Postcodechecker

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Charlie A

Charlie A

06/06/2010 16:55:09
Quote Anchor link
Hoi,

Ik ben bezig om met Joomla een (gratis) website te maken voor een goede vriendin van mij die een massagesalon heeft. Ze wilt graag een soort van postcode checker waarin de client zijn/haar postcode intyped en aan de hand daarvan een totaalprijs krijgt waar de uurprijs en ritprijs bij elkaar wordt opgeteld en getoond. Heel ingewikkeld hoeft het niet te zijn.. Ik heb wel op het internet gezocht naar een postcodechecker maar zie door de bomen het bos niet meer :( Ik ben ook best bereid om er voor te betalen maar veel kan het niet zijn.. Gratis is natuurlijk nog beter :) De website moet volgende week de lucht in dus ik hoop dat jullie mij voor die tijd hierbij willen helpen..

Alvast bedankt,

Charlie

PHP hulp

PHP hulp

07/03/2025 02:28:17

Jo colling

jo colling

06/06/2010 17:13:53
Quote Anchor link
Je moet eerst best alle postcodes(uit de buurt) in een array of database zetten met de afstand in km erbij en dan die er samen uithalen, en de berekening maken.
Gewijzigd op 06/06/2010 17:30:52 door jo colling

Paul R

Paul R

06/06/2010 17:15:56

Charlie A

Charlie A

07/06/2010 17:05:40
Quote Anchor link
Bedankt voor jullie snelle reacties.. Na het bekijken van de code wil ik graag opbiechten dat dit als abra cadabra is voor mij :( en aangezien ik niet veel tijd heb ben ik genoodzaakt om over te stappen naar plan B. is er iemand die dit voor mij wilt maken tegen een kleine vergoeding??

Groetjes,
Charlie

Charlie A

Charlie A

09/06/2010 09:01:11
Quote Anchor link
Is er niemand die dit voor mij wilt maken? Ik zou het eerrruuuggg op prijs stellen

groetjes,
charlie

Niels K

Niels K

09/06/2010 09:32:50
Quote Anchor link

Deze doet toch aan jouw verwachtingen? Je hoeft alleen de tijd * aantal minuten te doen. Of de kilometers, wat jij wilt.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.