PHPhulp layout (nieuwe)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 volgende »
Eej mensen.. Wat vinden jullie van de vlgnde layout? Het is misschien een beetje tweakers stijl maar ik vind hem wel geinig opzich.. Zeg ook ff als je het te lame vind als deze gemaakt wordt.. want phphulp moet niet lame worden :)Vind het wel een brute look! Is dit een beetje wat we ook kunnen verwachten van csshulp.nl? De logo's lijken zo op elkaar.. :D
Elwin
menu moet wat smaller, maar voor de rest ziet het er wel leuk uit
Ziet er goed uit, alleen inderdaad dat linkermenu wat smaller.
CSShulp ziet er wel anders uit maar bijna zelfde logo's ja.. moet wel wat op elkaar lijken ;-)
Bassie staat weer strak, keep up the goed work :)
daar staat nu de datum; wanneer voor het laatst gereageerd...
misschien een idee om dit te veranderen in een tijd, er wordt veel gediscusseerd op het forum
Doet me inderdaad aan Fok denken maar ziet er strak uit, zeer duidelijk. Ben wel mee eens dat de tijd vermeld moet worden bij berichten van het forum.
Zal gefixed worden.. Maar de layout vinden jullie wel oke?! :/
ik vind de layout er prima uit zien!
okeej dan :D
Strak ho0r bas :)
http://www.phphulp.nl/new
Edit:
Graag feedback dus :)
Niet te veel naar de source code kijken, dit moet ik nog gaan editen maar had geen puf meer om verder te gaan .. :)
Niet te veel naar de source code kijken, dit moet ik nog gaan editen maar had geen puf meer om verder te gaan .. :)
Gewijzigd op 17/05/2004 23:30:00 door B a s
Een aantal zaken die onder PHP stuff staan komen ook bij "Laatste ..." terug. Het is maar hoe belangrijk je de andere items zoals boeken, links, how to vindt. Als ze erg belangrijk zijn in jouw ogen dan zouden ze misschien een prominentere plaats verdienen. Zoniet, dan zitten ze nu prima onder dat kopje php stuff ;)
En misschien mierenneuken maar zou mooier zijn als de balk in de "nieuws box" was uitgelijnd met de balk van laatste php tutorials. Misschien zouden beide balken ook even dik moeten zijn voor het mooiste effect.
Gewijzigd op 18/05/2004 08:38:00 door Guido
Wat je zegt is helemaal waar.. Over het algemeen hebben de scripts en tutorials pagina 200x meer hits dan de boeken en links pagina. Hier zou idd wel wat aan gedaan kunnen worden, maar misschien is er ook niet veel interesse voor? Ik ga hier een poll over houden :)
En dat mieren neuken van jou heb ik ook altijd ;) Alles moet goed gelined staan, staat overzichtelijker en mooier. Boven de nieuws box komt sowiezo nog een banner plaats..
Nou ik ook nog even :)
Misschien een idee om de nieuwsbox in een <div> te zetten (<div style="overflow:auto;>). Hierdoor scroll je alleen de nieuwsbox naar beneden en blijven de laatste berichten/scripts e.d. altijd zichtbaar. Lijkt me beter, dan hoef je niet steeds naar boven te scrollen.
Maarja misschien ben ik de enige die dat vind, dat hoor ik dan wel.
Waar is het beertje? :)
Nu het serieuze gedeelte:
Op dat balkje na heb ik weinig te zeggen.
Hoewel ik de link meer... mis naar de rest van de scripts/tuts/fora, die zou er ook wel weer mogen komen ho0r ;)
dat beertje = dat plakkertje geworden die php en hulp bij elkaar houdt.. en plakkertje is dus ook bij menu en trackers ;D
Arm beertje ...
Maar ik vind het er wel mooi uit zien,
ik vind het alleen nogal smal, maar dat kan ook komen omdat ik een nogal grote schermresolutie heb vergeleken de meeste anderen,
ik heb namelijk 1600x1200(groter kan bij mij niet P)
Maar misschien kan je de pagina centreren of zo maar ik weet niet of hij er dan nog wel mooi uit ziet.
En verder vind ik ook dat het menu smaller moet worden maar dat wordt het ook, maar kan dat FLEX al vanaf 49 euro reclame niet weg?
Waar is de zoekmachine en het beertje tussen forum en contact ontbreekt :P