Nieuwe Muzieksite

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

Stefan Vermunt

Stefan Vermunt

20/05/2008 19:10:00
Quote Anchor link
Hoi Allemaal,

Ik heb sinds een tijdje deze website gemaakt
www.RadioStereo.nl

Ik ben erg beniewd wat jullie van de site vinden.

Om van alle opties (zoals een eigen muzieklijst)
gebruik te kunnen maken moet je je wel registreren!

Groetjes Stefan

Testaccount

naam = test
wachtwoord = test
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stefan Vermunt
 
PHP hulp

PHP hulp

08/09/2024 02:38:16
 
W W

W W

20/05/2008 19:30:00
Quote Anchor link
Dit ziet eruit als een website die in 1990 is gemaakt.
 
Stefan Vermunt

Stefan Vermunt

20/05/2008 19:34:00
Quote Anchor link
ok. :S en kun je misschien ook zeggen waarom je dit vind?
(opbouwende kritiek aub) anders heb ik er niks aan..
 
W W

W W

20/05/2008 19:38:00
Quote Anchor link
kleuren gebruik, gifjes, muziek, lettertype. opbouw van je site. Ga zo maar door.
 
--

--

20/05/2008 19:39:00
Quote Anchor link
Wat een slechte layout zeg, en dat criminelenspel is, sorry, echt bagger. Waarom frames???
 
M Ypma

M Ypma

20/05/2008 19:40:00
Quote Anchor link
Zou je een test accountje aan kunnen maken voor de mensen die je functionaliteiten eens willen proberen?
 
Stefan Vermunt

Stefan Vermunt

20/05/2008 19:41:00
Quote Anchor link
Pepijn schreef op 20.05.2008 19:38:
kleuren gebruik, gifjes, muziek, lettertype. opbouw van je site. Ga zo maar door.


Kleurengebruik?? wat bedoel je daarmee.. vind je zwart te saai of juist niet?
En wat is het probleem met gifjes?

En muziek :S lijkt me redelijk logisch op een muzieksite maargoed..
 
Stefan Vermunt

Stefan Vermunt

20/05/2008 19:43:00
Quote Anchor link
Evert schreef op 20.05.2008 19:39:
Wat een slechte layout zeg, en dat criminelenspel is, sorry, echt bagger. Waarom frames???


layout is ieder zijn eigen menig..
maar wat zou jij dan voor layout gebruiken?

en ieder criminelenspel werkt met frames.. :S
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

20/05/2008 19:48:00
Quote Anchor link
Let niet te veel op deze kritiek heb ik ook gehad. Gewoon de tips gebruiken!

Alleen een ding is waar: Best wel lelijk...

Maar ach iedereen start op een punt
 
Stefan Vermunt

Stefan Vermunt

20/05/2008 19:50:00
Quote Anchor link
Ypma schreef op 20.05.2008 19:40:
Zou je een test accountje aan kunnen maken voor de mensen die je functionaliteiten eens willen proberen?


Ja hoor geen probleem :)

naam = test
wachtwoord = test

Veel testplezier!
 
Stefan Vermunt

Stefan Vermunt

20/05/2008 19:53:00
Quote Anchor link
Joris schreef op 20.05.2008 19:48:
Let niet te veel op deze kritiek heb ik ook gehad. Gewoon de tips gebruiken!

Alleen een ding is waar: Best wel lelijk...

Maar ach iedereen start op een punt


Probeer ik niet te doen nee ;)
haha :P dat is jouw mening :P
 
Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

20/05/2008 20:13:00
Quote Anchor link
Quote:
Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.


:)
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

20/05/2008 20:20:00
Quote Anchor link
Ik vind het vervelend dat alleen het middendeel scrold, dat zou ik anders doen, als je op oxoxoxxoo klikt, en dan op maak spel, krijg je ineens een gigantische witte balk met 2 input velden. Mischien dat even opknappen?
Voor de rest vind ik zwart nooit lekker kijken, maar dat is persoonlijke mening.
 
Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

20/05/2008 20:32:00
Quote Anchor link
Je bent vergeten ��n of meerdere velden in te vullen.
 
Stefan Vermunt

Stefan Vermunt

20/05/2008 20:44:00
Quote Anchor link
nico schreef op 20.05.2008 20:20:
Ik vind het vervelend dat alleen het middendeel scrold, dat zou ik anders doen, als je op oxoxoxxoo klikt, en dan op maak spel, krijg je ineens een gigantische witte balk met 2 input velden. Mischien dat even opknappen?
Voor de rest vind ik zwart nooit lekker kijken, maar dat is persoonlijke mening.

