profiel pagina.. Hulp?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

NodeJS developer

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden, maar hiernaast doe je onderzoek naar de inzet van nieuwe technieken, tools of bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Qua technische kennis zoeken ze iemand die goed op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, daar zij nu ontwikkelen op NodeJs back-end,

Bekijk vacature »

Junior Software developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een compact team met drie ervaren .NET ontwikkelaars. Wij werken op projectbasis en begeleiden zelf het hele traject van A tot Z. Wij bieden jou dan ook een brede functie aan met veel technische uitdaging! Ons traject ziet er als volgt uit: 1) Wij analyseren de behoefte van onze klant 2) Wij werken de behoefte uit en vertalen dit naar technische werkzaamheden en maken een uren/kosten schatting; 3) Wij gaan aan de slag met het ontwikkelen van het product met directe feedback van de klant, zodat datgene gerealiseerd wordt, wat gewenst is;

Bekijk vacature »

Typescript Developer / Cloud platform

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het cloud platform; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het cloud platform; Sparren met de business. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er veel voor. Als Typescript ontwikkelaar word je onderdeel van het team gericht op de (door)ontwikkeling van hun eigen cloud platform welke wordt

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

.NET Developer Senior

Dit ga je doen Het ontwikkelen van backend applicaties in C#; Het maken van vele koppelingen met andere ERP-applicaties zoals JD Edwards en SAP; Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opstellen van technisch ontwerpen voor de te ontwikkelen software oplossingen; Je bent gemiddeld 90% van je tijd inhouse oplossingen aan het ontwikkelen en testen. De overige 10% van je tijd ben je bij klanten op locatie om oplossingen te implementeren, klanten te begeleiden en de software verder te innoveren; Naast het zelfstandig ontwikkelen van software oplossingen ben je ook bezig met het waarborgen van je contacten bij de klant, het

Bekijk vacature »

Senior C# Software Ontwikkelaar te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever heeft als missie om haar klanten op ICT-gebied volledig te ontzorgen. Ze zijn een ICT bedrijf met een verscheidenheid aan ICT oplossingen waaronder Cloud oplossingen en een groot deel van het werk is gericht op software realisatie. Voor de Enterprise-klanten voert het relatief kleine ontwikkelteam waar jij deel uit van kan gaan maken binnen deze organisatie te Zaandam de grootste opdrachten uit. Niet alleen websites en complexe webapplicaties maar ook mobile apps, web services en complete systeemintegraties! Je moet dan denken aan Dynamics, Sharepoint en Salesforce. Je komt hier terecht in een relatief kleine organisatie met ontzettend

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een bedrijf in de omgeving van Utrecht! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als C#.NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving van Utrecht. Je zult gaan samenwerken met collega's die over de hele wereld verspreid zitten. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en werkt met de nieuwste technieken. Als C#.NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je blijft op de hoogte van

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

.NET Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een .NET Developer! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans en kijk snel of jouw vaardigheden aansluiten bij onderstaand profiel! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als .NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving Bergen. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en verricht betekenisvol werk. Binnen dit bedrijf wordt gewerkt aan de productie en ontwikkeling van medische middelen. Als .NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je wordt betrokken bij alle fasen van software

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer wanted!

Functie Because of the growth within the company, we are looking for reinforcement in the devlopmenttean. As a back-end developer you build the company software that helps us with the primary processes. A fun (internal) project in which you continuously develop the software! You will work in a small team, we have daily stand-ups and a scrum session every fortnight, led by our Scrum Master. During these sessions, you get the opportunity to present your ideas and discuss them with your fellow developers and the Product Owner. Within the development teams, we use Trello, Gitlab, Jiira, Confluence and Boockstack. They

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 20:31:52
Quote Anchor link
beste,

Momenteel werk ik aan een 'profiel' pagina..
hij deed het tot dat ik een tabel heb toegevoegt eraan, en de variable er in heb gezet.!

nu krijg ik een blanco pagina met de tekst:
Kan de pagina niet weergeven

HTTP 500


Meest waarschijnlijke oorzaken:
•Aan deze website wordt gewerkt.
•De website bevat een programmeerfout. <--- hier ga ik van uit!!! zou er misschien iemand even naar kunnen kijken? (a)

Alvast bedankt ;)

Dit is mijn code:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
<?php
session_start();
include('conn.php');


# We zetten dit volledig bovenaan

    # errors weergeven

    ini_set('display_errors',1); // 1 == aan , 0 == uit
    error_reporting(E_ALL | E_STRICT);

    # sql debug
    define('DEBUG_MODE',true);  // true == aan, false == uit

    # functie voor sql debug

    function showSQLError($sql,$error,$text='Error')
    {

        if (DEBUG_MODE)
        {

            return  '<pre>Error: ' . $error . '<br />' . $sql . '</pre>';
        }

        else
        {
            return $text;
        }
    }

    
$sql = "SELECT id, username, voornaam, achternaam, email, leeftijd, sex, woonplaats, geslacht FROM users ORDER BY id DESC";
// we maken een query die alle topics ophaalt met hun gegevens

