Persoonlijk welkom

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

Full stack Python developer

Functie Samen met andere collega’s (een product owner, een software manager en een ervaren ontwikkelaar) ga jij onze producten verder ontwikkelen. Jouw verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: – Verder wil gaan met de ontwikkeling van onze bestaande producten; nieuwe features! – Meedenkt over de roadmap van onze producten – Als sparringpartner kan optreden op het gebied van development – Zelf ook nieuwe ideeën op tafel durft te leggen en deze van scratch af aan wilt bouwen Hieronder ook een paar voorbeelden van projecten waar we momenteel mee bezig zijn of binnenkort aan willen beginnen: – Real-time interactie creëren in onze web

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Core developer wordt jij onderdeel van ons team met drie breed ontwikkelde software engineers en een flexibele schil met zes ervaren freelancers. Jij gaat mee in de visie van onze organisatie om als IoT partner in deze branche specifieke markt “het” platform te blijven innoveren en deze ook steeds slimmer te maken. Wij hopen dan ook zeker dit in de toekomst te kunnen realiseren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence. De architectuur van ons platform is opgemaakt uit een deel eigen protocol, een interface laag en een laag welke de protocollen van derde partijen vertaald naar het eigen

Bekijk vacature »

C# developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ik ben op zoek naar een back-end developer, die met name kennis & ervaring heeft van de programmeertaal C#. Jij gaat aan de slag bij een topspeler in de logistieke sector, die zich behalve met logistiek, ook bezig houdt met softwareontwikkeling. Welke taken komen hierbij kijken? Je gaat desktop- en webapplicaties onderhouden en optimaliseren, waarin je werkt met o.a. C#, ASP.NET, SQL Server en T-SQL. Je hebt regelmatig klantcontact om de wensen in kaart te brengen en te evalueren over de huidige draaiende applicaties. Je implementeert nieuwe functionaliteiten toe aan

Bekijk vacature »

REMOTE - Front-end Angular developer

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn momenteel op zoek naar een ervaren Front-end developer die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaat, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties bezig is. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

C# .NET Ontwikkelaar ASP.NET

Samengevat: Deze werkgever is een inkooporganisatie. Ben jij een ervaren .Net ontwikkelaar? Heb je ervaring met .Net en C#? Vaste baan: C# .NET Developer .Net MBO HBO €3.100 - €4.300 Onze missie is: “Een essentiële bijdrage leveren aan het verlagen van de integrale kostprijs van de aangesloten groothandels, middels het bundelen van inkoopvolume en het creëren van synergie met en tussen de groothandels en leveranciers, met scherpe inkoopprijzen, goede handelscondities en gerichte dienstverlening als resultaat” Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! De branche van dit

Bekijk vacature »

Cloud Developer

Cloud Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »
Jager

Jager

01/08/2006 15:47:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,
Jullie kennen vast het javascript waarbij je een naam in kan vullen en je bij het volgend bezoek wordt aangesproken met die naam, door een alert van internet explorer.
Nou wil ik zoiets ook voor mijn website, maar dan met php (en evt mysql)
Hiervoor wil ik een aparte pagina maken op mijn website, met persoonlijke opties e.d.
Heeft één van jullie dit script of zouden jullie dit kunnen creeëren?

Het ziet er dan ongeveer zo uit:
Naam: <in te vullen door de gebruiker in textvak>

Opslaan <button>
Echo is dan: Je persoonlijke instellingen zijn opgeslagen, de instellingen worden actief bij een volgend bezoek aan onze website. (Bijvoorbeeld)

Later wil ik hier nog meer aan toevoegen, bijvoorbeeld dat je een eigen achtergrond kan kiezen e.d.

Maargoed, als je de website dan bezoekt zou ik op verschillende plekken hun naam kunnen zetten d.m.v mysql/php.
Bijvb:
Welkom (in dit geval) Jager, op onze website
Stel dat hij niet bestaat (ip in database optie?!)
Welkom gast, op onze website

Ik hoop dat het hierbij een beetje duidelijk is hoe het eruit zou moeten zien, wie zou dit voor mij kunnen maken eventueel? Want ik zou dit heel erg graag willen.
Bovenstaand had ik in gedachten met IP herkenning (IP wordt opgeslagen in database met naam etc, deze kunnen eventueel later ook nog worden gewijzigd.)

