recaptcha V3

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Laravel PHP developer in een jong team

Bedrijfsomschrijving Als je op zoek bent naar een werkplek waar plezier en uitdaging hand in hand gaan, dan is dit bedrijf de juiste keuze voor jou. Hier kun je werken aan uitdagende projecten en krijg je als developer veel verantwoordelijkheid. Het bedrijf waardeert kwaliteit boven kwantiteit en richt zich op het ontwikkelen van hoogwaardige applicaties en websites waar klanten enthousiast over zijn. Dit bedrijf is vooruitstrevend en streeft naar het leveren van de best mogelijke resultaten voor hun klanten. Als medior PHP ontwikkelaar met 3 jaar ervaring ben jij de persoon die we zoeken. Je krijgt hier de kans om

Bekijk vacature »

NodeJS developer

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden, maar hiernaast doe je onderzoek naar de inzet van nieuwe technieken, tools of bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Qua technische kennis zoeken ze iemand die goed op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, daar zij nu ontwikkelen op NodeJs back-end,

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving Op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen PHP? Lees dan snel verder! Wij zoeken een ervaren PHP developer die binnen een organisatie gaat functioneren als verlengstuk van de klant. Wij zoeken voor deze iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme en plezier aanvliegt. Verder moet je instaat zijn om je tijd goed te managen omdat je aan meerdere projecten tegelijkertijd werkt. Je werkt met de nieuwste technieken en tijdens deze uitdaging werk je veel samen met de front-end developers van deze organisatie. Wij zoeken iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd de beste wilt zijn. Bedrijfsprofiel Waar ga

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider in onderwijsland. Wat vragen

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functieomschrijving In deze uitdagende functie als Software Developer ga je de volgende taken uitvoeren: Maatwerk back-end software programmeren; API koppelingen bouwen; Software optimaliseren voor klanten; Bouwen maatwerk applicaties; Werken met Microsoft stack zoals C#, .NET (Core) en Entity framework; Bedrijfsprofiel Je gaat werken bij een klein softwareontwikkelingsbureau, die maatwerk software bouwt voor klanten door heel Nederland. Dit doen zij al meer dan 20 jaar. Het is van oorsprong een familiebedrijf, opgezet door de eigenaar, die er nog steeds werkt. Het team bestaat vooral uit back-end developers en één systeembeheerder. Je krijgt veel kans om jezelf te ontwikkelen en krijgt tevens

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in de regio van Bergen op Zoom ben je als PHP Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van Software. Daarnaast ben je ook voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden en innovaties die essentieel kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Je deelt veel kennis en informatie met het team en ontvangt deze dan ook graag terug. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Bedrijfsprofiel Deze uitdagende opdrachtgever is ruim 20 jaar actief in de regio Bergen op Zoom. Het vooruitstrevende team staat de hele dag voor je klaar om je te helpen en ondersteunen.

Bekijk vacature »

React developer Inhouse cloudplatform

Functie De functie: Als front-end developer kom je te werken naast 2 andere front-end/React developers, waaronder één senior. Een hele mooie kans dus om in korte tijd veel nieuwe kennis en ervaring op te doen. Ze hebben momenteel veel werk hierin en daarom willen ze het team graag uitbreiden. Het is van belang dat je, zeker gezien het vele thuiswerken, in ieder geval al een aantal projecten hebt gedaan in React. Taken waar je aan kunt denken zijn het ontwikkelen van client-applicaties o.b.v. HTML5, React en andere open standaarden. Ook ben je nauw betrokken bij het implementeren van designs o.b.v.

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Als developer bouw je in DevOps teams aan enterprise applicaties, nieuwe IOT, Chatbots of AI oplossingen. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij vorig jaar Microsoft Partner of the year geworden.

Bekijk vacature »

IoT Software Developer PHP

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een IoT software developer met kennis van PHP. In deze rol wordt je verantwoordelijk voor het vernieuwen van het multimedia platform van een super tof bedrijf in Breda. Je gebruikt PHP als programmeerlaag, en bent in staat om de helicopterview te pakken / projectmatig te werken. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "intern" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in het moderniseren van het platform door het deels opnieuw op te zetten of

