Php script nodig
Hello ,
wat ben ik naar opzoek
ik heb banners van sponsers die op mijn site moeten , ik zou een admin panel nodig hebben waar ikzelf banners kan toevoegen en de tijd kan instellen hoe lang ze online blijven en dan automatisch weer wegvagen , als er geen banners online staan dat er gewoon een vakje komt op mun site dat er geen zijn , ....
wat ik ook graag zou hebben is een inlog scriptje waar de sponsers kunnen inloggen en zo nog kunnen zien hoe lang ze hun banner er nog inhebben enzoverder.
Ik weet totaal niet hoe er aan te beginnen
any help dus ?
wat ben ik naar opzoek
ik heb banners van sponsers die op mijn site moeten , ik zou een admin panel nodig hebben waar ikzelf banners kan toevoegen en de tijd kan instellen hoe lang ze online blijven en dan automatisch weer wegvagen , als er geen banners online staan dat er gewoon een vakje komt op mun site dat er geen zijn , ....
wat ik ook graag zou hebben is een inlog scriptje waar de sponsers kunnen inloggen en zo nog kunnen zien hoe lang ze hun banner er nog inhebben enzoverder.
Ik weet totaal niet hoe er aan te beginnen
any help dus ?
PHP hulp
15/01/2025 07:28:00Han eev
22/08/2005 10:04:00Marien xD
22/08/2005 10:17:00heb hier een oplossing voor gemaakt voor mijn nieuwe site maar niet met de inlog voor sponsors. Het is nog lang niet af. Dus ik ga je geen valse hoop geven. (het is niet moeilijk)
Evert Nooyens
22/08/2005 22:53:00ik maak dat wel even voor jou .
zeer gemakkelijk
je maakt 1 tabel aan en voila
als je script wil hebben moet je me even contacteren
zeer gemakkelijk
je maakt 1 tabel aan en voila
als je script wil hebben moet je me even contacteren