Printscreen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Front-end developer (React)

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

Account Developer

Voor Bol.com zijn wij per direct op zoek naar een Account Developer voor 32-40 uur per week op het kantoor in Utrecht. Wil jij een directe bijdrage leveren door partners van de juiste data-inzichten te voorzien en via campagnes op nieuwe platformkansen en features te wijzen? Ben jij analytisch sterk en kun jij dit vertalen naar plannen en inspirerende gesprekken? Lees dan snel verder! wat bieden wij jou Salaris van €2400 - €2600 obv 40 uur Minimaal 6 maanden Werklocatie is Utrecht Werken bij bol.com wie ben jij Jij bent commercieel gedreven en weet altijd aan de juiste knoppen te

Bekijk vacature »

Senior Front end developer

Functie Wij zijn op zoek naar een ambitieuze, zelfsturende Front-end Expert die ons (internationale) team komt versterken. Onze huidige software development afdeling bestaat uit 7 developers en designers. Wij zijn een écht softwarehuis, dus ervaring in software development is wel echt een must. Er wordt tegelijkertijd aan meerdere projecten gewerkt, voor mooie toonaangevende klanten. Je hebt dus regelmatig te maken met deadlines en opleveringen. Een deel van onze omgeving is in Angular.JS. Dit deel wordt langzamerhand omgebouwd naar de nieuwste versie van Angular. Jouw werkzaamheden zullen bestaan uit: Het aansturen en begeleiden van jouw collega’s Het implementeren van visuele elementen

Bekijk vacature »

.NET Developer te Naarden

Bedrijfsomschrijving Voor mijn klant ben ik op zoek naar een .NET Developer om het huidige team te komen versterken. Deze organisatie bevindt zich in de logistieke sector, en zij hebben een eigen ERP systeem ontwikkeld dat zij inzetten ter optimalisatie van de logistieke processen van haar eindklanten. Deze organisatie bestaat inmiddels al ruim 20 jaar, waarbij zij een duidelijke missie hebben, namelijk: het werk van de eindklant makkelijker maken door de systemen die zij leveren. Ze werken over heel de wereld, wat deze organisatie een echte internationale speler maakt. Binnen de organisatie kenmerken ze zich door een dynamische en professionele

Bekijk vacature »

Back end developer Digital agency

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 20 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Als developer bouw je in DevOps teams aan enterprise applicaties, nieuwe IOT, Chatbots of AI oplossingen. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij vorig jaar Microsoft Partner of the year geworden.

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT Informatica diploma in ontvangst mogen nemen? Of heb je een aantal jaar ervaring als Software Developer en ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Goirle zijn wij op zoek naar een junior/medior Back-end Developer met affiniteit met MS Acess. Samen met een vooruitstrevend team ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL en affiniteit met MS Acess. Je bent klantvriendelijk en flexibel ingesteld en vindt het leuk om klanten te

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Core developer wordt jij onderdeel van ons team met drie breed ontwikkelde software engineers en een flexibele schil met zes ervaren freelancers. Jij gaat mee in de visie van onze organisatie om als IoT partner in deze branche specifieke markt “het” platform te blijven innoveren en deze ook steeds slimmer te maken. Wij hopen dan ook zeker dit in de toekomst te kunnen realiseren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence. De architectuur van ons platform is opgemaakt uit een deel eigen protocol, een interface laag en een laag welke de protocollen van derde partijen vertaald naar het eigen

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Mark

Mark

17/04/2007 00:00:00
Quote Anchor link
Hey allemaal,

Is het mogelijk om dmv php een button te maken wat, wanneer je er op klikt,
automatisch een screenshot maakt van je huidige venster? Dus die voor jou shift + prntscrn intoets?

Als dit mogelijk is stel ik mijn volgende vraag wel :P

Bedankt alvast!

PHP hulp

PHP hulp

29/01/2025 08:04:35

Jason de Ridder

Jason de Ridder

17/04/2007 00:03:00
Quote Anchor link
Nee, want PHP is server-side, dus kan nooit een capture nemen van het beeldscherm van de gebruiker.
Waarschijnlijk is het een DLL bestand ofzo wat onder je PrintScreen knop zit (kan trouwens zonder shift). Dit zou je dan kunnen aanroepen met system ofzo... geen idee.

Misschien javascript, of Java.

Misschien dat je hier iets aan hebt?
http://www.screenio.com/gui_screenio/gs_htmlhelp_subweb/advanced/windows-apis_printscreen.htm
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jason de Ridder

Mark

Mark

17/04/2007 00:06:00
Quote Anchor link
wbt zonder shift;
met shift maak je alleen print scrint van het actieve venster.

en verder:
ok, jammer dat het nie mogelijk is met php, maar in ieder geval bedankt
voor je (snelle) hulp, ik ga verder zoeken

thnx

Jason de Ridder

Jason de Ridder

17/04/2007 00:35:00
Quote Anchor link
ehm.. volgens mij niet hoor Mark, dat is Alt + PrintScreen, die maakt een shot van de omgeving zonder taakbalk...

Maar ik vind het wel een tof 'probleem' dus ik ben aan het zoeken voor je, laat ook wat weten als jij wat hebt gevonden.

Wout van der Burg

Wout van der Burg

17/04/2007 08:35:00
Quote Anchor link
Ik weet dat je met VB wel een toetscombinatie kan laten simuleren, zo kun je bv. ook macro's maken in je officepakket of met AutoIT.. (zie de installatie van Hitman Pro)
Misschien dat je een aspx pagina kunt maken met een stukje VB code welke dan vervolgens weer doorverwijst naar je PHP pagina..

