Problemen met sessies
Nick
27/06/2005 23:21:00Ik hebe een simpel login script gemaakt. het werkt maar gedeeltelijk.
dus:
het invoeren van de gegevens gaat goed, daarna het checken van de gegevens ook. Als de gegevens goed zijn ingevuld word er een sessie aangemaakt en je kan verder gaan:
echo"Je bent succesvol ingelogd. <a href=index.php?id=admin>Verder...</a>";
$_SESSION['login'] = 'granted';
Dus je gaat verder naar admin.php
maar dan beginnen de problemen. ik krijg telkens deze error:
Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/monsters/public_html/index.php:8) in /home/monsters/public_html/admin.php on line 1
Sorry, het liep verkeerd af...
Maar op line 1 staat gewoon
wat doe 'k nu fout??
dus:
het invoeren van de gegevens gaat goed, daarna het checken van de gegevens ook. Als de gegevens goed zijn ingevuld word er een sessie aangemaakt en je kan verder gaan:
echo"Je bent succesvol ingelogd. <a href=index.php?id=admin>Verder...</a>";
$_SESSION['login'] = 'granted';
Dus je gaat verder naar admin.php
maar dan beginnen de problemen. ik krijg telkens deze error:
Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/monsters/public_html/index.php:8) in /home/monsters/public_html/admin.php on line 1
Sorry, het liep verkeerd af...
Maar op line 1 staat gewoon
wat doe 'k nu fout??
PHP hulp
15/01/2025 07:38:13Roy Bongers
27/06/2005 23:39:00Heb je die pagina ergens in geinclude? Want hij zegt dat je al output hebt gehad op regel 8 van index.php. Mocht je login.php bijv. in index.php geinclude hebben zou ik gewoon bovenaan in index.php zetten.