profiel pagina.. Hulp?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in de regio van Bergen op Zoom ben je als PHP Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van Software. Daarnaast ben je ook voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden en innovaties die essentieel kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Je deelt veel kennis en informatie met het team en ontvangt deze dan ook graag terug. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Bedrijfsprofiel Deze uitdagende opdrachtgever is ruim 20 jaar actief in de regio Bergen op Zoom. Het vooruitstrevende team staat de hele dag voor je klaar om je te helpen en ondersteunen.

Bekijk vacature »

ERP Developer fleet managementsysteem

Wat ga je doen als ERP Developer fleet managementsysteem? Als ERP developer speel jij een belangrijke rol bij het doorvoeren van wijzigingen en verbeteringen binnen het fleet managementsysteem. Jouw expertise op het gebied van ERP systemen stelt jou in staat om de applicatie optimaal te laten functioneren en te blijven ontwikkelen. Als lid van het IT-team werk je nauw samen met andere developers en het business team om het fleet managementsysteem te integreren met andere systemen. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en het implementeren van verbeteringen op basis van de wensen en eisen van onze klanten.

Bekijk vacature »

C# .NET Backend Developer HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever is een professionele speler op gebied van IT en E-Commerce. Wil jij werken voor een e-commerce platform? Heb je ervaring met C#, Javascript en Scrum? Vaste baan: C# .NET Developer Backend E-Commerce 3.400 - 4.500 Backend Developer Wij ontwikkelen software voor E-Commerce toepassingen. Ons eigen Content Management systeem biedt een integrale oplossing met diverse ERP software. Onze systemen zijn vaak complex en omvangrijk en draaien bij grote organisaties. Maar ook kleine ondernemingen hebben steeds vaker behoefte aan een vlekkeloos werkende E-Commerce oplossing. Zij bieden een uitdagende werkomgeving met gezellige collega's. Je krijgt veel vrijheid en er is

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Barendrecht! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Senior Java Ontwikkelaar

Dit ga je doen Werken aan uiteenlopende interne projecten voor grote (internationale) organisaties; Ontwikkelen van diverse (web)applicaties en platformen met technieken als Java, Azure en ASP.NET; Complexe vraagstukken tackelen met jouw expertise en ervaring; Waar nodig help jij je collega's om samen tot de juiste oplossing te komen. Hier ga je werken Als Java Developer kom je te werken bij een internationale organisatie in regio Amsterdam die zich richt op procesoptimalisatie door middel van zeer complexe IT oplossingen. Dit doen zij op het allerhoogste niveau met vestigingen over heel de wereld en met een groot aantal aansprekende, maatschappelijk betrokken klanten.

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

Front-end developer - working on software for arou

Functie They have recently started looking for an experienced Front-end (mobile/app) developer. Because of the short lines within the team, they are also looking for someone who can communicate with the service desk, sales and support for technical questions. You will join their IT team consisting of about 10 colleagues divided over two teams in rooms opposite each other. Half of these are involved in their front-end. You will work together with, among others, the Architect, 1 senior, 1 junior and there is a Team Leader. In terms of technology, they work with a unique tech-stack, particularly because of the

Bekijk vacature »

Ervaren PHP ontwikkelaar

Functie Jij als PHP ontwikkelaar komt te werken in een team van 4 andere PHP ontwikkelaars. Je zult je voornamelijk bezig houden met: – Het ontwikkelen van nieuwe features – Doorontwikkelen van de API – Nadenken over de technische infrastructuur – Datakwaliteit Samen met het team ben jij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de software en om de positie als marktleider in Europa te behouden. Ze werken volgens SCRUM in 2 wekelijkse sprints, werken met Jira voor alle tickets en communiceren veel via Slack. Eisen • Minimaal 3 jaar ervaring als back end developer • Je hebt affiniteit met

Bekijk vacature »

In-house .NET software developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house development functie? Maak jij graag hét verschil m.b.t. interne automatisering? Haal jij energie uit het automatiseren van processen voor je eigen collega's? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! Voor een gezellig Brabants familiebedrijf, zijn wij op zoek naar een .NET software developer. Je gaat in deze zelfstandige functie werken aan de ontwikkeling van eigen applicaties & en het koppelen van deze applicaties aan de ingekocht software. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het management team signaleert behoeftes vanuit de business. Vervolgens worden deze behoeftes uitgewerkt en geprioriteerd.