$resultaat = mysql_query($sql)or die(mysql_error());
// die query voeren we uit

  while($rij = mysql_fetch_array($resultaat)){
// hierboven slaan we alle resultaten op in een array genaamd rij
    
              <table align="center" width="100%" >
              <
tr><td class="subtitle" colspan="3">Profiel van: '.$rij['username'].'</td></tr><tr>
                <
td class="maintxt" width="15%"  height="18"><b>Gebruiker</b></td>
                <
td class="maintxt">'.$rij['username'].'</td>

                <
td rowspan="15" width="300" align="center" valign="top" class="maintxt">
                <
img src="avatar/big/1342642496.Silvio.png" name="targetimage" border=0 width=300 height=300>
                <
/td>
              <
/tr>

              <
tr>
                <
td class="maintxt" width="15%" height="18"><b>Naam</b></td>
                <
td class="maintxt">'.$rij['voornaam'].' '.$rij['achternaam'].'</td>
              <
/tr>
              
              <
tr>
                <
td class="maintxt" width="15%"  height="18"><b>E-mail</b></td>
                <
td class=maintxt>'.$rij['email'].' </td>
              <
/tr>

                      <
tr>
                        <
td class="maintxt" width="15%" height="18"><b>Leeftijd</b></td>
                        <
td class=maintxt>'.$rij['leeftijd'].'</td>
                      <
/tr>

              <
tr>
                        <
td class="maintxt" width="15%" height="18" nowrap><b>Geslacht</b></td>
                        <
td class=maintxt>'.$rij['sex'].'</td>
                      <
/tr>

                      <
tr>
                        <
td class="maintxt" width="15%" height="18"><b>Woonplaats</b></td>
                        <
td class=maintxt>'.$rij['woonplaats'].'</td>
                      <
/tr>
                    <
/table>
?>
Gewijzigd op 09/01/2014 20:56:37 door Reduan kurtaj
 
PHP hulp

PHP hulp

15/09/2024 00:45:50
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2014 20:44:00
Quote Anchor link
HTML kan je in PHP alleen gebruiken via 'print' of 'echo'. Zie lijn 37.
Of je kan de PHPtag ook afsluiten voor je HTML komt. Dat raad ik meer aan.

Topictitel aanpassen:
Gezien meerdere mensen op dit forum een fout niet kunnen vinden, wil ik je graag verzoeken een betere topictitel te bedenken. Deze kan je aanpassen door je bericht te bewerken.

Alvast bedankt
Gewijzigd op 09/01/2014 20:51:44 door - Ariën -
 
D B

D B

09/01/2014 20:50:28
Quote Anchor link
Zo te zien sluit je je laatste while ook niet af? Onderaan mis ik dus een }
 
Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 21:12:23
Quote Anchor link
- Aar - op 09/01/2014 20:44:00:
HTML kan je in PHP alleen gebruiken via 'print' of 'echo'. Zie lijn 37.
Of je kan de PHPtag ook afsluiten voor je HTML komt. Dat raad ik meer aan.

Gezien meerdere mensen op dit forum een fout niet kunnen vinden, wil ik je graag verzoeken een betere topictitel te bedenken. Deze kan je aanpassen door je bericht te bewerken.

Alvast bedankt[/modedit]


D B op 09/01/2014 20:50:28:
Zo te zien sluit je je laatste while ook niet af? Onderaan mis ik dus een }




TnQ -Aar- en D B!!!!!

Hij doet het, de fout lag idd bij die } die ik vergeten was, en idd mijn html "echo'en" en mijn topic titel is verandert...
 
D B

D B

09/01/2014 21:18:27
Quote Anchor link
Je kunt ook na de regel van je while je php beeindigen met ?> en dan onder je html weer even openen
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<? } ?>


Zo hoef je minder te parsen en blijft je website sneller :) En je hoeft niet alles in een echo te plaatsen.
Gewijzigd op 09/01/2014 21:19:45 door D B
 
Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 21:23:19
Quote Anchor link
D B op 09/01/2014 21:18:27:
Je kunt ook na de regel van je while je php beeindigen met ?> en dan onder je html weer even openen
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<? } ?>


Zo hoef je minder te parsen en blijft je website sneller :) En je hoeft niet alles in een echo te plaatsen.


In mijn html staat dus een stuk php, en ik vind het lelijk om tussen elke regel html
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php en ?>
te plaatsen.. en die } heb ik gewoon helemaal onderaan gezet!
 
