meta tag

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Magento2 Developer

Functie Ben jij een ontwikkelaar en wil jij een volgende stap zetten en als teamlead aan de slag? Lees dan snel verder! Voor een gewilde opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een programmeur die als meewerkend voorman aan de slag wilt gaan. Een developer die een team van twee man aan zal sturen. Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien; Ontwikkelen en ontwerpen van API's; Maatwerkoplossingen; Databeveiliging; Optimalisatie webshops; Ontwikkelen technische implementaties voor verbetering database; Aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor de aansturing van externe developers. Zoek je veel uitdaging en veelzijdigheid in je werk dan

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Digitale Tovenaar Gezocht: Junior Low-code/No-code

Bedrijfsomschrijving Duik mee in een wereld vol innovatieve avonturen waar gegevens en technologie een magische symbiose aangaan! Al meer dan twee decennia lang zijn we de tovenaars achter de schermen die oplossingen creëren voor de meest complexe klantcontactvraagstukken en datagedreven software-uitdagingen. Bij ons draait het om de kracht van samenwerking en groei. We zijn een hechte vriendengroep die samen bergen verzet om elkaar én onze klanten te laten schitteren. Jouw succes is ons succes en we streven ernaar om elkaar naar nieuwe hoogten te tillen, niet voor even, maar voor altijd. We willen dat jij je helemaal thuis voelt in

Bekijk vacature »

Low Code Ontwikkelaar

In het kort Als Low Code Developer werk je aan projecten bij en voor onze klanten, waarbij je voor het ontwikkelen van de oplossingen een technisch low-code platform gebruikt. Samen met het team streef je naar de beste oplossing en bepalen jullie de juiste aanpak. Je rol is divers en je bent van begin tot eind betrokken bij de ontwikkeling zowel de back-end en de front-end van de applicatie. Naast de ontwikkeling en oplevering, breng je ook advies uit aan de klant waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Je bent dan ook communicatief sterk en kunt je keuzes goed (inhoudelijk) onderbouwen.

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen pure PHP code schrijven. Samenwerken met de klantreiziger om onze klanten

Bekijk vacature »

Als PHP developer bijdragen aan beter onderwijs?

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een PHP developer die mee gaat werken aan de (door)ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js en

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Java developer - procesoptimalisatie (Inhouse)

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij als back end developer hebt al enige ervaring opgedaan in jouw vakgebied. Voornamelijk het werken met Java en Spring spreekt jou aan. Jij wordt samen met je collega developers in het team verantwoordelijk voor de gehele back end van de applicatie. Hierdoor heb jij veel zelfstandigheid in je rol en zul je ook zelf beslissingen samen met de PO maken. Er wordt gewerkt volgens de SCRUM methodiek, om zo structuur te creëren in de werkzaamheden. Binnen de 2-wekelijkse sprints pak jij je taken op die samen met de PO afgestemd zijn.

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript Developer Webapplicaties

Bedrijfsomschrijving Voor deze organisatie ben ik op zoek naar een getalenteerde Fullstack JavaScript Developer. Ze is een snelgroeiend software development agency dat zich richt op het ontwikkelen van moderne webapplicaties en complexe systemen voor haar klanten. Ze is gevestigd onder de rook van Utrecht en heeft als doel om tot de top van de Nederlandse agencies te behoren. Deze organisatie maakt softwareoplossingen voor verschillende soorten bedrijven. Innovatie staat hoog in het vaandel en je zult dus met nieuwe technieken aan de slag gaan. Ze hebben klanten in vele branches zitten, zoals retail, finance, gezondheid en onderwijs. De diverse klanten zorgen

Bekijk vacature »
Jack

Jack

21/11/2006 14:18:00
Quote Anchor link
Ik heb een scriptje dat per rij de gegevens uit mysql haalt.
de presentatie is 1 rij + fuctie bladeren
nu wil ik de gegevens: title, description en keywords ook in de meta tag opnemen.

heeft iemand een voorbeeld scriptje hoe ik dat kan doen

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
<?
require_once("config.php");

$db_conn = mysql_connect($host,$db_user,$db_pass);              
 if(!$db_conn) {echo "connection failed"; exit;}
      mysql_select_db($database,$db_conn);            

$thisNr = 0;
if (isset($_GET['function']) && $_GET['function']== 'show')

