Nieuwe PHPhulp online!
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 volgende »
Rick:
Bugje: http://www.phphulp.nl/php/tutorials/3/2/3/ <-- daar zie je dat het php geval uit de pagina gaat.
Misschien oplossen door de pagina ook op te rekken?
Misschien oplossen door de pagina ook op te rekken?
zie een post van mij iets hierboven :)
Edit:
ehm .. nu op vorige pagina ;-)
Gewijzigd op 13/09/2004 13:39:00 door B a s
Bas:
Die heb ik gelezen ja, maar hij rekt de post niet uit, dus dat gaat niet op voor dit bericht ;)zie een post van mij iets hierboven :)
Het stukje tekst gaat gewoon direct door alle lijnen en randen van de layout heen.
Ey, mooie layout hoor ! Zuper !
Ey 1 post ???? mijn aantal posts zijn weg !!
Gewijzigd op 13/09/2004 13:46:00 door B a s
Had rond de 35 posts
Enne Bas, is het misschien niet handiger om de paginanummers ook bovenaan de pagina te zetten?
En als je klikt op een linkje bij laatste forumberichten, is het dan niet handiger om ook direct naar de laatste pagina te gaan?
Ik vind dit iig erg onhandig werken.
Matthijs:
ehm niet zo super veel, maar toch ;) was net iets wat actiever hier.
Had rond de 35 posts
Had rond de 35 posts
ik zie het al, log maar ff uit, je moet inloggen met login naam 'Thijssie' .. je bent nu ingelogd met de naam 'Iceman'.. komt er van he? twee accounts hebben ;)
@Rick,
Ik zal die pagina nummering idd ook ff bovenaan de pagina zetten.. alleen als iemand nieuw is met die topic, komt hij ook meteen op de tweede pagina zeg maar.. dan heeft hij het begin nog niet gelezen :)
Ik doelde inderdaad op de paginanummering bovenaan. Nu moet je steeds helemaal naar beneden scrollen maar ik lees net dat het er komt dus... perfect!
Verder is het bruut.. :D
Elwin
Ik probeer in te loggen als "Thijssie"
maar het wachtwoord is daar fout van.
welk e-mail adres staat geregistreerd bij 'Thijssie'?
Want [email protected] is van die andere account ( wist niet dat ik er 2 had :S sry ! )
Heej Bas, mooie site!
Matthijs, wachtwoorden van beide accounts zijn gelijk.. dus het zou moeten lukken :)
Is dit script te koop (of op ander wijze verkrijgbnaar)?
Bas:
Dan moet je dus bijhouden tot welke post iemand gelezen heeft :)alleen als iemand nieuw is met die topic, komt hij ook meteen op de tweede pagina zeg maar.. dan heeft hij het begin nog niet gelezen :)
Leuke uitdaging misschien?
Het is niet zo moeilijk om daar iets voor te schrijven, maar de logica er achter kan nog wel lastig zijn.
Zoiets heb ik nog nooit gezien.
:P =)
Roel, alles is te koop.. :)
Om dan toch nog maar wat te mierenneuken:
Ik mis wel een beetje het PHP functies overzicht. Het zou ook handig zijn om
- Laatste PHP tutorials
- Laatste PHP scripts
- Laatste forum berichten
aanklikbaar te maken zodat je meteen naar het overzicht kunt gaan. Of zoals eerst een linkje eronder naar het overzicht.
Verder wat al gezegd is de paginanummering in het forum ook bovenaan.
Links bij "Laatste reacties" zou het woordje PHP tussen de haakjes wel weggelaten kunnen worden of niet? Is de titel iets meer leesbaar dus duidelijker.
Verder nog geen rare dingen gevonden :)
Gewijzigd op 13/09/2004 15:57:00 door dutchcamel
http://www.phphulp.nl/mail/(een nummer) maar dan moet ik eerst wat certificaten aanvaarden en daarna krijg ik een http error
ik heb alleen ondervonden dat je nieuwe mail script het niet doet, als ik op een naam klik van iemand die geen account heeft dan moet je naar een link En het is vreselijk irritant als je je bericht toevoegd dat dan weer op pagina 1 begint. Want dan moet je helemaal naar beneden scrollen en dan de gewenste pagina aanklikken en dan naar je bericht gaan kijken
Gewijzigd op 13/09/2004 16:08:00 door Marien xD