Ik weet dat het moeilijk zal worden maar ik vraag (één van) jullie alsjeblieft of jullie dit kunnen maken.

Alvast hartelijk bedankt!

Met vriendelijke groet,
Jager

P.s. eventuele vragen kunnen worden gesteld, als je er niks op weet of negatief commentaar op hebt, hou deze dan voor je en spam dit topic niet onnodig onder... ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jager

PHP hulp

PHP hulp

16/01/2025 17:58:03

Zim Zim

Zim Zim

01/08/2006 15:55:00
Quote Anchor link
Dit is misschien wel negatief, maar ik zie het als een onderdeel van dit forum om zoiets te vragen, omdat wij mensen helpen met het uitwerken van hun codes, maar meestal niet ffies iets voor iemand maak:

Waarom doe je dit zelf niet?

Als jij antwoord dat je niks weet van php, zal ik je zeggen je: je denk manier is goed genoeg voor het te bedenken.

Zoiets kan het dan worden om je opgang te helpen:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<?
if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] !== "POST"){
  echo '<form method="POST" action="dezepagina.php">
  echo '
Naam: <input type="text" name="naam" size="5">';
  echo '
<input type="submit" value="button">';
  echo '
</form>';
} else {
   $sql="INSERT INTO databasenaam (naam) VALUES('".$_POST['naam']."')";
   $res=mysql_query($sql) or die (mysql_error());
   echo '
Je persoonlijke instellingen zijn opgeslagen, de instellingen worden actief bij een volgend bezoek aan onze website';
}

?>

Kan je zelf verder? je moet nog connectie maken met de database, database aanmaken. Vragen? stel ze hier!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Zim Zim

Jager

Jager

01/08/2006 15:57:00
Quote Anchor link
Dat is het punt, ik ben niet geheel bekend met MySQL... PHP zou ik opzich wel kunnen, maar zonder MySQL zou je het dan niet op kunnen slaan.
De pagina op zich kan ik zelf wel creeëren alleen het script niet.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

01/08/2006 16:01:00
Quote Anchor link
Een ipadres is niet handig. Complete scholen zitten op hetzelfde externe ipadres. Wat ik zou doen is een cookie met een uniek nummer, checken met de database en dan een sessie aanmaken.

Jager

Jager

01/08/2006 16:05:00
Quote Anchor link
Dat zou opzich kunnen, maar cookies worden vaak verwijderd en dan moeten ze alles weer opnieuw invoeren.
Het gaat nu enkelt om de naam, in de toekomst als ik hier wat meer van weet (mysql etc) zal daar nog dingen bijkomen zoals achtergronden.
Het lijkt me het beste om op dit moment met IP herkenning te werken, aangezien die blijft bestaan en je dus niet om de zoveel tijd alles opnieuw moet invoeren.
Het klopt dat je dan op scholen er een probleem mee krijgt, maar of je nou naam Pietje of naam Jan ziet maakt opzich niet zoveel uit lijkt me... (Voor scholen dan, want die weten dat er dan iemand anders op heeft gezeten, maar thuis lijkt me dit irritant als er om de tijd weer 'gast' staat i.p.v hun gewone naam)

- -

- -

01/08/2006 16:10:00
Quote Anchor link
zoals je ziet zijn cookies en ip-adressen niet mogelijk, één van de opties: login/registreer script

Jager

Jager

01/08/2006 16:15:00
Quote Anchor link
Ik wou het juist zonder registreer script doen, zodat het voor iedereen openbaar toegankelijk is.
Maarja, als het niet mogelijk is houd het op, helaas.

In elk geval bedankt voor de genomen moeite mensen.

Eric Cartman

Eric Cartman

01/08/2006 17:20:00
Quote Anchor link
Je kunt het toch gewoon met koekjes doen. . . Als ze een koekje verwijderen, dan is dat toch hun probleem.

Daar moet je niet mee zitten!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.