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar MS Dynamics 365 Projecten

Samengevat: Deze werkgever is de kwaliteitsdienst in de tuinbouwsector. Ben jij een ervaren ontwikkelaar? Heb jij ervaring met Ms Dynamics 365 BC? Vaste baan: Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC ICT MBO 3.500 - 5.000 Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Ons bedrijf bewaakt en bevordert de kwaliteit van producten, processen en ketens in de tuinbouw. Wij kenmerken zich door openheid, ruimte voor initiatief, collegialiteit en zelfontplooiing. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Roelofarendsveen MBO

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je hier

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 20:31:52
Quote Anchor link
beste,

Momenteel werk ik aan een 'profiel' pagina..
hij deed het tot dat ik een tabel heb toegevoegt eraan, en de variable er in heb gezet.!

nu krijg ik een blanco pagina met de tekst:
Kan de pagina niet weergeven

HTTP 500

Meest waarschijnlijke oorzaken:
•Aan deze website wordt gewerkt.
•De website bevat een programmeerfout. <--- hier ga ik van uit!!! zou er misschien iemand even naar kunnen kijken? (a)

Alvast bedankt ;)

Dit is mijn code:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
<?php
session_start();
include('conn.php');

# We zetten dit volledig bovenaan

# errors weergeven

ini_set('display_errors',1); // 1 == aan , 0 == uit
    error_reporting(E_ALL | E_STRICT);

# sql debug
    define('DEBUG_MODE',true);  // true == aan, false == uit

# functie voor sql debug

function showSQLError($sql,$error,$text='Error')
    {

if (DEBUG_MODE)
        {

return  '<pre>Error: ' . $error . '<br />' . $sql . '</pre>';
        }

else
        {
            return $text;
        }
    }

$sql = "SELECT id, username, voornaam, achternaam, email, leeftijd, sex, woonplaats, geslacht FROM users ORDER BY id DESC";
// we maken een query die alle topics ophaalt met hun gegevens

$resultaat = mysql_query($sql)or die(mysql_error());
// die query voeren we uit

while($rij = mysql_fetch_array($resultaat)){
// hierboven slaan we alle resultaten op in een array genaamd rij

<table align="center" width="100%" >
              <
tr><td class="subtitle" colspan="3">Profiel van: '.$rij['username'].'</td></tr><tr>
                <
td class="maintxt" width="15%"  height="18"><b>Gebruiker</b></td>
                <
td class="maintxt">'.$rij['username'].'</td>

<
td rowspan="15" width="300" align="center" valign="top" class="maintxt">
                <
img src="avatar/big/1342642496.Silvio.png" name="targetimage" border=0 width=300 height=300>
                <
/td>
              <
/tr>

<
tr>
                <
td class="maintxt" width="15%" height="18"><b>Naam</b></td>
                <
td class="maintxt">'.$rij['voornaam'].' '.$rij['achternaam'].'</td>
              <
/tr>

<
tr>
                <
td class="maintxt" width="15%"  height="18"><b>E-mail</b></td>
                <
td class=maintxt>'.$rij['email'].' </td>
              <
/tr>

<
tr>
                        <
td class="maintxt" width="15%" height="18"><b>Leeftijd</b></td>
                        <
td class=maintxt>'.$rij['leeftijd'].'</td>
                      <
/tr>

<
tr>
                        <
td class="maintxt" width="15%" height="18" nowrap><b>Geslacht</b></td>
                        <
td class=maintxt>'.$rij['sex'].'</td>
                      <
/tr>

<
tr>
                        <
td class="maintxt" width="15%" height="18"><b>Woonplaats</b></td>
                        <
td class=maintxt>'.$rij['woonplaats'].'</td>
                      <
/tr>
                    <
/table>
?>
Gewijzigd op 09/01/2014 20:56:37 door Reduan kurtaj

PHP hulp

PHP hulp

15/01/2025 07:38:19

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2014 20:44:00
Quote Anchor link
HTML kan je in PHP alleen gebruiken via 'print' of 'echo'. Zie lijn 37.
Of je kan de PHPtag ook afsluiten voor je HTML komt. Dat raad ik meer aan.

