[Preview] Bounty's place ...

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

Backend Developer Scrummaster .NET

Samengevat: Deze werkgever is een ambitieus internetbedrijf met een passie voor digitale communicatie. Ben jij geschikt als Backend Developer? Heb je ervaring met .NET platform? Vaste baan: Backend Developer / SCRUM Master Scrum HBO WO €3.800 - €6.000 Deze werkgever is een innovatief bedrijf met enthousiaste mensen die jarenlang ervaring hebben met het ontwikkelen internet- en intranetoplossingen. Wij houden van korte lijnen en open en eerlijke communicatie. Wij zetten graag onze jarenlange ervaring in om perfect werkende oplossingen te ontwikkelen. Wij ondersteunen dienstverlenende organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van een effectief, adaptief communicatieplatform. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front-end developer (HTML, CSS, SASS, JavaScript)

Functie Momenteel zijn we voor ons Digital team op zoek naar een (medior) Front-end developer. Samen met je collega’s werk je in een Agile/Scrum omgeving aan de ontwikkeling van onze webapplicaties, websites en andere oplossingen. Je draagt bij aan een sterk ontwikkelproces waarin kwaliteit voorop staat. Hiervoor ben je niet alleen bezig met eigen code maar ook code reviews van andere collega’s. Ben jij graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in je vakgebied en wil je deze toepassen voor diverse projecten? Dan komen wij graag met je in contact! Eisen • HBO werk- en denkniveau • Minimaal 2

Bekijk vacature »

Python Developer

Dit ga je doen Als Python Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van Stuurprogramma's in Python zodat er verbindingen kunnen worden gelegd tussen besturingssystemen en (AV) hardware; Het testen en debuggen van Stuurprorgamma's; Het communiceren met noodzakelijke partijen in gevallen waar extra technische details nodig zijn om een Stuurprogramma te ontwikkelen of problemen op te lossen; Het maken van de nodige technische documentatie (in het Engels); Het participeren in een Scrum/Agile omgeving. Hier ga je werken Deze internationale organisatie is wereldwijd een succesvol producent en leverancier van professionele AV hard- en software. Klanten gebruiken de producten o.a. voor het

Bekijk vacature »

.NET Developer Shared Driving

Bedrijfsomschrijving Onze klant richt zich op het toegankelijker maken van steden, een fantastisch mooi streven. Hoe ze dat doen? Met eigen ontwikkelde software, waarmee vervoersmiddelen gedeeld kunnen worden. Deze inspirerende werkgever maakt een maatschappelijke impact en dat doen ze nu al zo'n 25 jaar! Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Rotterdam en kent ongeveer zo'n 90 medewerkers. Het personeel is lekker gewoon gebleven! Iedereen kleedt zich zoals hij of zij dat zou willen en de sfeer is er erg fijn. Een leuke werkgever om voor te werken, en bovendien zijn er voor jou als Software Developer veel mooie

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Junior Front-End Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale oplossingen van Coolblue. Wat doe je als Junior Front-End Developer bij Coolblue? Als Junior Front-End Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen. Op dat moment komt je wil om te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan goed van pas! Ook Junior Front-End Developer worden bij Coolblue?

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

High level C++ QT Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13486 Introductie Would you like to be involved in every aspect of software development for our exceptional products, from specification and design to testing and integration? If you're passionate about software development and eager to apply your programming skills to create customer-focused deliverables, then this is the perfect chance for you to expand your expertise. You can become a member of our Machine Control department's data-driven development team, where you'll design and build software solutions that optimize machine productivity. As a senior software design engineer, you'll participate in all phases

Bekijk vacature »

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

B L

B L

31/01/2008 21:27:00
Anchor link
Klik voor previeuw

Ik ben dus een tijdje geleden gestart met het verdiepen in het design van site's , ik ben nog maar een echte beginner dus vergeef me als er iets niet echt goed is :P
Het is uiteindelijk ook maar een previeuw en er wordt vollop aan de eigenlijke site gewerkt , maar toch zou ik al willen bekijken wat voor reacties erop terugkomen en wat ik eraan zou kunnen aanpassen om de site overzichtelijker en aantrekkelijker te maken..
Alle commentaar is welkom !!

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 07:05:42

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

31/01/2008 21:28:00
Anchor link
Ik vind dat je teveel beveling gebruikt. Daardoor krijg je een beetje een Web 1.0 uitstraling.

B L

B L

31/01/2008 21:30:00
Anchor link
Wat bedoel je precies met beveling ?

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

31/01/2008 21:53:00
Anchor link
Niet echt veel speciaals.. Meer web1.0 idd

Wouter K

Wouter K

31/01/2008 21:57:00
Anchor link
dikke borders dat is echt lelijk.
Voor een mooie web2.0 zoals de meeste zeggen moet je echt Futuristisch gaan bouw, dus echt flash(y)..

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

31/01/2008 22:00:00
Anchor link
Wat heeft flash nou met web2.0 te maken?

Eerder javascript (en ajax)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend

Wouter K

Wouter K

31/01/2008 22:09:00
Anchor link
Tommy schreef op 31.01.2008 22:00:
Wat heeft flash nou met web2.0 te maken?

Eerder javascript (en ajax)

Flash , Ja ik bedoel maar omdat ik er de juiste woorden niet kon vinden het is nu allemaal meer zo 3D of wat ik ook moet zeggen.

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

31/01/2008 22:11:00
Anchor link
Hoe de hell wil jij iets 3D's uit iemands scherm toveren?

