Prijs :S

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Account Developer

Voor Bol.com zijn wij per direct op zoek naar een Account Developer voor 32-40 uur per week op het kantoor in Utrecht. Wil jij een directe bijdrage leveren door partners van de juiste data-inzichten te voorzien en via campagnes op nieuwe platformkansen en features te wijzen? Ben jij analytisch sterk en kun jij dit vertalen naar plannen en inspirerende gesprekken? Lees dan snel verder! wat bieden wij jou Salaris van €2400 - €2600 obv 40 uur Minimaal 6 maanden Werklocatie is Utrecht Werken bij bol.com wie ben jij Jij bent commercieel gedreven en weet altijd aan de juiste knoppen te

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als ervaren Front end developer bent een expert het gebied van Javascript en React. Je wordt onderdeel van een multidisciplinair team bestaande uit een PO, twee Front end developers, een DevOps/Back end developer, een UX/UI designer en een projectmanager. Verder is er iemand verantwoordelijk voor de HR en is de algemeen directeur nauw betrokken bij alle projecten. Dagelijks hou jij je bezig met de verschillende projecten die zijn opgenomen in de sprint. Daarnaast denk je mee over mogelijke oplossingen om de behoefte van de klant op de beste manier in te vullen. Verder spar jij intern met collega’s

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Randstad - Freelance Backend Developer/ Data Engin

Starting date: 10.05.2023 Salary range: €67,00 - €77,00 Duration: 6 months Hours: 40 Working model: Hybrid* MUST be NL based Job description: Our vision is to have a consistent and data driven experience for all sales across all our operating companies. Our mission is to enable our salespeople to be able to reach out to the right company at the right time. We do this by creating data driven micro services and solutions. We mainly focus on implementation in the Google Cloud but also integrate with local systems and other cloud solutions. A typical day: As a back-end developer you

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe software; Het ombouwen van de bestaande software; Zowel back- als front-end software ontwikkelen; Het testen; Het implementeren van de volledig geteste software; Het verzorgen van nazorg en het oplossen van bugs; Het opstellen en bijhouden van procesdocumentatie; Je draagt bij aan het agile/scrum processen van het team. Hier ga je werken Ongetwijfeld heb je een of meerdere producten van deze organisatie in huis. Het proces erachter, daar ben je ongetwijfeld minder bekend mee. Deze opdracht geeft je de kans meer over dit proces te weten te komen en een mooie bijdrage te

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »

Als PHP developer bijdragen aan beter onderwijs?

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een PHP developer die mee gaat werken aan de (door)ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js en

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »
Ihsan

ihsan

24/06/2007 18:39:00
Quote Anchor link
Laatste tijd ging ik op zoek naar een goeie webhosting pakket.
En wat me heel erg op viel was dat er grote verschillen zitten.
De verschil is dit: http://www.vdx.nl/producten/webhosting Eerste op ispgids of kijk naar andere op ispgidds
met http://www.servage.net/ of hostgator of dot5hosting gevonden op google
Er is een groot verschil en ik vroeg me af wrm.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ihsan

PHP hulp

PHP hulp

16/01/2025 09:57:25

PHP Newbie

PHP Newbie

24/06/2007 18:44:00
Quote Anchor link
Windows hosting is over het algemeen toch duurder dan Linux hosting, aangezien er voor windows veel geld betaald moet worden voor een licentie...

Reinhout

reinhout

24/06/2007 18:54:00
Quote Anchor link
en die windows servers zijn dan nog niet eens beter...

24/06/2007 19:19:00
Quote Anchor link
Heb er anders totaal geen problemen mee.

Meestal zit het prijs verschil in de opzet van het bedrijf. Bij een lowbudget bedrijf zal de prijs laag zijn maar dit gaat meestal ook iets ten koste van de service.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Terence Hersbach

Terence Hersbach

24/06/2007 21:02:00
Quote Anchor link
PHP Newbie: en www.nitroserve.nl dan? is ook windows..

Chris

Chris

24/06/2007 21:02:00
Quote Anchor link
Servage hebben ongelooflijk veel hdd's , die zij goedkoop inkopen. Hierdoor is het maar 7.50 per maand voor 380 gb webruimte..

echter, er zitten nog paar kleine lettertjes aan vast ;) en dat is per bedrijf anders , en daar moet je op letten..

