php pagina adde
hallo
ik zit met een vraag hoe add je een php pagina op een site die je zelf kan bewerken? bijv. zoiets als dreamweaver...
en dan wil ik niet met die php code klooie want daar snap ik nog niet zo veel van... dus ik zoek hoe je een pagina (zoals htm) kan adde
mvg Anthony vu
ik zit met een vraag hoe add je een php pagina op een site die je zelf kan bewerken? bijv. zoiets als dreamweaver...
en dan wil ik niet met die php code klooie want daar snap ik nog niet zo veel van... dus ik zoek hoe je een pagina (zoals htm) kan adde
mvg Anthony vu
PHP hulp
16/01/2025 14:48:27Mitch X
07/10/2004 20:14:00ik weet niet hoe ik een gewone pagina moet adden
bijv. ik wil een stuk text in een php pagina adden en die pagina moet ook in mijn nav. balk komen maar ik weet niet hoe met html kan je gewoon pagina's adden ik weet niet hoe je dat doet bij php
bijv. ik wil een stuk text in een php pagina adden en die pagina moet ook in mijn nav. balk komen maar ik weet niet hoe met html kan je gewoon pagina's adden ik weet niet hoe je dat doet bij php
Mitch X
07/10/2004 20:43:00Alfred -
07/10/2004 21:56:00anthonyvu:
ik weet niet hoe ik een gewone pagina moet adden
- Je gebruikt 3x "adden" in 1 "zin"...
- Je maakt een zin van 5 regels.
- Je gebruikt 0 leestekens, behalve bij je afkortingen
En jij verwacht dat je hier ook maar een beetje deftig geholpen kan worden? :P