reageren script
en het moet kunnen worden gebruik in een dreamweaver website ?
http://disqus.com/
Erg geschikt voor wysiwyg, want je moet er totaal geen code voor kennen.
Het logo moet je er wel bijnemen.
maar ik moet er een hebben voor dreamweaver
Wat is een dreamweaver website? Je hebt dus gewoon een PHP script nodig. Maak gewoon een soort gastenboek.
Gebruik je enkel html of ook php, want dat zul je nodig hebben.
Die tool is makkelijk je moet er geen codekennis voor hebben en is makkelijk te integreren als je de handleiding leest.
Gewijzigd op 11/01/2012 16:35:57 door Mathias B
ja ik heb een php script nodig,
wie heeft er hier een voor me
- Je kan kiezen voor Mathias optie, door een HTMLcode in je site in te voegen, maar de reacties en het systeem wordt wel door een andere site geleverd. Dus als zij ophouden met hun diensten, bn jij je reacties kwijt.....
- Zelf proberen te bouwen, door ervaring op te doen met PHP en MySQL.
ja dat snap ik ,zou je me dat script kunnen sturen
We helpen graag mensen, maar het is geen afhaalbalie hier ;-)..
Als je wilt kan je een vacature aanmaken in het Vacature forum, maar een kant en klaar script, dat gebeurt niet zo snel.
Zoals ik al zei: het is best specifiek, dus het valt niet zo snel te maken.
- Waar moet de data opgeslagen worden, in de database, txt bestand, of XML of..?
- Moet men ingelogd zijn....
- Hoe moet het geimmplementeerd worden op je site.
Dus, ik denk dat je beter zelf wat kan proberen (gaat niet over 1 nacht ijs als je onbekend bent met php en mysql), of maak een vacature aan.
kan het zelf niet, en ik wil er ook wel voor betalen,kan jij zo iets niet voor mij maken dan,en wad wil je er voor hebben
Maar voor 40 euro ben ik wel bereid om een reactiescript in je site te bouwen.
Zelf moet je wel een MySQL-database regelen.
je bedoel de gevens daar van
Ja, die moet je wel uiteindelijk beschikbaar hebben.
en hoe lang ben je er mee bezig,en dat wel graag met zon code die je moet instellen tegen spam,en geen inframe als het kan ,kan dat en wanner heb je hem dan klaar
Laten we maar even verder gaan per PM.