Bo az

Bo az

24/06/2007 21:11:00
Quote Anchor link
PHP Newbie schreef op 24.06.2007 18:44:
Windows hosting is over het algemeen toch duurder dan Linux hosting, aangezien er voor windows veel geld betaald moet worden voor een licentie...

Dan kom je toch in een lastige discussie. Dit omdat windows misschien wel veel makkelijker te beheren is dan linux en je daar je geld voor de licentie in no time terug verdient. Zo zijn er vast nog wel andere argumenten te bedenken waarom linux of windows goedkoper zou zijn ...

PHP erik

PHP erik

24/06/2007 21:17:00
Quote Anchor link
Ik denk dat linux veel makkelijker te beheren is hoor. Windows is over het algemeen ook gewoon duurder, denk ik, omdat het een beetje buiten de normale webhostingsector valt. Daarmee bedoel ik dat er ongeveer 100000 nerdjes een webhostingbedrijf hebben, net als een webdesignbedrijfje, maar misschien slechts 1% windows hosting. De markt is nog niet zo verzadigd dat er belachelijk lage tarieven gebruikelijk zijn. Bij linuxhosting is dat dus anders.

Verder is Windows zwaarder dus kun je minder klanten op 1 machine hebben en vaak zijn de programma's op Windows ook zwaarder of minder efficiënt.

Ihsan

ihsan

24/06/2007 22:08:00
Quote Anchor link
Dank jullie wel voor de reply's.
Wat raden jullie aan.
Een goedkope amerikaanse hosting of een bekende dure nederlandse hosting. Ik ben helemaal in de war met die prijsverschillen.

- -

- -

24/06/2007 22:11:00
Quote Anchor link
Nederlands, goedkoop. Brilliancehosting.com

GaMer B

GaMer B

24/06/2007 22:12:00
Quote Anchor link
Ik zit bij Sohosted.com (NNederlands) en die is niet duur. Een Nederlandse hosting bedrijf hoeft niet duur te zijn hoor.
Savage.net is ook een goede, maar is dan weer buitenlands. Kijk anders gewoon op zo'n site (waarvan ik de naam niet meer weet) die allemaal recensies heeft van verschillende hosting bedrijven.

Robert -

Robert -

24/06/2007 22:12:00
Quote Anchor link
Ik weet niet wat jij duur vindt maar zelf heb ik 2 sites bij sohosted, en vindt het prijzen niet echt duur. Hun service is goed en heb zelf nog geen last van downtime gehad.
Het is ook maar wat je wilt.

(Edit: Iemand was me voor :P)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert -

Ihsan

ihsan

24/06/2007 22:25:00
Quote Anchor link
Niet dat ik het duur vind. Het ziet er gewoon raar uit. Er zijn Amerikaanse bedrijven die bieden dingen aan voor 6 dollar. En als je naar ispgids kijkt en eentje eruit kiest zie je dat de meeste ervoor 70 a 60 euro vragen.
Dan denk ik gelijk er is iets mis.
Maar nu heb ik al een goeie gevonden dank zij Jonathan. ;)

GaMer B

GaMer B

24/06/2007 22:25:00
Quote Anchor link
Robert schreef op 24.06.2007 22:12:
Ik weet niet wat jij duur vindt maar zelf heb ik 2 sites bij sohosted, en vindt het prijzen niet echt duur. Hun service is goed en heb zelf nog geen last van downtime gehad.

Goede service he ;) :P Maar ik ben van plan om toch over te stappen naar een andere, maar voorlopig nog niet.

EDIT: Jeej.... 1000ste post....
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door GaMer B

Kwastie

Kwastie

24/06/2007 22:52:00
Quote Anchor link
www.antagonist.nl ZEEER goede host :) 60 gb traffic in de maand 3 gb ruimte voor nog een 25 euro in het jaar :D ja HET JAAR! Zeer hoge uptime, als er een onderhoud aan de server komt wordt kun je dat altijd van te voren lezen op hun site, je moet dit niet zien als spam, maar als een tevreden klant ;) heb er zelf 3 site draaien

Robert -

Robert -

24/06/2007 23:24:00
Quote Anchor link
GaMer13 schreef op 24.06.2007 22:25:
Robert schreef op 24.06.2007 22:12:

Goede service he ;) :P Maar ik ben van plan om toch over te stappen naar een andere, maar voorlopig nog niet.

Ja alleen jammer dat ze niet ook andere databases willen ondersteunen, maar voor de rest helemaal toppie...

Quote:
EDIT: Jeej.... 1000ste post....

Gefeliciteerd

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.