- -

- -

31/01/2008 22:25:00
Anchor link
Tommy. Wouter probeert interessant te doen.

@TS: Als dit je eerste website is, is hij wel leuk. Maar ik zou toch even kijken op google naar css html ajax web2.0. Zoals je ziet, zien die er net iets aantrekkelijker uit :-)

B L

B L

31/01/2008 22:25:00
Anchor link
Hmm , ik heb een voorkeur voor wat simpel , een echte site waarbij pagina na pagina ingezoomt , verkleurt , veranderd etc. vind ik wat slordig , maar ik probeer er wat van te maken ;) :P

Robert Deiman

Robert Deiman

31/01/2008 22:27:00
Anchor link
@Tommy

Ik denk dat wouter meer iets bedoelde als "flitsend en strak". Maar eigenlijk is web2.0 niet de layout, maar het gebeuren eromheen (systeem)

Quote:
De term Web 2.0 verwijst naar wat sommigen zien als de tweede fase in de ontwikkeling van het World Wide Web. Het gaat over de verandering van een verzameling websites naar een volledig platform voor interactieve webapplicaties voor eindgebruikers op het World Wide Web. Volgens sommigen zullen deze uiteindelijk losstaande lokaal geïnstalleerde software overbodig maken.
Naast de technische vernieuwingen wordt Web 2.0 vaak ook in verband gebracht met een bepaalde visuele stijl. Er moet echter rekening mee worden gehouden dat grafische elementen geen integraal deel uitmaken van Web 2.0, noch vasthangen aan de evolutie die Web 2.0 eigenlijk is. Grafische tendensen doen zich volledig los van technische, sociologische en marketinggerichte evoluties voor.

Daar waar de evolutie naar technieken als AJAX, gebruikersgegenereerde inhoud en een verhoogde semantiek nog lange tijd zullen bestaan, omdat ze een echte (r)evolutie betekend hebben, zal de grafische schil die de technologie toegankelijk maakt volledig onafhankelijk hiervan veranderen.

Visuele elementen die vaak terugkomen in Web 2.0-sites zijn onder meer:

* Kleurverlopen (gradients)
* Ronde hoeken
* Achtergronden met diagonale arceringen
* Een 'natte vloer'-effect
* Grote lettertypes
* Een 'supermarktsticker', vaak met een kreet zoals 'beta'

Kleurverlopen en ronde hoeken is wel duidelijk denk ik zo. Het natte vloer effect, in je header een text met weerspiegeling. En de supermarktsticker is voor over de header, het formaat daarvan.

Ik vind het geheel er nogal saai uitzien eerlijk gezegd. De borders zijn te groot, de overgang tussen de horizontale en vertikale borders vallen ook teveel op. (dat die niet bij elkaar horen zo)
De header lijkt me wat te simpel, daar kan je echt wel wat meer mee doen. En qua kleur, alles is grijs en dat is nogal een kleur die saaiheid uitstraald.

Overigens hoeft web2.0 helemaal niet persé. Doe ik zelf ook niet (altijd) bijvoorbeeld hier: http://www.robertdeiman.net/vogels/

B L

B L

31/01/2008 22:32:00
Anchor link
Heel leuke site , echt waar ;)
Ik was zelf even stiekem gaan kijken bij wikipedia :$
Al hou ik niet zo van 'grote lettertypes' maar goed , ik heb er geen idee van hoe je al die effecten bereikt , natte vloer etc. maar ik zal m'n best doen :P

Robert Deiman

Robert Deiman

31/01/2008 22:36:00
Anchor link
Die site die ik je liet zien is ook geen web2.0 zoals velen het hier qua term gebruiken. Het wordt wel een dynamische site, met userinput (wat meer is wat de term van web2.0 inhoudt)
Maar gebruik je Photoshop voor het ontwerp?

B L

B L

31/01/2008 22:39:00
Anchor link
Nee , ik gebruik meestal photoflitre en soms PSP , maar op de een of andere manier krijg ik PSP op mijn computer niet opgestart , dus dat kan ik vergeten ... :P

Robert Deiman

Robert Deiman

31/01/2008 22:43:00
Anchor link
http://www.eecs.wsu.edu/paint.net/

Misschien kan je wat met die tool? Of met The Gimp, die is ook wel leuk.

B L

B L

31/01/2008 22:45:00
Anchor link
Ga ik zeker eens uitproberen ;)

B L

B L

01/02/2008 17:00:00
Anchor link
Zo , ik heb wat geëxperimenteerd en andere site's bekeken en uiteindelijk bekwam ik dit : http://i32.tinypic.com/2qkmghu.jpg
Ik hoop dat deze een beetje beter is dan de vorige...
Nog tips zijn alstijd welkom !!!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door B L

Wouter K

Wouter K

12/03/2008 17:16:00
Anchor link
Nus is hij te donker.

Misschien kan je gebruik maken van de kuler (adobe). Die geeft mooie schema's weer en die kan je zo gebruiken.

Kevichill

Kevichill

12/03/2008 18:23:00
Anchor link
Gebruik iets meer kleuren deze is indd te donker .

B L

B L

12/03/2008 19:59:00
Anchor link
Hij staat intussen al online , de h3-balkjes heb ik een ander tintje gegeven.http://www.bountysplace.be

Wouter K

Wouter K

12/03/2008 20:05:00
Anchor link
Nog steeds donker ;)
tipje maak je site is wat kleiner nu heb je zo'n lange scroller voor niets.
En probeer je div's aan te leren.

Pagina: 1 2 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.