PHP scripter gezocht voor Game-website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Jacko

jacko

13/11/2005 12:17:00
Quote Anchor link
Hey iedereen!
Ik ben zelf nog niet zo thuis in het PHP-scripten maar ik heb pas een .nl domein en een hosting op proef! Nu wil ik graag een gamesite maar ik heb geen flauw idee wat ik moet doen... een forum enz. lukt me wel.. maar gewoon de site niet.. ik wil de indeling van www.gamed.nl bijv.: het nieuws in het midden en de reviews/previews rechts...

Wie kan mij helpe?

PHP hulp

PHP hulp

15/01/2025 17:56:22

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

13/11/2005 12:25:00
Quote Anchor link
Heb je wel eerst een klein marktonderzoekje gedaan? Gekeken of er uberhoud wel vraag naar een game-website is? Bied je iets bijzonders aan waardoor mensen naar je website komen? Denk je niet dat de markt voor zulke websites wellicht een beetje verzadigd is? Of heb je echt een revolutionair concept.

Realiseer je je ook hoeveel tijd een goede gamewebsite gaat kosten? Hoeveel man je daarvoor nodig heb? etc etc. Een hele berg vragen, en wat ik daarmee bedoel is dat een website niet zomaar 'ontstaat'. Je kan niet wakker worden en een website bouwen. Je moet een idee hebben, iets wat anders is dan andere websites en daarna moet je zo dusdanig iets speciaals hebben dat je een community op kan bouwen.

Ook iets om rekening mee te houden, tenzij je een programmeur vind die zich erg in jou plannen kan vinden (eg, er toekomst in ziet, portolio, uitbreiding van zijn kennis) hoeveel ga je de programmeur betalen? Het is niet intressant om als programmeur ergens een heleboel tijd in te investeren, en vervolgens iemand anders met de credits zien weglopen. Of nog ergens, binnen 2 maanden de hele website dood te zien liggen.

Persoonlijk zou ik eerst alles uitwerken op papier, wat onderzoek doen, goed nadenken etc. :)

Jacko

jacko

13/11/2005 12:59:00
Quote Anchor link
Bedankt voor je post!
Maar ik wil gewoon graag een site om te onderhouden in mijn vrije tijd en als hij goed loopt wil ik dan ook gewoon mensen aannemen etc. etc
maar eerst moet ik een paar goede scripters hebben!
Wie kan mij daarmee helpen?

Eris -

Eris -

13/11/2005 13:47:00
Quote Anchor link
Wat verdient het maken?

Jacko

jacko

13/11/2005 13:55:00
Quote Anchor link
EER

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.