Pro nieuws script?
Frizzledizzle
03/02/2006 21:19:00hey..
hmm kben op zoek naar een nieuws script.
precies net als die van "http://gamers.nl"
je ziet ze in zinnen en als je er op drukt dan krijg je
de hele verhaal, en je moet dan inloggen (registreren)
om een comment te plaatsen.
k, en cutenews vind ik niks :(
greets
hmm kben op zoek naar een nieuws script.
precies net als die van "http://gamers.nl"
je ziet ze in zinnen en als je er op drukt dan krijg je
de hele verhaal, en je moet dan inloggen (registreren)
om een comment te plaatsen.
k, en cutenews vind ik niks :(
greets
PHP hulp
29/01/2025 17:06:34Arjan Kapteijn
03/02/2006 21:21:00onbekend onbekend
03/02/2006 22:44:00Arjan:
En wat kan je zelf?
Zo te zien kan deze persoon goed "oegoeboegoe msn tienertaal" spreken ;)
Frizzle, er zijn op internet genoeg nieuwssystemen te vinden. Als ik me niet vergis staan ze ook wel op deze site!
Maar als je zoveel interesse hebt in het systeem van gamers.nl, waarom vraag je het script dan niet aan de webmasters van die site? Als die een beetje meewerken, dan ben je klaar!
Arjan Kapteijn
03/02/2006 22:55:00Als ik zo kijk naar die site zou versie 2 van mijn nieuwssysteem presies moeten doen wat jij wilt, behalve dat forum wat erachter hangt. Maar dan moet je nog wel een weekje geduld hebben. Ik wou het deze week afhebben, maar er zijn wat andere dingen tussen gekomen. Het meeste werkt gelukkig wel goed nu, maar als ik iets doe dan doe ik het goed ;).
Willem Jan Z
03/02/2006 23:07:00Arjan Kapteijn
03/02/2006 23:10:00Ik baal er wel van, ik had echt beloofd deze vakantie daarvoor te gebruiken... maarja, vrienden houden je bezig, vakantie geboekt, vmware image maakt (kost je toch weer 2 dagen uitdenken/maken) en zie nou het resultaat. Desalnietermin, v2 word leuk :P.
Er zijn veel dingen waar ik zelf verbaasd over sta... je kan er op 2 manieren gebruik van maken... rechtstreeks aanspreken met een $_GET, of een functie (handig voor de intergratie in je huidige site).
Oeh, en efficient, zoveel met zo weinig mogelijk zegmaar :P.
Er zijn veel dingen waar ik zelf verbaasd over sta... je kan er op 2 manieren gebruik van maken... rechtstreeks aanspreken met een $_GET, of een functie (handig voor de intergratie in je huidige site).
Oeh, en efficient, zoveel met zo weinig mogelijk zegmaar :P.
Gewijzigd op 03/02/2006 23:16:00 door Arjan Kapteijn