Topictitel aanpassen:
Gezien meerdere mensen op dit forum een fout niet kunnen vinden, wil ik je graag verzoeken een betere topictitel te bedenken. Deze kan je aanpassen door je bericht te bewerken.

Alvast bedankt
Gewijzigd op 09/01/2014 20:51:44 door - Ariën -

D B

D B

09/01/2014 20:50:28
Quote Anchor link
Zo te zien sluit je je laatste while ook niet af? Onderaan mis ik dus een }

Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 21:12:23
Quote Anchor link
- Aar - op 09/01/2014 20:44:00:
HTML kan je in PHP alleen gebruiken via 'print' of 'echo'. Zie lijn 37.
Of je kan de PHPtag ook afsluiten voor je HTML komt. Dat raad ik meer aan.

Gezien meerdere mensen op dit forum een fout niet kunnen vinden, wil ik je graag verzoeken een betere topictitel te bedenken. Deze kan je aanpassen door je bericht te bewerken.

Alvast bedankt[/modedit]

D B op 09/01/2014 20:50:28:
Zo te zien sluit je je laatste while ook niet af? Onderaan mis ik dus een }

TnQ -Aar- en D B!!!!!

Hij doet het, de fout lag idd bij die } die ik vergeten was, en idd mijn html "echo'en" en mijn topic titel is verandert...

D B

D B

09/01/2014 21:18:27
Quote Anchor link
Je kunt ook na de regel van je while je php beeindigen met ?> en dan onder je html weer even openen
Code (php)
1
<? } ?>

Zo hoef je minder te parsen en blijft je website sneller :) En je hoeft niet alles in een echo te plaatsen.
Gewijzigd op 09/01/2014 21:19:45 door D B

Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 21:23:19
Quote Anchor link
D B op 09/01/2014 21:18:27:
Je kunt ook na de regel van je while je php beeindigen met ?> en dan onder je html weer even openen
Code (php)
1
<? } ?>

Zo hoef je minder te parsen en blijft je website sneller :) En je hoeft niet alles in een echo te plaatsen.

In mijn html staat dus een stuk php, en ik vind het lelijk om tussen elke regel html
Code (php)
1
<?php en ?>
te plaatsen.. en die } heb ik gewoon helemaal onderaan gezet!

Ivo P

Ivo P

09/01/2014 21:25:43
Quote Anchor link
Ik raad je aan om de error reporting aan te zetten in php.ini of .htaccess
Dan krijg je vaak iets als

Parse error on line x te zien ipv error 500

Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 21:33:13
Quote Anchor link
Ivo P op 09/01/2014 21:25:43:
Ik raad je aan om de error reporting aan te zetten in php.ini of .htaccess
Dan krijg je vaak iets als

Parse error on line x te zien ipv error 500

bedankt voor de tip, maar als je kijkt zie je dat die aan staat :)!!

maar nu heb ik nog een vraag eigenlijk... of kan ik daar beter een nieuw topic voor openen??

hoe krijg ik het nu voor elkaar dat ik bijv: http://www.mijnsite.nl/profiel?user=Username krijg en ook alleen de info van DIE gebruiker..
want nu heb ik namelijk alle gebruikers in me database op die pagina staan :(:(

- SanThe -

- SanThe -

09/01/2014 21:38:37
Quote Anchor link
Alleen de info ophalen van $_GET['user'].

