Pagina indeling net als browser-spel.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Wouter J

Wouter J

27/06/2012 16:03:44
Quote Anchor link
Quote:
En waarom geen * gebruiken?

- Je hebt nooit alles nodig dus is * traag.
- Je weet niet wat je op haalt, je moet de SQL DB in gaan om te zien welke velden er nu zijn opgehaald, dus onoverzichtelijk

Quote:
Waarom geen backticks gebruiken? Wat is daar slecht aan?

Backtricks is een vieze truck om iets heel fouts heen. Als je rijnaam hebt die dezelfde naam heeft als een keyword in SQL is dat fout, je moet er dan niet om heengaan werken met een vieze backtricks truc.

@Chi Lion, omdat je talen zoveel mogelijk hoort te scheiden. Het liefst dus geen HTML echoën met PHP, maar PHP sluiten, HTML plaatsen en daarna PHP weer openen.

Tevens is Reshad's code overzichtelijker door het op meerdere regels te verspreiden.

Wel heeft reshad nu logic en echo's door elkaar, wat niet goed is. Je zal de query boven het doctype moeten doen in daaronder wat moeten echoën.

@Reshad, jou code klopt niet. Je hebt nu 1 div waarin alle games komen en niet per game een div.
Gewijzigd op 27/06/2012 16:06:38 door Wouter J

PHP hulp

PHP hulp

23/02/2025 07:17:12

Reshad F

Reshad F

27/06/2012 16:08:48
Quote Anchor link
haha ja kloptt zie ik ook nu maar dat kwam omdat hij alles door elkaar had.. normaal heb ik logica boven en onderin alleen echoe's en wist even niet meer hoe ik alles door elkaar deed. was even de weg kwijt denk ik

Remco van Akker

Remco van Akker

27/06/2012 19:37:20
Quote Anchor link
Quote:
@Reshad, jou code klopt niet. Je hebt nu 1 div waarin alle games komen en niet per game een div.

Hoe zorg ik er dan wel voor dat die een div krijgt per game?

Obelix Idefix

Obelix Idefix

27/06/2012 19:42:05
Quote Anchor link
Misschien door op te nemen in de while-lus...

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/06/2012 19:42:36
Quote Anchor link
maak 1 algemene div waar alles in komt te staan....
Daarin, binnen in je loopje, daar geef je elke categorie een eigen divje, en klaar.

Remco van Akker

Remco van Akker

27/06/2012 20:18:54
Quote Anchor link
Heuh! Het is gelukt :)
Maar er is 1 klein raar probleempje.
Om mijn gewone beeldscherm staat de rij gewoon naast elkaar.
Maar de 2 rij komt precies rechts onder de eerste rij..
Maar als ik de website bekijk op het andere beeldscherm heb ik
daar geen last van.

EDIT:
Laat maar het is al gefixt!
Heel erg bedankt voor de hulp!
Gewijzigd op 27/06/2012 20:32:59 door Remco van Akker

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.