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

No-Code Betty Blocks ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Wil jij de bedrijfsprocessen van klanten revolutionair digitaliseren en optimaliseren zonder beperkt te worden door programmeertalen? Kom werken bij een snelgroeiende en professionele organisatie met een gezonde dosis humor en veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen. Als No-Code Betty Blocks ontwikkelaar werk je vanuit ons kantoor in het hart van Nederland, je thuiswerkplek of op locatie bij de klant. We faciliteren de juiste trainingen en ondersteuning zodat je een echte Betty Blocks expert wordt. Naast het werk zijn er bij ons bijzondere events, zoals een jaarlijkse zeildag, een zomerse barbecue en een knus kerstdiner om de grillige maanden door

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 13382 Introductie We is looking for a HANA Developer to work for our client. The candidate has to have an experience in building Data Intensive Applications (DIA’s). The role of a HANA Developer at ASML involves working on building Data Intensive Applications in an industrial/enterprise environment. The primary responsibility is to handle data from various sources and determine the best way to structure it for use by data analysts, who will run queries and algorithms against it for predictive and prescriptive analytics through machine learning. Wat verwachten we van jou?

Bekijk vacature »
Roland Haastregt

Roland Haastregt

28/01/2019 14:51:39
Quote Anchor link
Goede middag,

Ik ben een redelijke amateur op het gebied van PHP.
Naast mijn normale dagelijkse werk ben ik bezig met fotografie en ben bezig om een nieuwe website te maken.
Dit gaat in de basis best goed. Echter ik krijg op mijn huidige site redelijk wat spam binnen via het contact formulier.
Dit wil ik dan ook aanpakken met recaptcha v3. Ik heb netjes de sleutels opgevraagd en een test opstelling aangemaakt en de sleutels ingevuld.
Als ik alle velden nu in het formulier invul dan lijkt het goed gekeurd maar ik ontvang geen mail.
Hier onder het script wat ik heb gebruikt.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<html>

<head>
    <meta charset="utf-8">
    <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1">
    <title>Google reCAPTCHA v3</title>
    <link rel="stylesheet" href="https://cdnjs.cloudflare.com/ajax/libs/bulma/0.7.2/css/bulma.min.css">
    <script src="https://www.google.com/recaptcha/api.js?render=YOUR_RECAPTCHA_SITE_KEY"></script>
    <script>
        grecaptcha.ready(function () {
            grecaptcha.execute('YOUR_RECAPTCHA_SITE_KEY', { action: 'contact' }).then(function (token) {
                var recaptchaResponse = document.getElementById('recaptchaResponse');
                recaptchaResponse.value = token;
            });
        });
    </script>
</head>

<body>

<section class="section">
        <div class="container">
            <div class="columns">
                <div class="column is-half">

<form method="POST">

<h1 class="title">
                            reCAPTCHA v3 testformulier
                        </h1>

<div class="field">
                            <label class="label">Name</label>
                            <div class="control">
                                <input type="text" name="name" class="input" placeholder="Name" required>
                            </div>
                        </div>

<div class="field">
                            <label class="label">Email</label>
                            <div class="control">
                                <input type="email" name="email" class="input" placeholder="Email Address" required>
                            </div>
                        </div>

<div class="field">
                            <label class="label">Message</label>
                            <div class="control">
                                <textarea name="message" class="textarea" placeholder="Message" required></textarea>
                            </div>
                        </div>

<div class="field is-grouped">
                            <div class="control">
                                <button type="submit" class="button is-link">Send Message</button>
                            </div>
                        </div>

<input type="hidden" name="recaptcha_response" id="recaptchaResponse">

</form>

</div>
            </div>
        </div>
    </section>

</body>

<?php // Check if form was submitted:
if ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] === 'POST') {

// Build POST request:
    $recaptcha_url = 'https://www.google.com/recaptcha/api/siteverify';
    $recaptcha_secret = 'YOUR_RECAPTCHA_SECRET_KEY';
    $recaptcha_response = $_POST['recaptcha_response'];

// Make and decode POST request:
    $recaptcha = file_get_contents($recaptcha_url . '?secret=' . $recaptcha_secret . '&response=' . $recaptcha_response);
    $recaptcha = json_decode($recaptcha);

// Take action based on the score returned:
    if ($recaptcha->score >= 0.5) {
        // Verified - send email
    } else {
        // Not verified - show form error
    }

}
?>

</html>

Nogmaals ik ben een leek op dit gebied.
Ik begrijp ook niet hoe recaptcha ziet naar welk mail adres het gestuurd moet worden.
Wie kan mij helpen.

