Nieuwe website
Een klein deeltje van mijn nieuwe website staat online. De bedoeling is om een community te creëeren waarbij mensen elkaar actief helpen in de design wereld.
Ik doe mijn best het forum actief te krijgen. Eens het actief is word het een toppertje volgens mij.
Wat vinden jullie ervan?
Desperate Designer
Toevoeging op 16/12/2012 02:04:16:
Quote:
You will find lots of inspiration.
Dat betekent dat wat de bezoeker ook tegekomt, hij komt zowieso inspiratie tegen terwijl je dat nooit echt kan garanderen.
Eerste wat in me opkwam: bedoel je jezelf met Desperate Designer? :P
Donny van Grondelle op 16/12/2012 07:15:53:
Eerste wat in me opkwam: bedoel je jezelf met Desperate Designer? :P
Neen, het is algemeen. Mensen die eventjes geen raad meer weten kunnen terecht op de site (nu nog niet) of op het forum
ik zou wel de grammaticale opbouw van je tekst in orde maken.
Dylan, ik ben gestopt met de website nadat ik je lettertype zag. Het is heel erg irritant om te lezen, verdiep je eens in wat een goed lettertype is en ga opzoek naar het beste lettertype voor jou.
Lettertype heeft hier en daar zeer magere streepjes met name in het bovenste menu, vreemd om te lezen. Verder springt bij mij eerst het tekstblok bovenin het browserbeeld, vervolgens floept het een stuk naar beneden en verschijnt het plaatje erboven. Misschien iets aan dit knipper gedrag doen?
Dankjewel iedereen, ik zal eens kijken voor een ander lettertype. Vreemd dat ik de enigste ben die het mooi vind ;D. Maar ik luister liever naar het volk die mijn website bekijkt. Bedankt voor de vele meningen/tips/ideëen!
Dylan, ik vind het ook wel een leuk lettertype. Alleen het is veels te rommelig om als tekst lettertype te gebruiken, als je het alleen voor titels gebruikt en de tekst een normaal leesbaar lettertype geeft zal het al stukken beter zijn.
Wouter J op 16/12/2012 13:44:08:
Donny, kun je voortaan dit soort onnodige en reactie-uitlokkende berichten achterwegen laten? dat noemen we 'trollen' op het internet...
Dylan, ik ben gestopt met de website nadat ik je lettertype zag. Het is heel erg irritant om te lezen, verdiep je eens in wat een goed lettertype is en ga opzoek naar het beste lettertype voor jou.
Mijn excuses. Was net klaar met werken en had een pittig drankje op.
Kwa lettertype heeft wouter j gelijk. En daarnaast: die banner werkt niet goed. Je kan 2 keer naar rechts, en eenmaal rechts kan ik niet terug
Tweede indruk: niet af.... wat zwart/witte lijnen met een te kleine foto.
Derde: te wit... wat moet ik nou lezen?
Vierde: lettertype leest heel moeilijk.
Vijfde: Een zin als: "Coming soon. We Are working on the content right now. Go and enjoy the forum!" leest in dat lettertype echt slecht. Ik voel met net iemand met dyslexie.
Zesde (na even rondkijken): eeuh... alleen frontpage, phpbb3-forum en standaard-contact-pagina? Waar is de inhoud?
Ik denk dat je nummer 847323024723402382342425834834 bent op het internet met zo'n site.
Ik zie nergens inhoud... eenmalig bezoek dus.