Ivo P

Ivo P

09/01/2014 21:25:43
Quote Anchor link
Ik raad je aan om de error reporting aan te zetten in php.ini of .htaccess
Dan krijg je vaak iets als

Parse error on line x te zien ipv error 500
 
Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 21:33:13
Quote Anchor link
Ivo P op 09/01/2014 21:25:43:
Ik raad je aan om de error reporting aan te zetten in php.ini of .htaccess
Dan krijg je vaak iets als

Parse error on line x te zien ipv error 500


bedankt voor de tip, maar als je kijkt zie je dat die aan staat :)!!

maar nu heb ik nog een vraag eigenlijk... of kan ik daar beter een nieuw topic voor openen??

hoe krijg ik het nu voor elkaar dat ik bijv: http://www.mijnsite.nl/profiel?user=Username krijg en ook alleen de info van DIE gebruiker..
want nu heb ik namelijk alle gebruikers in me database op die pagina staan :(:(
 
- SanThe -

- SanThe -

09/01/2014 21:38:37
Quote Anchor link
Alleen de info ophalen van $_GET['user'].
 
D B

D B

09/01/2014 21:47:24
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?
$sql
= "SELECT id, username, voornaam, achternaam, email, leeftijd, sex, woonplaats, geslacht FROM users WHERE username = '". $_GET['user']. "' ORDER BY id DESC";
?>


Zoiets, pas op want ik gebruik nu de GET rechtstreeks uit de adresbalk, dit wil zeggen dat het totaal niet veilig is! Dit is alleen om aan te geven waar je dus de username zult moeten gaan gebruiken....
Gewijzigd op 10/01/2014 06:46:52 door D B
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2014 21:56:42
Quote Anchor link
gebruik dus
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
mysql_real_escape_string($_GET['user'])


Houd wel in je achterhoofd dat de mysql_*() functies zullen verdwijnen, en dat je het beste kan overstappen naar de functiebibliotheek van mysqli of die van PDO.
 
Ivo P

Ivo P

09/01/2014 22:07:36
Quote Anchor link
In geval van een parse error wordt je script niet gestart.
Bijgevolg wordt je error reporting niet aangezet door php.

Daarom zei ik 'in .htaccess of php.ini'
 
Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 22:32:47
Quote Anchor link
ik heb hem nu zo staan, maar krijg alweer die 'blanco' pagina...

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$sql
="'SELECT id, username, voornaam, achternaam, email, leeftijd, sex, woonplaats, geslacht FROM users WHERE username = "'. mysql_real_escape_string($_GET['user']) . '" ORDER BY id DESC'"    
?>
Gewijzigd op 09/01/2014 22:38:45 door reduan kurtaj
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2014 22:42:52
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$sql
="SELECT id, username, voornaam, achternaam, email, leeftijd, sex, woonplaats, geslacht FROM users WHERE username = '". mysql_real_escape_string($_GET['user'])."' ORDER BY id DESC";  
?>

- Gebruik lieft voor queries double-quotes
- Gebruik voor strings in je SQL-code een single-quote.
- Zet een punt-komma op het einde ;
 
Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 22:53:44
Quote Anchor link
Wat hou ik toch van php :'(

Notice: Undefined index: users in /mnt/webc/e2/15/53954115/htdocs/profiel.php on line 78 You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'FROM users WHERE username = '' ORDER BY id DESC' at line 1
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2014 22:55:59
Quote Anchor link
$_GET['user'] bestaat niet.

Volgens mij typ je users in de URL-balk i.p.v. user
Een controle met isset() op $_GET['user'] lijkt me zeker niet onverstandig om dergelijke notices van ontbrekende GET-variabelen te mijden.
Gewijzigd op 09/01/2014 22:57:42 door - Ariën -
 
Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 22:58:55
Quote Anchor link
$_GET['user']
$_GET['users']
$_GET['username']
$_GET['id']

allemaal al geprobeerd.. :(
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2014 23:02:26
Quote Anchor link
Hoe roep je het script aan? Weet je eigenlijk wel hoe $_GET werkt?
Gewijzigd op 09/01/2014 23:02:41 door - Ariën -
 
Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 23:05:54
Quote Anchor link
heb dit nu staan...
zal wss wel weer niet goed zijn, want ik krijg geen "profiel.php?users="
maar wel gewoon de informatie van de ingelogde persoon..

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
 if(isset($_POST['users'])){
$sql ="SELECT id, username, voornaam, achternaam, email, leeftijd, sex, woonplaats, FROM users WHERE username = '". mysql_real_escape_string($_GET['users'])."' ORDER BY id DESC";
    // we maken een query die alle gebruikers ophaalt met hun gegevens
}else{
}


$resultaat = mysql_query($sql)or die(mysql_error());
// die query voeren we uit

  while($rij = mysql_fetch_array($resultaat)){
// hierboven slaan we alle resultaten op in een array genaamd rij
    ?>
 
Php knipper

php knipper

09/01/2014 23:09:01
Quote Anchor link
$_POST[] is niet $_GET[] regel 2
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2014 23:09:33
Quote Anchor link
Reduan kurtaj op 09/01/2014 23:05:54:
want ik krijg geen "profiel.php?users="

Dat vul je toch in in de URL-balk?
Gewijzigd op 09/01/2014 23:10:23 door - Ariën -
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.