Robert Deiman

Robert Deiman

17/04/2007 08:46:00
Quote Anchor link
@Mark

Wat wil je ermee doen dan? Ik ga ook even zoeken, maar je hebt wel eens linksites oid die een "preview" geven van de site zoals die er nu voor staat. Ik ben benieuwd hoe ze dat doen.

Willem Jan Z

Willem Jan Z

17/04/2007 09:12:00
Quote Anchor link
@Robert, misschien dit iets voor je :)
http://www.snap.com/about/shots.php

Misschien ook voor TS, maar denk dat hij iets anders zoekt.

Robert Deiman

Robert Deiman

17/04/2007 10:27:00
Quote Anchor link
@WillemJan

Klopt, hij zoekt wat anders. Maar met deze techniek heb je al een deel te pakken van wat de persoon wil.

Met JavaScript of VB kan je wel toetsencombinaties opgeven. Maar om van de user zijn computer een printscreen te maken, en die in jou PHP te krijgen zal je op 1 of andere manier:

Printscreen moeten doen -> VB toetsencombinatie
Printscreen opslaan -> Probleem! Gaat anders met verschillende besturingssystemen/ programma's
Bestand versturen -> Ook probleem -> wat is de locatie

Ik denk niet dat dit gaat lukken zonder een ActiveX component oid te gaan gebruiken.

Mark

Mark

17/04/2007 10:33:00
Quote Anchor link
@ allen

Ik vond gister iets over het maken van een printscreen via Java.
deze pagina: http://forum.java.sun.com/thread.jspa?threadID=714829&messageID=4131659

Het moet gebruikt gaan worden voor een online MMPORG spel:
http://www.mafia-family.nl

Omdat mensen hier vaak screenshots moeten sturen wanneer ze uitgescholden worden of als er gecheat word, en veel mensen niet de precieze werking van de
printscreen toets op het toetsenbord weten wouden we een screenshot optie toevoegen, dus dat op elke pagina bovenin een logo komt, en dat wanneer ze erop klikken een screenshot word gemaakt van de pagina en dat ze deze dan automatisch naar de administrators en moderators kunnen sturen.

Het maakt me niet zo heel veel uit hoe we het gaan inbouwen, php/java/of wat dan ook. maar ik wil er zo veel mogelijk aan doen om het werkend te krijgen.

@ Jason:
Sorry, je hebt helemaal gelijk. Alt+Prntscrn
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark

Willem Jan Z

Willem Jan Z

17/04/2007 10:35:00
Quote Anchor link
Maar als het een spel is, kan je toch gewoon in spel zelf een screenshot functie schrijven? De rest van de browser is dat helemaal niet interessant toch?

Mark

Mark

17/04/2007 10:36:00
Quote Anchor link
Ja dat kan,
maar dan nog weet ik niet hoe ik dat ga doen.....

Robert Deiman

Robert Deiman

17/04/2007 10:41:00
Quote Anchor link
@Mark

-> Zie dan de post die WillemJan voor mij postte. Zij maken een realtime screenshot van een website. Moet je alleen nog zorgen dat dit gebeurt wanneer er een aanvraag wordt gedaan van de user.

Mark

Mark

17/04/2007 10:57:00
Quote Anchor link
maar zoiets moet tog zelf schrijven ook mogelijk zijn?
zonder al die reclame

Willem Jan Z

Willem Jan Z

17/04/2007 11:13:00
Quote Anchor link
Het zal voornamelijk JS zijn, dus kijk in broncode wat de basis is, en ga van daaruit googlen.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

17/04/2007 11:20:00
Quote Anchor link
Waarom heb je een screenshot nodig? Als iemand uitgescholden word via een PM dan heb jij als admin toch genoeg aan het ID van die PM om daar naar te kijken? Als iemand aan het cheaten is heb je toch genoeg aan het UserID om in je logfiles te kijken of alles eerder gaat?

Mark

Mark

17/04/2007 11:34:00
Quote Anchor link
ja,
maar daar gaat het ff niet om ;)
we willen graag een screenshot systeem inbouwen, en we
kijken nu naar de mogelijkheden daarvan.

Frank -

Frank -

17/04/2007 11:38:00
Quote Anchor link
De server stuurt de data naar de browser. De server kan dus ook prima een 'screenshot' maken op basis van deze data. Je krijgt dan uiteraard alleen het deel dat in het browser-venster staat, geen onderdelen van de browser zelf.

Op de site van fpdf staat bv. ook uitgelegd hoe je een pdf kunt maken van een html-pagina. Lijkt mij een prima toepassing.

Mark

Mark

17/04/2007 11:44:00
Quote Anchor link
Dat alleen een screenshot word gemaakt van de site in de browser,
is geen probleem en allemaal maar goed.

als ik fpdf goed begrijp dan kan ik een tekst omzetten naar pdf,
maar dan moet ik alle tekst waarmee dat moet gebeuren in deze class zetten.
omdat er veel data gegenereerd word automatisch en dit met verschillende user gebeurt lijkt me dit geen goede oplossing.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

17/04/2007 12:21:00
Quote Anchor link
Die data word toch al gegenereerd voor de gebruiker, wat is het probleem?

Mark

Mark

17/04/2007 13:40:00
Quote Anchor link
Ik zoek gewoon een tool wat een screenshot maakt van de huidige pagina, dat moet er toch wel zijn?

Al die data in een class zetten is gewoon erg lastig omdat het meeste in de database zit enzo. en ik krijg dan niet het resultaat van een echte screenshot. Maar meer een eigen gemaakte pdf.

Jason de Ridder

Jason de Ridder

17/04/2007 13:51:00
Quote Anchor link
huh? ik denk niet dat je het snapt Mark.
Wat je kan doen is output naar de browser sturen, daarna gelijk een file_get_contents in een variabele stoppen en deze via FPDF als PDF opslaan..
Ik snap je probleem niet meer... :S

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.