{

if (isset($_GET['id'])){$thisNr = $_GET['id'];}
}

$sql = "SELECT * FROM tabel_naam";
$result = mysql_query($sql);
$nr = 0;
while ($rij = mysql_fetch_assoc($result))
{

$page[$nr] = array('id'=>$rij['id'], 'url'=>$rij['url'],'title'=>$rij['title'],'description'=>$rij['description'],'keywords'=>$rij['keywords'], 'accepted'=>$rij['accepted']);

$nr++;

}

//Informatie op 'nr' aanroepen.
    echo "    <tr><td><H3><p><b><a href=".$page[$thisNr]['url'].">".$page[$thisNr]['title']."</a></b></p></H3></td>
            <td><p><b>Omschrijving:</b></p></td></tr>
            <td><p>"
.$page[$thisNr]['description']."</p></td></tr>
            <td><p><b>Zoekwoorden:</b></p></td></tr>
            <td><p>"
.$page[$thisNr]['keywords']."</p></td></tr>
            <td><p><b>Internet adres:</a></b></p></td></tr>
            <td><p><b><a href="
.$page[$thisNr]

[
'url'].">".$page[$thisNr]['url']."</a><b></p></td></tr>";

echo "<tr><td><a href='index.php?function=show&id=".($thisNr-1)."'>terug</a>&nbsp;&nbsp;";
echo "<a href='index.php?function=show&id=".($thisNr+1)."'>verder</a></td></tr>";

?>

PHP hulp

PHP hulp

15/01/2025 09:43:40

Jack

Jack

21/11/2006 15:30:00
Quote Anchor link
Kan niemand me helpen??

:-(

Joren de Wit

Joren de Wit

21/11/2006 15:42:00
Quote Anchor link
*bumpen* mag pas na 24 uur!

Daarnaast wil je iets in de <meta> tag opnemen? Maar ik zie die tag nergens?

Jack

Jack

21/11/2006 16:17:00
Quote Anchor link
ik weet niet wat bupen is ?

Maar mijn vraag lijk mij duidelijk.

<TITLE>[de TITLE ]</TITLE>
<META NAME="description" CONTENT="[de DESCRIPTION]">
<META NAME="keywords" CONTENT="[de KEYWORDS]">
alle overnemen uit script

Joren de Wit

Joren de Wit

21/11/2006 16:25:00
Quote Anchor link
Bumpen: het plaatsen van meedere berichten na elkaar zodat je topic weer bovenaan de lijst met recente topics komt te staan.

Tja lijkt me dat je dan toch gewoon de gegevens kunt echoën? Je gegevens staan in de array $page[bepaald_id]:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
$thisNr
= 1; //Het id van de pagina

echo '<head>';
echo '<title>'.$page[$thisNr]['title'].'</title>';
echo '<meta name="description" content="'.$page[$thisNr]['description'].'">';
echo '</head>';
?>

Zoeits lijkt me. Zorg natuurlijk wel dat je het op de juiste locatie binnen je pagina echoëd.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit

Jack

Jack

21/11/2006 16:38:00
Quote Anchor link
Sorry voor het bumpen was me niet bekend.

het werkt nu perfect bedankt

Arjan

arjan

21/11/2006 17:02:00
Quote Anchor link
tvp

Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

21/11/2006 17:06:00
Quote Anchor link
Blanche schreef op 21.11.2006 15:42:
*bumpen* mag pas na 24 uur!

Daarnaast wil je iets in de <meta> tag opnemen? Maar ik zie die tag nergens?

Ik wist niet dat er een regel was dat je mogt bumpen na 24 uur.

waar staat het dan??

Joren de Wit

Joren de Wit

21/11/2006 17:07:00

Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

21/11/2006 17:08:00
Quote Anchor link
maar dit zijn de regels van phphulp je mag toch wel bumpen op je eigen server doen?

Joren de Wit

Joren de Wit

21/11/2006 17:10:00
Quote Anchor link
Op je eigen server mag je doen wat je wilt, al steek je hem in de fik, dat maakt mij niet uit. Maar ik heb dan toch ook nergens over een eigen server gehad? ;-)

Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

21/11/2006 17:17:00
Quote Anchor link
nee ik zei ook niks maar ik wist niet dat er regels waren.

Ik ga eve de quote dan eve checken wat er allemaal voor leuke regels er staan. :D

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.