Gr,
Roland van Haastregt

Edit:
Ik heb code-tags geplaatst. Gelieve dit in het vervolg zelf toe te voegen aan je bericht.
Zie ook: Veel gestelde vragen: Welke UBB-codes kan ik gebruiken.
Gewijzigd op 28/01/2019 15:30:37 door - Ariën -

PHP hulp

PHP hulp

03/01/2025 01:09:58

Rick Okkersen

Rick Okkersen

28/01/2019 15:02:35
Quote Anchor link
Het is in het Engels, maar als je vragen hebt over (website) programmeren, kijk dan altijd op https://stackoverflow.com . Voor jouw vraag, kijk even naar het eerste antwoord op deze vraag: https://stackoverflow.com/questions/50405977/how-to-verify-google-recaptcha-v3-response

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/01/2019 15:32:15
Quote Anchor link
Recaptcha stuurt niks naar een mailadres, dat moet jij doen met mail of phpMailer.
ReCaptcha controleert enkel maar of iemand een mens is (in V3 a.d.v. een score), en jij moet in dat geval de mail sturen. (regel 86)
Gewijzigd op 28/01/2019 15:47:37 door - Ariën -

Roland Haastregt

Roland Haastregt

28/01/2019 20:45:50
Quote Anchor link
Was me eerste forum hier dus was ff zoeken naar hoe de code moest posten. Verkeerd dus.
Echter heb ik naar de regel 86 gekeken maar en daar mail command toegepast maar ontvang nog steeds geen mail :(

Ozzie PHP

Ozzie PHP

28/01/2019 20:51:57
Quote Anchor link
Je hebt hier wel je eigen key ingevuld?

$recaptcha_secret = 'YOUR_RECAPTCHA_SECRET_KEY';

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/01/2019 21:32:10
Quote Anchor link
Op welke manier mail je? Lokaal of op een hostingserver?

Roland Haastregt

Roland Haastregt

29/01/2019 07:22:04
Quote Anchor link
Alle key’s heb ik in gevuld met de key’s die op de recaptcha site heb gekregen na het aanmaken van het recaptcha account.
Ik mail via de hostingsite one.com
Met mijn oude site kon ik gewoon mijn mail adres in de html verwerken en wordt het met de submit butten naar mijn mail adres gestuurd.
Het nieuwe test formulier heb ik wel geüpload om het “live” te krijgen.
Ik zie dan wel netjes onderin het scherm het recaptcha logo.
Na het invullen van het formulier wordt het scherm ververst zonder enige melding.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/01/2019 09:08:19
Quote Anchor link
Laat je relevante code eens zien.

Roland Haastregt

Roland Haastregt

29/01/2019 10:14:40
Quote Anchor link
<code><!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html>

<head>
<meta charset="utf-8">
<link rel="stylesheet" href="https://cdnjs.cloudflare.com/ajax/libs/bulma/0.7.2/css/bulma.min.css">
<script src='https://www.google.com/recaptcha/api.js?render=6Le5dowUAAAAADMX375viwZaVPi7OsncpTeYUSeF'></script>

<script>
grecaptcha.ready(function() {
grecaptcha.execute('6Le5dowUAAAAADMX375viwZaVPi7OsncpTeYUSeF', {action: 'action_name'})
.then(function(token) {
// Verify the token on the server.
});
});
</script>
</head>

<body>

<div class="container">
<div class="columns">

<form method="POST">

<h1 class="title">
</h1>

<div class="field">
<div class="control">
</div>
</div>

<div class="field">
<div class="control">
<input type="email" name="email" class="input" placeholder="Email Address" required>
</div>
</div>

<div class="field">
<div class="control">
<textarea name="message" class="textarea" placeholder="Message" required></textarea>
</div>
</div>

<div class="control">
</div>
</div>

</form>

</div>
</div>
</div>
</section>

</body>

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23

// Build POST request:
    $recaptcha_secret = '6Le5dowUAAAAAMl0DMB4BLOaRKq3uUNz1K5J4UP9';

$recaptcha = file_get_contents($recaptcha_url . '?secret=' . $recaptcha_secret . '&response=' . $recaptcha_response);

// Verified - send email
        $to = '[email protected]';

}
else {

}

}
?>

</html>

Toevoeging op 29/01/2019 10:18:11:

Geen idee wat ik nu verkeerd doe maar er wordt weer een deel in de normale tent geplaatst ????
Gewijzigd op 29/01/2019 10:37:19 door Roland Haastregt

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/01/2019 10:34:41
Quote Anchor link
We hebben ook code-tags zoals ik in je vorige bericht plaatstte. Dat maakt het script hier beter leesbaarder.

Verder sla je nu enkel een variabele op met een mailadres, en mail je nog niet.
Zie ook: mail.

