Nieuwe database nodig!! Bouw jij hem?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oproep XS DIRECT

Oproep XS DIRECT

23/12/2014 15:32:15
Quote Anchor link
Wil jij onze nieuwe database bouwen? ZZP of vast, beide mogelijk!!


Onze database is de afgelopen zeven jaar met ons meegegroeid en beetje bij beetje uitgebouwd. Het werkt goed, maar wij willen meer. Een Designer maakt daarom nu een nieuw ontwerp voor een geheel nieuw en mooi lopend systeem. Het wordt logischer, gelikter en sneller. Aan jou bieden wij nu de uitdaging om dit voor ons te bouwen! Een unieke kans dus om al je skills toe te passen en te laten zien wat je allemaal kan.

Jouw toekomstige database slaat gegevens op van meerdere partijen (wervers, donateurs, klanten en bureaus), het ontvangt gescande pdf documenten en digitale gegevens van tablets. Het heeft een automatisch export systeem dat maatwerk levert aan onze klanten. Het houdt de facturatie, stopzettingen en wijzigingen bij. Wervers en klanten kunnen remote inloggen en hun administratie bijhouden. Je zorgt dan ook voor een sterke en veilige omgeving. Het systeem heeft uitgebreide rapportage mogelijkheden, waaronder het genereren in Excel. Naast het nieuw te bouwen systeem voer je wijzigingsverzoeken door. Tevens communiceer je met de IT afdeling van onze relaties om bijvoorbeeld koppelingen te maken. Je wordt structureel uitgedaagd, doet veel ervaring op en je zal jezelf in hoog tempo verder ontwikkelen. Ben jij daar klaar voor?

Wie ben jij?
Je bent gedreven en wil het beste uit jezelf halen. Dit wordt joúw prestige project! Je beschikt over 3-5 jaar werkervaring en goede kennis van HTML en PHP. Na een korte inwerkperiode kan je al snel zelfstandig werken. Je beschikt over een ondernemende mentaliteit waardoor je kunt meedenken met het bedrijf en kunt communiceren met haar interne en externe partners. Verder beschik je over:
- MBO+/HBO werk en denk niveau
- IT gerelateerde opleiding/achtergrond
- Ervaring met PHP, HTML, SQL, CSS en Javascript
- Je bent een doorpakker en kunt goed omgaan met veel vrijheid
- Je ziet geen belemmeringen maar vooral kansen om het systeem nóg beter te maken
- Je staat open voor feedback, daardoor kan je jezelf immers goed ontwikkelen

Wij bieden
Wij bieden je een uitdagende functie waarbij jij je flink kunt ontwikkelen. Je wordt gecoached door een ervaren Programmeur en het volgen van werk gerelateerde opleidingen is mogelijk. Er is veel vrijheid en ruimte voor initiatief in een inspirerende en informele werkomgeving. Je schakelt zelf met de Directie. Je krijgt een goed salaris, reiskostenvergoeding en vakantiedagen.

XS Direct
XS Direct is met 15 franchisevestigingen en 2.000 oproepbare wervers een top 5 speler in Nederland. Door middel van marketingacties bieden wij verkoop en behoud campagnes voor goede doelen zoals Unicef, WNF, Diabetesfonds, Proefdiervrij. Dagelijks zijn er 150 wervers werkzaam. Op kantoor werken 13 mensen. Onze kernwaarden zijn trots, plezier, vertrouwen en respect. IT is de afgelopen jaren een speerpunt geweest. In 2015 breiden wij uit naar het buitenland. Ook dit vraagt om nieuwe IT uitdagingen. De cultuur is hands on, proactief en flexibel. Kom je een keer kennismaken? Wij vertellen je graag meer!

Reageren
Je kan reageren naar Dyanne Klein via [email protected] of op nummer: 06-19574267

Topic verplaatst naar juiste categorie.[/modedit]
Gewijzigd op 23/12/2014 17:38:24 door Bas IJzelendoorn
 
PHP hulp

PHP hulp

08/09/2024 02:38:08
 
Aad B

Aad B

23/12/2014 20:34:54
Quote Anchor link
Wat een amateuristische tekst "Nieuwe database nodig!!","Onze database". Getuigt mijns inziens niet echt van kennis van zaken. Is het niet professioneler om over "(web)Applicatie" te schrijven?
Het doet mij denken aan knullig geschreven spam mails van roemenen die op zijn nederlands vragen om een lening. Mijn specialiteit, of expertise, is relationele databases op Unix/Linux, ik weet weinig van programmeren maar werd geboeid door de titel "Nieuwe database nodig!!".
Gewijzigd op 23/12/2014 20:37:13 door Aad B
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/12/2014 20:38:23
Quote Anchor link
Edit:
Zullen we het verder ontopic houden? Overige berichten die niks met de vacature zelf te maken hebben worden linea directa naar de prullenmand verwezen.
 

24/12/2014 17:35:33
Quote Anchor link
Was LamaLama te duur?
https://lamalama.nl/

"remote inloggen" Als er ingelogd wordt op een webapplicatie is het altijd remote toch?
Ik snap de vacature niet volledig omdat er meerdere dingen door elkaar wordt geroepen.

Zelf ben ik al voorzien van een baan, maar wellicht in de toekomst.
Ik zou wel iemand zoeken die Symfony2 kent, hiermee wordt het ontwikkelen van jullie wens erg versnelt en dynamisch.
 
Oproep XS DIRECT

Oproep XS DIRECT

29/12/2014 10:45:44
Quote Anchor link
Aad B op 23/12/2014 20:34:54:
Wat een amateuristische tekst "Nieuwe database nodig!!","Onze database". Getuigt mijns inziens niet echt van kennis van zaken. Is het niet professioneler om over "(web)Applicatie" te schrijven?
Het doet mij denken aan knullig geschreven spam mails van roemenen die op zijn nederlands vragen om een lening. Mijn specialiteit, of expertise, is relationele databases op Unix/Linux, ik weet weinig van programmeren maar werd geboeid door de titel "Nieuwe database nodig!!".




Toevoeging op 29/12/2014 10:46:56:

Beste Aad, bedankt voor je reactie. Wij nemen je tips ter harte en zullen deze meenemen wanneer wij een nieuwe vacature uitzetten.

Toevoeging op 29/12/2014 10:47:12:

Rickert Bombaklats op 24/12/2014 17:35:33:
Was LamaLama te duur?
https://lamalama.nl/

"remote inloggen" Als er ingelogd wordt op een webapplicatie is het altijd remote toch?
Ik snap de vacature niet volledig omdat er meerdere dingen door elkaar wordt geroepen.

Zelf ben ik al voorzien van een baan, maar wellicht in de toekomst.
Ik zou wel iemand zoeken die Symfony2 kent, hiermee wordt het ontwikkelen van jullie wens erg versnelt en dynamisch.




Toevoeging op 29/12/2014 10:50:44:

Beste Rickert, bedankt voor je reactie. LamaLama is bekend bij ons en wij werken reeds op prettige wijze met hen samen. Bedankt ook voor je tips. Hopelijk kunnen wij in de toekomst wel iets voor je betekenen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.