Kun je me misschien een printscreen sturen?
Hier werkt het namenlijk wel gewoon..
edit: ik snap het al, dit komt omdat je niet ingelogt bent..
(gebruik naam= test en wachtwoord= test om in te loggen)

Freek schreef op 20.05.2008 20:32:
Je bent vergeten ��n of meerdere velden in te vullen.

Waar krijg je dit te zien als ik vragen mag?
edit: ook al gevonden.. dit had één moeten zijn..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stefan Vermunt
 
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

20/05/2008 21:05:00
Quote Anchor link
Quote:
edit: ik snap het al, dit komt omdat je niet ingelogt bent..
(gebruik naam= test en wachtwoord= test om in te loggen)


Wijzig het dan ook even voor de niet ingelogden, want die lopen er wel tegenaan ;) Verder is het niet echt mijn soort site. De simpelheid spreekt mij nou niet echt aan. Maar voor een klein gezelschap kan het er wel mee door.
 

20/05/2008 21:06:00
Quote Anchor link
Ik vind het bijzonder moeilijk om opbouwende kritiek te geven als ik iets zie met in mijn ogen bijzonder weinig potentie. Toch ga ik mijn best doen.

Het begint met de zwarte achtergrond. Zwart maakt de site erg duister en ontoegankelijk. Donkere sites geven geen vriendelijke en open indruk. Ze schrikken gebruikers zelfs af! Gebruik lichtere kleuren, zodat je site een meer open indruk maakt en men zich prettiger voelt bij het uiterlijk van de site. Je site wordt een stuk toegankelijker en men zal eerder geneigd zijn verder te klikken.

Dan de scrollbarr. Absoluut een "don't" als het aankomt op het maken van websites. Firefox geeft standaard een scrollbar weer en zo krijg je dus een scrollbar in een scrollbar, iets wat je altijd moet vermijden. Scrollbars in een site zijn killing als het gaat om browsen door een site. Een invoerveld (zoals waar ik nu in typ) is daar een uitzondering op.

Probeer ook minder gebruik te maken van bewegende elementen. Sowieso is het niet duidelijk dat de items ook daadwerkelijk knoppen zijn. Probeer een duidelijk menu vorm te geven, iets waarbij men denkt "ah daar is het menu" en zorg dat dat het enige is wat ze nodig hebben om te navigeren.

Verder zal ik niet op details ingaan, omdat die er niet toe doen. Deze zullen de site miminaal verbeteren en waar jij naar op zoek moet gaan is een complete verandering (in mijn ogen dan!). Soms moet je gewoon de ballen hebben om te zeggen dat iets niet goed is en dat het ook niet meer goed komt en dan helemaal opnieuw beginnen. Vaak is het resultaat dan velen malen beter dan het aanpassen van een mislukt concept.

((Just my humble opinion))
 
--

--

20/05/2008 21:15:00
Quote Anchor link
stefan schreef op 20.05.2008 19:53:
Joris schreef op 20.05.2008 19:48:
Let niet te veel op deze kritiek heb ik ook gehad. Gewoon de tips gebruiken!

Alleen een ding is waar: Best wel lelijk...

Maar ach iedereen start op een punt


Probeer ik niet te doen nee ;)
haha :P dat is jouw mening :P


Wat is dat nou weer voor onzin? Je vraagt toch zeker zelf wat wij van de site vinden? Dan moet je de kritiek ook accepteren, niet je er niets van aantrekken. En je hebt kennelijk veel moeite gedaan om je site in het venster zonder scrollbar te laten passen, maar dat maakt de navigatie alleen maar moeilijker. Het menu van het spel (met inbreken e.d.) hoeft toch geen scrollbar te hebben? Bij een groot gangspel kan dat gewoon niet anders als dat je site een verticale scrollbar gaat krijgen..
 
