php javascript laten generen
Een aantal websites laden een javascript van mijn website. Ik wil dit aantal javascripts uitbreiden en omdat ik deze scripts elke week moet updaten gaat dit nogal lastig worden.
Daarom mijn vraag. Is het mogelijk dat als ik een bepaalde php file heb, dat deze de javascripts genegeert. Of zijn er betere oplossingen?
Daarom mijn vraag. Is het mogelijk dat als ik een bepaalde php file heb, dat deze de javascripts genegeert. Of zijn er betere oplossingen?
PHP hulp
15/01/2025 17:03:55je moet gewoon een soort 'gastenboek' maken of een 'nieuws systeem' en in plaats van nieuws artikelen maak je er dan javascripts van.. :)
check scripts / tutorials en zoek naar nieuws systeem..
een 'javascript generator' hebben wij niet.. als het je gaat om het toevoegen van bestaande javascriptjes waarbij je niet elke keer je HTML hoeft aan te passen dan kunnen we je helpen met bijv. een nieuws systeem.. dis php site :) geen javascript site dus we kunnen je niet helpen aan een javascript generator (als die al bestaan, want een php generator bestaat ook niet :P)
check scripts / tutorials en zoek naar nieuws systeem..
een 'javascript generator' hebben wij niet.. als het je gaat om het toevoegen van bestaande javascriptjes waarbij je niet elke keer je HTML hoeft aan te passen dan kunnen we je helpen met bijv. een nieuws systeem.. dis php site :) geen javascript site dus we kunnen je niet helpen aan een javascript generator (als die al bestaan, want een php generator bestaat ook niet :P)
Rick
07/09/2004 16:28:00het hangt er natuurlijk vanaf wat er veranderd moet worden aan de javascript, als het maar 1 klein gegeven is en de rest hetzelfde blijft dan is het prima te doen met php
anders word het al snel wat meer werk
anders word het al snel wat meer werk