Opmaak ellende

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Erick Schluter

Erick Schluter

16/10/2004 02:49:00
Quote Anchor link
Ik heb een Voting scriptje gedownload om die leuk te aan te passen en te verwerken in mijn website.

Alles lijkt weliswaar te werken enkel en alleen wanneer de 'resultaten' worden getoond, staat de bovenste regel geheel links uitgelijnd terwijl de overige 4 regels gecentreerd lijken.

De bedoeling is dat ze allemaal links uitgelijnd zijn, maar ik zie iets over het hoofd en doe na enkele emotionele momenten toch weer een beroep op mijn 'lotgenoten' bij PHP Hulp. Ziet iemand wat ik over het hoofd zie ?

Het probeerseltje is te vinden alhier:
http://www.ericks.nl/poll/index.php

Thanks!

PHP hulp

PHP hulp

16/02/2025 07:28:51

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

16/10/2004 10:36:00
Quote Anchor link
Bij mij (FireFox 1.0) is alles links uitgelijnd, of had je inmiddels je nachtrust helemaal vergeten om het op te lossen? :)

Elwin

Mitch X

Mitch X

16/10/2004 11:54:00
Quote Anchor link
Alles hehalve 'Powered by Poll and Voting Script 1.6'
Dat staat in't midden, ook hier FireFox :)

Guido

Guido

16/10/2004 14:15:00
Quote Anchor link
Zelfde als Mitch... IE en Firefox in orde behalve dat 'Powerd by"

Erick Schluter

Erick Schluter

16/10/2004 15:34:00
Quote Anchor link
Mmhh...
Alleeen Explorer (5.2.3 vd Mac) schijnt het maar niet te snappen.

(Nieuwsgierigen zie screenshot:)
http://www.ericks.nl/images/scrnshot.gif

Het 'Powered by' irriteert me zo dat ik heb besloten dit als
test te beschouwen, ga het niet zomaar weglaten maar voel er ook niet veel voor om 19 dollar te betalen voor een 'Poll' scriptje. Op zoek dus naar een 'free' Poll scriptje !

Tips ?

Mitch X

Mitch X

16/10/2004 15:45:00
Quote Anchor link
Kijk hier maar bij scripts :)

Erick Schluter

Erick Schluter

16/10/2004 15:49:00
Quote Anchor link
Tsja...
Dat ga ik inderdaad maar eens even doen, aan dit scriptje kwam ik via Hotscripts...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.