Stefan Vermunt

Stefan Vermunt

20/05/2008 23:26:00
Quote Anchor link
Thomas schreef op 20.05.2008 21:05:
Quote:
edit: ik snap het al, dit komt omdat je niet ingelogt bent..
(gebruik naam= test en wachtwoord= test om in te loggen)


Wijzig het dan ook even voor de niet ingelogden, want die lopen er wel tegenaan ;) Verder is het niet echt mijn soort site. De simpelheid spreekt mij nou niet echt aan. Maar voor een klein gezelschap kan het er wel mee door.


het doel van het spel is dat je tegen iemand (die geregistreerd is op de site)
kunt spelen.. dit is ook de rede waarin je ingelogt moet zijn ;)

René D. schreef op 20.05.2008 21:06:
Ik vind het bijzonder moeilijk om opbouwende kritiek te geven als ik iets zie met in mijn ogen bijzonder weinig potentie. Toch ga ik mijn best doen.

Het begint met de zwarte achtergrond. Zwart maakt de site erg duister en ontoegankelijk. Donkere sites geven geen vriendelijke en open indruk. Ze schrikken gebruikers zelfs af! Gebruik lichtere kleuren, zodat je site een meer open indruk maakt en men zich prettiger voelt bij het uiterlijk van de site. Je site wordt een stuk toegankelijker en men zal eerder geneigd zijn verder te klikken.

Dan de scrollbarr. Absoluut een "don't" als het aankomt op het maken van websites. Firefox geeft standaard een scrollbar weer en zo krijg je dus een scrollbar in een scrollbar, iets wat je altijd moet vermijden. Scrollbars in een site zijn killing als het gaat om browsen door een site. Een invoerveld (zoals waar ik nu in typ) is daar een uitzondering op.

Probeer ook minder gebruik te maken van bewegende elementen. Sowieso is het niet duidelijk dat de items ook daadwerkelijk knoppen zijn. Probeer een duidelijk menu vorm te geven, iets waarbij men denkt "ah daar is het menu" en zorg dat dat het enige is wat ze nodig hebben om te navigeren.

Verder zal ik niet op details ingaan, omdat die er niet toe doen. Deze zullen de site miminaal verbeteren en waar jij naar op zoek moet gaan is een complete verandering (in mijn ogen dan!). Soms moet je gewoon de ballen hebben om te zeggen dat iets niet goed is en dat het ook niet meer goed komt en dan helemaal opnieuw beginnen. Vaak is het resultaat dan velen malen beter dan het aanpassen van een mislukt concept.

((Just my humble opinion))


Thanks voor deze opbouwende kritiek ! Jij bent de eerste :P
In de meeste dingen moet ik je wel gelijk geven.
Maargoed het zwarte thema wat ik heb gekozen hoort nu eenmaal bij de site.
(al wil ik ook wel eens een ander thema proberen)

Maar jouw mening over een scrollbar snap ik niet helemaal.. 9 van de 10 site's hebben toch gewoon een scrollbar?

Evert schreef op 20.05.2008 21:15:
stefan schreef op 20.05.2008 19:53:
Joris schreef op 20.05.2008 19:48:
Let niet te veel op deze kritiek heb ik ook gehad. Gewoon de tips gebruiken!

Alleen een ding is waar: Best wel lelijk...

Maar ach iedereen start op een punt


Probeer ik niet te doen nee ;)
haha :P dat is jouw mening :P


Wat is dat nou weer voor onzin? Je vraagt toch zeker zelf wat wij van de site vinden? Dan moet je de kritiek ook accepteren, niet je er niets van aantrekken. En je hebt kennelijk veel moeite gedaan om je site in het venster zonder scrollbar te laten passen, maar dat maakt de navigatie alleen maar moeilijker. Het menu van het spel (met inbreken e.d.) hoeft toch geen scrollbar te hebben? Bij een groot gangspel kan dat gewoon niet anders als dat je site een verticale scrollbar gaat krijgen..


Dat klopt helemaal, maar aan "kritiek" zoals
(Wat een slechte layout zeg, en dat criminelenspel is, sorry, echt bagger. Waarom frames???) heb ik helemaal niks..

Maar ik moet toegeven dat het gebruiken van zoveel frames wel een beetje een probleem is geworden.. maar de rede dat ik hiervoor heb gekozen
is omdat ik veel actieve pagina's wil hebben (die kijken wie er online zijn, of je een bericht hebt ect.. ) en zonder frames (en daarom een veel scrollbars) zou alles veel trager laden..
 
Woxx

Woxx

25/05/2008 20:00:00
Quote Anchor link
Mijn mening over deze website is:
- Iets te speels
- Te donker
- Te weinig structuur

Tip ik zou de website wat lichtere kleuren gebruiken ;)
 

25/05/2008 20:05:00
Quote Anchor link
je luisterd?? moet dat niet luistert zijn
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.