Nieuwe PHPhulp online!
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 volgende »
is in de broncode nog altijd te lezen als src="http://www.phphulp.nl/cfgs/[email protected]". Een systeem met id uit database met mailadressen die ooit gebruikt zijn is oplossing :)
De plaatjes die verschijnen als je de mail tags gebruikt zijn trouwens nog niet erg nuttig.. En er komt te staan: u bent niet ingelogd.
Wat is er dan verkeerd? Wachtwoord username of beide?
Cookies staan 100% zeker weten aan
Okuy :)
Ik wil ook niet opnieuw registreren want mijn emailadres is reeds gebruikt.
Edit:
Ter info, ik had de derde pagina nog niet gelezen dus het sluit niet echt mooi aan ;)
Gewijzigd op 13/09/2004 16:47:00 door Mitch X
Mooi gemaakt :D
Alleen waarom ben ik nog geen ADMIN!
Bas:
Matthijs, wachtwoorden van beide accounts zijn gelijk.. dus het zou moeten lukken :)
Matthijs, wachtwoorden van beide accounts zijn gelijk.. dus het zou moeten lukken :)
Helaas lukt het niet, verschillende inlognamen geprobeerd :(
Gewijzigd op 13/09/2004 16:58:00 door Matthijs
Jaap:
Niet zo boos doen joh :PAlleen waarom ben ik nog geen ADMIN!
Je doet het altijd al zonder dus zo'n probleem is het toch niet?
Quote:
Beste adjes en modjes,
Ik zet jullie levels na het versturen van deze e-mail op de
juiste levels, zodat jullie maandag de 13e los kunnen
met jullie nieuwe status ;-)
Zal deze week nog even met Arend testen (dat wil zeggen
gebruik maken van de nieuwe website) om eventuele
bugjes eruit te halen..
Ik heb er zin in :D
Gr,
Bas
[/qoute]
:)
Ik zet jullie levels na het versturen van deze e-mail op de
juiste levels, zodat jullie maandag de 13e los kunnen
met jullie nieuwe status ;-)
Zal deze week nog even met Arend testen (dat wil zeggen
gebruik maken van de nieuwe website) om eventuele
bugjes eruit te halen..
Ik heb er zin in :D
Gr,
Bas
[/qoute]
:)
qoute?! :P
Ik kan me momenteel niet inloggen omdat ik mijn paswoord kwijt ben en het niet kan opvragen, ik heb contactformulier gebruikt met het probleem. Hoe dan ook heb je alle statussen al verandert ? want de mijne is nog hetzelfde ik werd normaal moderator.
D@rk:
Ik kan me momenteel niet inloggen omdat ik mijn paswoord kwijt ben en het niet kan opvragen, ik heb contactformulier gebruikt met het probleem. Hoe dan ook heb je alle statussen al verandert ? want de mijne is nog hetzelfde ik werd normaal moderator.
Ik kan me weer inloggen door de snelle reactie van bas.
Bas:
qoute?! :P
Hij werkt dus alleen als deze syntax :| Jammer dat mag je ook nog wel even aan passen :)
*Edit* Ben dus zo dyslextisch als een deur :|
Gewijzigd op 13/09/2004 17:56:00 door Eris -
Een deur kan niet eens spellen, of ben ik de enige die niet met deuren kan praten? ;)
Bas:
als je een goede ripper bent, zou ik het rippen :) ik moet hetzelf anders ook ontleden en het is geen php dus je kan het gewoon in de bron bekijken
Thijs:
ik had alleen een vraagje aan je, of je de code van dat dropdown menu, boven aan de pagina met informatie, php stuff, forum en contact (wat ook werkt in mozilla) kunt publiceren, want ik heb dat nodig voor mijn site maar krijg het nooit zo dat het werkt in mozilla,
thx in advance
thx in advance
als je een goede ripper bent, zou ik het rippen :) ik moet hetzelf anders ook ontleden en het is geen php dus je kan het gewoon in de bron bekijken
nou ik heb het geprobeert maar ik snap niets van jouw scripting, maar k ik zoek wel verder thx anyway
/**/edit\**\
een quote in een quote kan dus ook niet bas
Gewijzigd op 13/09/2004 18:21:00 door SerpenT
Nathan:
Bij mij lukt het inloggen niet meer, ik vraag mij een nieuw wachtwoord, activeer deze type mijn username in (FFuser dacht ik maar ben niet zeker ze bestaat wel al dus dat zal wel)
En er komt te staan: u bent niet ingelogd.
En er komt te staan: u bent niet ingelogd.
misschien ligt t juist aan je cookies, zet die eens uit
ik gebruik al tijden geen cookies meer, daardoor worden je gegevens doorgegeven aan derden (bij sommige dan, al beweren ze van niet, maar dat ff terzijde) en krijg je niet van al die irr-reclames of spam
Gewijzigd op 13/09/2004 19:11:00 door John de Boer
Trouwens Bassiej, ik dacht dat je het forum ook met vriendelijker URL adressen zou uitrusten ->
niet: http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?id=2614&cat=1&replies=40
maar
http://www.phphulp.nl/forum/show/2614/1/40/ ofsow :)
Gewijzigd op 13/09/2004 19:37:00 door Mitch X