Puntenklassement

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

22/01/2006 21:58:00
Quote Anchor link
Hallo
Voor fietstoerclub hou ik een website bij, hierin is ook een puntenklassement in verwerkt, iedereen geeft elke maand los zijn punten door en ik verwerk deze in een excel staatje en plaats ze aangepast op website. Nu zou ik dit het liefst geautomatisserdwillen doen.
Iedereen zou dan een eigen inlogpagina hebben, hierin kan ie dan zijn punten invoeren die dan automatisch gekoppeld worden aan het totaal klassement (wat uiteraard voor iedereen te zien is).
Bestaat er hiervoor een script, is het mogelijk ?, mij website staat op www.mik80.tk
Alvast bedankt voor evt reacties.

PHP hulp

PHP hulp

28/01/2025 04:30:18

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

22/01/2006 22:09:00
Quote Anchor link
Wat moet ik verwachten bij 'losse punten'.. Is dat gewoon een getalletje?

Robert Deiman

Robert Deiman

22/01/2006 22:10:00
Quote Anchor link
@Dirk
Dat is inderdaad wel mogelijk. Kijk anders eens naar het scorescript dat ik heb gemaakt voor de voetbal.
Het is wel niet voor wielrennen, maar je kan het wel gebruiken. Een login erachter maken en de admin een beetje aanpassen, dan moet het genoeg zijn.
(http://www.phphulp.nl/php/scripts/2/460/)

Anders is dit ook nog wel een goede:
http://www.phphulp.nl/php/scripts/2/346/
Natuurlijk werkt deze oplossing alleen als je zelf ook PHP kennis hebt en niet hoopt dat iemand nu voor jou gaat zitten scripten.

22/01/2006 22:25:00
Quote Anchor link
Bedankt voor snelle reactie,
Ben zelf al wel vaak met cgi scriptjes bezig geweest en krijg het aanpassen/ plaatsen van die scriptjes goed voor mekaar (bv het gastenboek), ga me wat meer in php verdiepen om het puntenklassement automatisch te laten verlopen voordat het toerseizoen begint.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.