Op lijn 19 moet je een foutmelding plaatsen als de controle zegt dat het niet goed is.

Roland Haastregt

Roland Haastregt

29/01/2019 10:38:28
Quote Anchor link
Kga vanavond weer ff verder stoeien. Gaat wat makkelijker vanaf een computer. Sta nu met me telefoon te stoeien.
Gewijzigd op 29/01/2019 11:20:47 door - Ariën -

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/01/2019 13:50:04
Quote Anchor link
Oké!
Nog een puntje:

Waarom zet je jouw PHP-code neer na je </body> tag?
De body-sectie is bedoeld voor alle content van de website, en gezien je PHP-script een melding hoort te tonen ("De mail is verstuurd" of "De controle heeft aangetoond dat je een robot bent!") hoort dit op je juiste plek in de body-sectie.

Roland Haastregt

Roland Haastregt

29/01/2019 20:56:45
Quote Anchor link
Goede avond,

Weer aan het stoeien geweest en ben nu wel zo ver dat ik een opgegeven text "Herstel uw fout!" als foutmelding krijg. Echter wat ik nu ook aan informatie invul zelf met serieuze info die echt klopt invul geeft hij deze fout melding.
Ook heb ik nog geprobeerd om de ingestelde controle waarde van 0,5 op 0,1 te zetten om te kijken of hij dan wel door de controle heen komt. Maar nee :(
Ook heb ik de PHP code nu boven aan gezet.
Ook gekeken naar je link naar de PHP mail manual, maar als leek weet ik niet zo goed wat ik daar mee aan moet. Kwestie van copieren en er gewoon inplakken of moeten alle waardes dan nog in gevuld worden.
Zal in elk geval kijken of ik de code met code tags nogmaal kan tonen.

Toevoeging op 29/01/2019 20:57:39:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102

// Build POST request:
    $recaptcha_secret = '6Le5dowUAAAAAMl0DMB4BLOaRKq3uUNz1K5J4UP9';

// Verified - send email

$to = '[email protected]';
        echo '<br><p>Uw bericht is verstuurd!</p><br>';

}
else {
        echo '<br><p>Herstel uw fout!</p><br>';
    }

}
?>

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html>

<head>
    <meta charset="utf-8">
    <script src='https://www.google.com/recaptcha/api.js?render=6Le5dowUAAAAADMX375viwZaVPi7OsncpTeYUSeF'></script>

<script>
grecaptcha.ready(function() {
grecaptcha.execute('6Le5dowUAAAAADMX375viwZaVPi7OsncpTeYUSeF', {action: 'action_name'})
.then(function(token) {
// Verify the token on the server.
});
});
</script>
</head>

<body>

<div class="container">
            <div class="columns">

<form method="POST">

<h1 class="title">
                        </h1>

<div class="field">
                            <div class="control">
                            </div>
                        </div>

<div class="field">
                            <div class="control">
                            </div>
                        </div>

<div class="field">
                            <div class="control">
                            </div>
                        </div>

<div class="control">
                            </div>
                        </div>

</form>

</div>
            </div>
        </div>
    </section>

</body>

</html>
Gewijzigd op 29/01/2019 21:00:30 door Roland Haastregt

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/01/2019 20:59:20
Quote Anchor link
Codetags werken met blokhaken [ ] i.p.v. vissehaakjes < >.

Kijk eens naar de 'examples' op de mail-uitleg van php.net.
Gewijzigd op 29/01/2019 21:06:16 door - Ariën -

Roland Haastregt

Roland Haastregt

29/01/2019 21:01:22
Quote Anchor link
aangepast! zat daarmee in elk geval warm

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/01/2019 21:05:49
Quote Anchor link
En kijk eens met print_r($recaptcha); wat die voor waarde bevat.

Roland Haastregt

Roland Haastregt

29/01/2019 21:21:18
Quote Anchor link
stukje geplaatst ik krijg dan het volgende te zien

Code (php)
1
2
3
stdClass Object ( [success] => [error-codes] => Array ( [0] => missing-input-response ) )

Herstel uw fout!
Gewijzigd op 29/01/2019 21:22:52 door Roland Haastregt

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/01/2019 21:42:47
Quote Anchor link
Hmmm.... Ik kom op Google een hoop tegen.
Kan diverse oorzaken hebben.

Roland Haastregt

Roland Haastregt

29/01/2019 22:00:05
Quote Anchor link
zal morgen daar zelf ook ff kijken of ik iets kan vinden.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.