PHPhulp.nl bug report

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

UltimateWeapon

UltimateWeapon

05/02/2007 22:06:00
Quote Anchor link
ik weet niet op welke paginas of pagina de bug juist zit, daarom geef ik gewon de URL waar IK ze gezien heb:

http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?id=28693&cat=1

en dit is de error die verschijnt ( allé eigenlijk is het geen error of bug, maar een warning ):

Warning: Unknown(): Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively. in Unknown on line 0

ik kon nergens een topic vinden over deze website zelf dus daarom heb ik het hier gepost

groetjes

UPDATE;

ik zie net dat er al eerder iemand iets over heeft gezegd maar zijn bericht was niet echt volledig dus ik laat het voorlopig staan
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door UltimateWeapon

PHP hulp

PHP hulp

22/02/2025 21:47:58

Terence Hersbach

Terence Hersbach

05/02/2007 22:13:00
Quote Anchor link
is al ongeveer 435324 x vermeld..

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.