php forum zonder DB
hoi ik ben op zoek naar een forum (geschreven in PHP) zonder database is er iemand die weet of dit bestaat?
Ja die bestaan waarschijnlijk. Alleen ik weet niet waar :) Verplaatst naar de juiste forum
Lijkt me nogal omslachtig ... Waarom wil je dat?
Zonder mysql, zuigt je forum... :) Flat files zijn rommel :) Voor die paar extra euros :p
Maar dat weet ik niet zeker, je zou kunnen g00glen
@stefan: en heb jij dan gezegt waar je zoiets kan vinden? hmmz ik heb ooit zoiets gehoord jah, yabb ofzoiets.
Ohhjjaaaa... En meneer Stefan is 'Mister perfect' ? Als je dan toch ooooh zo graag vit op anderen, breek dan zelf de regel niet, met je onnodige commentaar...
- Het is een vrij land, vrij om je mening te uiten...
- Misschien hebben sommigen mensen ervaring, en kan een TIP handig zijn ? Ow en NEE ik zeg niet dat ik ervaren ben... Anders ga je daar misschien ook over lopen mierenneuken...
Ik had een rotdag, nu zeker... Als m'n post té is, dan mogen de admins em voor mijn part verwijderen, of whatever.
Maar hou nou maar op met da geflame :P
Ontopic verder :) Neej ho0r. ey deze forum zonder mysql is hele goede:
Ja die bestaan waarschijnlijk. Alleen ik weet niet waar :)
Lijkt me nogal omslachtig ...
www.webmensen.nl staat wel een goede.
@ Mitch niet alle hostingaanbieders bieden standaard mysql aan, waardoor het met TXT bestanden goedkoper kan zijn.
Op @ Mitch niet alle hostingaanbieders bieden standaard mysql aan, waardoor het met TXT bestanden goedkoper kan zijn.
Jelmer:
Op www.webmensen.nl staat wel een goede.
@ Mitch niet alle hostingaanbieders bieden standaard mysql aan, waardoor het met TXT bestanden goedkoper kan zijn.
Zonder mysql, zuigt je forum... :) Flat files zijn rommel :) Voor die paar extra euros :p
Hij vraagt toch of iemand weet waar je dat kan vinden niet of jullie je mening willen geven.
Maar dat weet ik niet zeker, je zou kunnen g00glen
@stefan: en heb jij dan gezegt waar je zoiets kan vinden?
stefan:
Hij vraagt toch of iemand weet waar je dat kan vinden niet of jullie je mening willen geven.
Ohhjjaaaa... En meneer Stefan is 'Mister perfect' ? Als je dan toch ooooh zo graag vit op anderen, breek dan zelf de regel niet, met je onnodige commentaar...
- Het is een vrij land, vrij om je mening te uiten...
- Misschien hebben sommigen mensen ervaring, en kan een TIP handig zijn ? Ow en NEE ik zeg niet dat ik ervaren ben... Anders ga je daar misschien ook over lopen mierenneuken...
Ik had een rotdag, nu zeker... Als m'n post té is, dan mogen de admins em voor mijn part verwijderen, of whatever.
Maar hou nou maar op met da geflame :P
Ontopic verder :)
ghja hoor ze kunnen alleen maar een mening op dit forum uitbrengen:P
Goh, heb je dit topic eindelijk gevonden? Het is pas 1 jaar en 4 dagen oud......
Dit is geen oude koe uit de sloot vissen, maar alleen nog maar paar botjes.