PHP scripter gezocht voor Game-website
Ik ben zelf nog niet zo thuis in het PHP-scripten maar ik heb pas een .nl domein en een hosting op proef! Nu wil ik graag een gamesite maar ik heb geen flauw idee wat ik moet doen... een forum enz. lukt me wel.. maar gewoon de site niet.. ik wil de indeling van www.gamed.nl bijv.: het nieuws in het midden en de reviews/previews rechts...
Wie kan mij helpe?
Realiseer je je ook hoeveel tijd een goede gamewebsite gaat kosten? Hoeveel man je daarvoor nodig heb? etc etc. Een hele berg vragen, en wat ik daarmee bedoel is dat een website niet zomaar 'ontstaat'. Je kan niet wakker worden en een website bouwen. Je moet een idee hebben, iets wat anders is dan andere websites en daarna moet je zo dusdanig iets speciaals hebben dat je een community op kan bouwen.
Ook iets om rekening mee te houden, tenzij je een programmeur vind die zich erg in jou plannen kan vinden (eg, er toekomst in ziet, portolio, uitbreiding van zijn kennis) hoeveel ga je de programmeur betalen? Het is niet intressant om als programmeur ergens een heleboel tijd in te investeren, en vervolgens iemand anders met de credits zien weglopen. Of nog ergens, binnen 2 maanden de hele website dood te zien liggen.
Persoonlijk zou ik eerst alles uitwerken op papier, wat onderzoek doen, goed nadenken etc. :)
Maar ik wil gewoon graag een site om te onderhouden in mijn vrije tijd en als hij goed loopt wil ik dan ook gewoon mensen aannemen etc. etc
maar eerst moet ik een paar goede scripters hebben!
Wie kan mij daarmee helpen?
Wat verdient het maken?
EER