PHP Foutmelding?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

05/10/2004 19:55:00
Quote Anchor link
Ik krijg op mijn site en bij mijn admin de volgende foutmelding te zien;

Parse error: parse error, unexpected '?' in /data/members/paid/b/e/beginelkedaggoed.com/htdocs/www/data_links.php on line 60

Al mijn linkpartners zijn " spoorloos" en ook kan ik niet meer inloggen in mijn admin? Heeft iemand een tip of iets dergelijks?
Ps; ik heb zelf niets veranderd in het systeem, kwam opeens zo te staan. Script, etc zijn door iemand anders ge-installeerd die dit ook niet kent en kan verhelpen?

PHP hulp

PHP hulp

16/01/2025 14:44:05

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

05/10/2004 20:04:00
Quote Anchor link
Lees de foutmelding eens en kijk naar de regel die de foutmelding aangeeft.

Elwin

05/10/2004 20:50:00
Quote Anchor link
Ik ben zelf een " leek" in PHP en zie het dus niet? Ook al gezocht op het WWW maar niets hierover kunnen vinden?

Alfred -

Alfred -

05/10/2004 20:56:00
Quote Anchor link
Quote:
Parse error: parse error, unexpected '?' in /data/members/paid/b/e/beginelkedaggoed.com/htdocs/www/data_links.php on line 60

Wat dacht je om eens op regel 60 te kijken naar een '?' dat er niet moet staan ?

---
We worden dommer en dommer...

Marien xD

Marien xD

05/10/2004 21:41:00
Quote Anchor link
Misschien komt het wel door die JP van Jan Peter Balkenende? :D

06/10/2004 08:48:00
Quote Anchor link
als ik mn site wil openen (http://www.derde-helft.nl/phpnuke/) dan krijg ik de volgende melding:

Fatal error: Call to undefined function: message_die() in /home/krammetj/public_html/phpnuke/db/db.php on line 88

als ik het bestandje db.php open krijg staat op regel 88: $db = new sql_db($dbhost, $dbuname, $dbpass, $dbname, false);
if(!$db->db_connect_id) {
message_die(CRITICAL_ERROR, "Could not connect to the database");

Weet iemand wat er fout is en hoe ik het op kan lossen? Alvast bedankt!

06/10/2004 12:06:00
Quote Anchor link