nieuw topic foetsie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Guus Wiegerinck

Guus Wiegerinck

17/10/2024 16:18:43
Quote Anchor link
Heb ik net een heel verhaal getypt voor een nieuw topic en wil ik het plaatsen, moet ik (opnieuw? ik was toch al ingelogd) inloggen en is mijn verhaal foetsie. Ik baal ontzettend, want het was best een tijd werken een goede formuleringen. Of staat ik wel ergens maar weet ik niet waar.
Kan dat niet anders?
 
PHP hulp

PHP hulp

18/10/2024 05:28:58
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/10/2024 16:56:33
Quote Anchor link
Sorry, maar ik zie hem niet. Misschien was er een netwerkonderbreking, of was je cookie gedeleted, om maar wat te noemen. Grote verhalen schrijf ik altijd eerst in kladblok/notepad.
Gewijzigd op 17/10/2024 17:03:13 door - Ariën -
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

17/10/2024 17:36:15
Quote Anchor link
Wat wel enigszins vreemd is, is dat er 2 knoppen "Reageren" zijn. Een groene en een grijze. Wellicht bij 'Snel reageren' een reactie geplaatst en vervolgens op de grijze ipv de groene knop geklikt. Als ik dat zelf test, dan kan ik wel een pagina terug klikken en dan krijg ik de ingevoerde tekst weer te zien, maar wellicht is dat afhankelijk van je browser.
 
Guus Wiegerinck

Guus Wiegerinck

17/10/2024 18:40:43
Quote Anchor link
Ozzie, dat vind ik ook verwarrend. Bij andere fora kom ik tegen: Bekijken (kun je controleren of het er goed uitziet + je ziet fouten beter), en: verzenden. Reageren is daar altijd puur reageren, in een nieuw kader met menu erboven.

Maar goed, ik mag mijn verhaal opnieuw schrijven.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/10/2024 22:31:54
Quote Anchor link
Ik zat wel eens te denken aan een aanpassing om de grijze knop ongeveer dezelfde functie te geven als de groene knop, en dat je een ingevuld bericht dan meeneemt naar https://www.phphulp.nl/forum/reply/[topic_id]/

Ik zal het eens onderzoeken of het makkelijk te doen is.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.