Open source script virtual office

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

16/11/2005 21:40:00
Quote Anchor link
Is er iemand die een open source script kent voor een virtueel kantoor? Ik zou graag een dergelijk kantoor willen gebruiken voor school (volgend jaar wellicht eigen onderneming) Ik beschik zelf helaas (nog?) niet over de scripting kwaliteiten om een dergelijk kantoor te bouwen. Ik denk dat ik echter zo'n bestaand script wel naar mijn eigen hand zou kunnen zetten.

De reden van gebruik is logischer wijze dat het op een eigen host gedraaid kan worden met zelf vastgestelde capaciteit en dat het naar eigen huisstijl veranderd kan worden

PHP hulp

PHP hulp

15/01/2025 18:14:05

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

16/11/2005 21:42:00
Quote Anchor link
Wat is een virtueel kantoor?

16/11/2005 21:44:00
Quote Anchor link
Net zoiets als www.wboffice.nl check de demo
Of het vroegere gratis Viadesk

Jelmer -

Jelmer -

16/11/2005 21:47:00
Quote Anchor link
http://www.opensourcecms.com/
En dan links in de balk bij de mapjes (boom, tree, verkenner-achtig iets) onder groupware.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

16/11/2005 21:48:00
Quote Anchor link
Ja, dat is het werk van professionals, zo te zien. Zoiets zelf maken is wel een paar maanden werk. Ik weet zo geen open source project wat hier op lijkt.

16/11/2005 22:08:00
Quote Anchor link
Merci

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.