Nieuwe PHPhulp online!
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 volgende »
En 500 posts is toch al wel vrij veel, dan ben je dus al aardig actief hierzo :P
Gewijzigd op 14/09/2004 12:52:00 door Mitch X
Mitch:
Mij maakt het niets uit ;)
En 500 posts is toch al wel vrij veel, dan ben je dus al aardig actief hierzo :P
nee jij zit er al 1600 posts boven:P dus jouw maakt het niet meer uit.
Dit is echt erg vervelend en overbodig zo.
Kijk anders in je mailbox voor een goedwerkende regexp, ik heb er ooit weleens een gemaild naar je.
Alleen url tags gebruiken voor zoiets als dit website [ /url ]
Gewijzigd op 14/09/2004 13:13:00 door Rick
http://www.phphulp.nl gebruikt fokt ie het weer op :/
ja maar als je dan weer Gewijzigd op 14/09/2004 13:33:00 door B a s
Bas:
dat krijg je al als je een nieuw topic opent of het 'hoofdtopic' (eerste bericht) wijzigt..
ik ga nu stap voor stap alle bugjes etc. stap voor stap fixen, dus nu ff stil zijn dan kan ik wat doen zonder in de stress te raken elke keer dat iemand weer zegt dat dit en dit moet gebeuren ;-)
Quote:
Mogelijkheid om een slot te zetten / sticky maken via je eigen post (Als dit mogelijk is)
Dus als admin/modje krijg je een optie bij het posten
Dus als admin/modje krijg je een optie bij het posten
dat krijg je al als je een nieuw topic opent of het 'hoofdtopic' (eerste bericht) wijzigt..
ik ga nu stap voor stap alle bugjes etc. stap voor stap fixen, dus nu ff stil zijn dan kan ik wat doen zonder in de stress te raken elke keer dat iemand weer zegt dat dit en dit moet gebeuren ;-)
Daar was ik al achter maar nu moet je eerst zelf een topic maken met de medeling dat hij op slot gaat en daarna nog op slot zetten.
Mitch:
Je moet gewoon admin worden of modje
Bas:
Dat is met een iets geavanceerdere regex er ook wel uit te halen.ja maar als je dan weer http://www.phphulp.nl gebruikt fokt ie het weer op :/
Komop zeg, dit is een php site en dan nog moeite hiermee ;)
Laat eens zien wat je nu hebt, ik weet zeker dat we het wel kunnen verbouwen naar een script waar het ook goed mee werkt :)
Jaap:
Mitch:
[knip] Snap hem al :)
Gewijzigd op 14/09/2004 15:38:00 door Mitch X
Jaap:
hehe, dat probleem heb ik ook op mijn forumpje, kben alleen te lui om het op te lossen ;)Daar was ik al achter maar nu moet je eerst zelf een topic maken met de medeling dat hij op slot gaat en daarna nog op slot zetten.
kzet toch eigenlijk nooit slotjes dus zoveel maakt het niet uit
Quote:
Daar was ik al achter maar nu moet je eerst zelf een topic maken met de medeling dat hij op slot gaat en daarna nog op slot zetten.
je bedoelt dus dat je tijdens het reageren op een topic gelijk kunt aanvinken of hij gelocked moet worden..? zodat je reden en slotje tegelijk kunt doen..?
Jep :)
Goed geraden :)
Uniek
808
Views
5206
Verwijzingen
565
Zozo, wat bedoel je psies met verwijzingen?
Gewijzigd op 14/09/2004 17:26:00 door Marien xD
www.trafficbeamer.nl gebruiken ze als je meerdere pagina's heb het laatste bericht op de volgende pagina als eerste bericht. Je moet daar even aan wennen maar na een poosje is dat erug handig
En de edit functie gefixt. Wat ook nog handig zou zijn: op en bas waarom is de banner nog steeds de oude staat onder info ->over phphulp
Mitch, de verwijziingen zijn verwijzingen URL linkjes naar phphulp toe..
En als het nog niet gezegt is staat er bij Over phphulp dat er ook een domein naam phphulp.be bestaad maar hij werkt niet.
Rick:
Laat eens zien wat je nu hebt, ik weet zeker dat we het wel kunnen verbouwen naar een script waar het ook goed mee werkt :)
Bas:
Dat is met een iets geavanceerdere regex er ook wel uit te halen.ja maar als je dan weer http://www.phphulp.nl gebruikt fokt ie het weer op :/
Kick :P