D B

D B

09/01/2014 21:47:24
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
<?
$sql
= "SELECT id, username, voornaam, achternaam, email, leeftijd, sex, woonplaats, geslacht FROM users WHERE username = '". $_GET['user']. "' ORDER BY id DESC";
?>

Zoiets, pas op want ik gebruik nu de GET rechtstreeks uit de adresbalk, dit wil zeggen dat het totaal niet veilig is! Dit is alleen om aan te geven waar je dus de username zult moeten gaan gebruiken....
Gewijzigd op 10/01/2014 06:46:52 door D B

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2014 21:56:42
Quote Anchor link
gebruik dus
Code (php)
1
mysql_real_escape_string($_GET['user'])

Houd wel in je achterhoofd dat de mysql_*() functies zullen verdwijnen, en dat je het beste kan overstappen naar de functiebibliotheek van mysqli of die van PDO.

Ivo P

Ivo P

09/01/2014 22:07:36
Quote Anchor link
In geval van een parse error wordt je script niet gestart.
Bijgevolg wordt je error reporting niet aangezet door php.

Daarom zei ik 'in .htaccess of php.ini'

Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 22:32:47
Quote Anchor link
ik heb hem nu zo staan, maar krijg alweer die 'blanco' pagina...

Code (php)
1
2
3
<?php
$sql
="'SELECT id, username, voornaam, achternaam, email, leeftijd, sex, woonplaats, geslacht FROM users WHERE username = "'. mysql_real_escape_string($_GET['user']) . '" ORDER BY id DESC'"    
?>
Gewijzigd op 09/01/2014 22:38:45 door reduan kurtaj

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2014 22:42:52
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
<?php
$sql
="SELECT id, username, voornaam, achternaam, email, leeftijd, sex, woonplaats, geslacht FROM users WHERE username = '". mysql_real_escape_string($_GET['user'])."' ORDER BY id DESC";  
?>

- Gebruik lieft voor queries double-quotes
- Gebruik voor strings in je SQL-code een single-quote.
- Zet een punt-komma op het einde ;

Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 22:53:44
Quote Anchor link
Wat hou ik toch van php :'(

Notice: Undefined index: users in /mnt/webc/e2/15/53954115/htdocs/profiel.php on line 78 You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'FROM users WHERE username = '' ORDER BY id DESC' at line 1

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2014 22:55:59
Quote Anchor link
$_GET['user'] bestaat niet.

Volgens mij typ je users in de URL-balk i.p.v. user
Een controle met isset() op $_GET['user'] lijkt me zeker niet onverstandig om dergelijke notices van ontbrekende GET-variabelen te mijden.
Gewijzigd op 09/01/2014 22:57:42 door - Ariën -

Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 22:58:55
Quote Anchor link
$_GET['user']
$_GET['users']
$_GET['username']
$_GET['id']

allemaal al geprobeerd.. :(

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2014 23:02:26
Quote Anchor link
Hoe roep je het script aan? Weet je eigenlijk wel hoe $_GET werkt?
Gewijzigd op 09/01/2014 23:02:41 door - Ariën -

Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 23:05:54
Quote Anchor link
heb dit nu staan...
zal wss wel weer niet goed zijn, want ik krijg geen "profiel.php?users="
maar wel gewoon de informatie van de ingelogde persoon..

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
 if(isset($_POST['users'])){
$sql ="SELECT id, username, voornaam, achternaam, email, leeftijd, sex, woonplaats, FROM users WHERE username = '". mysql_real_escape_string($_GET['users'])."' ORDER BY id DESC";
    // we maken een query die alle gebruikers ophaalt met hun gegevens
}else{
}

$resultaat = mysql_query($sql)or die(mysql_error());
// die query voeren we uit

while($rij = mysql_fetch_array($resultaat)){
// hierboven slaan we alle resultaten op in een array genaamd rij
    ?>

Php knipper

php knipper

09/01/2014 23:09:01
Quote Anchor link
$_POST[] is niet $_GET[] regel 2

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2014 23:09:33
Quote Anchor link
Reduan kurtaj op 09/01/2014 23:05:54:
want ik krijg geen "profiel.php?users="

Dat vul je toch in in de URL-balk?
Gewijzigd op 09/01/2014 23:10:23 door - Ariën -

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.