PHP Foutmelding?
Parse error: parse error, unexpected '?' in /data/members/paid/b/e/beginelkedaggoed.com/htdocs/www/data_links.php on line 60
Al mijn linkpartners zijn " spoorloos" en ook kan ik niet meer inloggen in mijn admin? Heeft iemand een tip of iets dergelijks?
Ps; ik heb zelf niets veranderd in het systeem, kwam opeens zo te staan. Script, etc zijn door iemand anders ge-installeerd die dit ook niet kent en kan verhelpen?
Elwin
Ik ben zelf een " leek" in PHP en zie het dus niet? Ook al gezocht op het WWW maar niets hierover kunnen vinden?
Quote:
Parse error: parse error, unexpected '?' in /data/members/paid/b/e/beginelkedaggoed.com/htdocs/www/data_links.php on line 60
Wat dacht je om eens op regel 60 te kijken naar een '?' dat er niet moet staan ?
---
We worden dommer en dommer...
Misschien komt het wel door die JP van Jan Peter Balkenende? :D
Fatal error: Call to undefined function: message_die() in /home/krammetj/public_html/phpnuke/db/db.php on line 88
als ik het bestandje db.php open krijg staat op regel 88: $db = new sql_db($dbhost, $dbuname, $dbpass, $dbname, false);
if(!$db->db_connect_id) {
message_die(CRITICAL_ERROR, "Could not connect to the database");
Weet iemand wat er fout is en hoe ik het op kan lossen? Alvast bedankt!
Anders moet je eens kijken naar trigger_error
Nee, heb niets zelf veranderd. Wat is trigger_error?
Kan ik niet gewoon het bestand db.php vervangen door het oorspronkelijke bestand? Dus gewoon phpnuke opnieuw installeren in een andere directory, vervolgens dat db.php kopieren en in de huidige map zetten?
Quote:
als ik het bestandje db.php open krijg staat op regel 88: $db = new sql_db($dbhost, $dbuname, $dbpass, $dbname, false);
message_die(CRITICAL_ERROR, "Could not connect to the database"); }
message_die(CRITICAL_ERROR, "Could not connect to the database"); }
Vervang die regels door:
Code (php)
1
2
3
2
3
<?php
$db = new sql_db($dbhost, $dbuname, $dbpass, $dbname, false) or die ("Kan niet verbinden:<br/>" . mysql_error());
?>