbij?
of een plaatjes systeem waar mensen commentaar op de plaatjes kunnen geven?
Een menu dingis idd niet erg duidelijk.
een lijst, met verschillende namen van het plaatje zeg maar.. en dan als je op 1 klikt, dan krijg je een plaatje met een bescrijving ernaast. Een soort guestbook met plaatjes die je MOET toevoegen zeg maar, iedereen moet die dingen kunnen toevoegen. is ditte helder genoeg?
anders zeg ik: zoiets als op www.circuitsonline.nl --> schakelingen. alleen dan kan iedereen ieets toevoegen.
"zeg maar"
"zoiets"
"ofzo"
"of iets dergelijks"
"snap je wel"
"zon ding"
"of whatever"
maar idd zoek es op deze site, dr zijn al 1001 van zulk soort scripts, tenminste als ik goed begrijp wat ik snap wat jij bedoeld, enzo, snapje