payment prodicer bedrijf buitenland
Ik weet dat targetpay inschrijvingen toelaat, waarbij een zakelijke rekening van buiten de EU geaccepteerd word.
Nu heb ik alle documenten opgestuurd, maar het duurt me zo lang(2 maanden) voor een keuring en het lijkt me geen professionele partij.
Weet iemand een dergelijke payment provider, waarbij ik diensten in Nederland aanbied (bijv een productendatabase API), met ideal en andere Europese/wereldwijze betalingen kan aanbieden en dat het geld naar het buitenland word overgemaakt?
Met vriendelijke groet,
Daniel.
Zou u contact met ons kunnen opnemen? Het is uiteraard niet gebruikelijk dat dit 2 maanden duurt, ik ben erg benieuwd wat er mis is gegaan. Wij helpen u graag snel verder. U kunt ons telefonisch en/of via de mail bereiken. https://www.digiwallet.nl/nl/contact
Met vriendelijke groet,
Max - TargetPay/DigiWallet.
Gewijzigd op 17/11/2020 16:08:19 door Max Rooij
mollie geeft duidelijk aan dat het een Europese zakelijke rekening moet zijn en niet buiten de EU.
@max,
Dit kreeg ik vandaag te horen, nadat ik alle informatie heb gemaild:
Helaas kunnen wij uw account niet goedkeuren i.v.m. compliance redenen.
Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet / Kind regards,
Jilly van de Nes
TargetMedia B.V. Support Team
Toevoeging op 17/11/2020 16:28:41:
@max,
Even een update, net met ene Els gesproken. Jilly van de Nes die erover gaat is niet aanwezig.
Ik zou teruggemaild worden, maar toen vroeg ik of ze mijn emailadres wist. Nee, want ik heb mijn volledige naam, email en ticketnummer niet opgegeven. Dus heb ik haar mijn ticketnummer maar zelf doorgegeven.
Volgens mij lopen ze vol en hebben geen nieuwe klanten meer nodig.
Daniel
Om dezelfde reden zul je waarschijnlijk ook geen zakelijke bankrekening kunnen openen, maar allicht kun je dat eens proberen.
De zakelijke bankrekening in het betreffende land buiten de EU is reeds geopend.
Daniel van Seggelen op 17/11/2020 16:10:23:
Excuses, had even over het "buiten de EU" heen gelezen. Je hebt gelijk.@Ramon,
mollie geeft duidelijk aan dat het een Europese zakelijke rekening moet zijn en niet buiten de EU.
Gewijzigd op 25/07/2021 23:32:15 door - Ariën -
Gewijzigd op 25/07/2021 23:33:01 door - Ariën -