[Review]sitebeta
Na mijn vorige review heb ik heel wat comment gehad.
Ik ben hierna druk aan de slag gegaan en heb iets nieuw getimmerd.
Ik hoop dat jullie hem goed vinden en positief gaan beroordelen. ;)
voor de klikkers natuurlijk ook een link.
klik
nu voor degene die het vorige niet hebben gezien ook een klik
Klik voor de oude
Ik hoop op veel succes
Tyvm.
Wouter
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K
Kijk svp je Nederlands een beetje na.
Pimp je CSS zoals:
img
{
border: 0px;
}
En een beetje margin/padding hier en daar kan geen kwaad :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door W W
Ja, ik heb een team. Maar omdat ik de grootste leiding heb vernoem ik nu NOG enkel mezelf tot de rest van het team meewerkt..
Ja ik zal nog even die border eruit halen.
Margin , Padding ? waar bevind zich het probleem volgens jou ,?
padding margin? Check je footer, je contact pagina. en je portfolio pagina.
tenzij je in IE zit te kijken daar is het wat korter op mekaar gedrukt.
wouter schreef op 02.02.2008 21:35:
footer is zoals hij moet.
IE7. Doe er wat aan zou ik zeggen :)
Ik heb het nog wat aangepast. Ie+7 Is slecht. Nogtans gebruik ik een Hack. Maar die werkt blijkbaar niet :(
Tekst in de header is te klein voor de afbeelding. Lettertype dat je gebruikt zou ik wijzigen naar bijvoorbeeld verdana oid. Verder is je site erg smal en zou ik ook nog eens naar je kleurgebruik kijken.
Die grijze achtergrond is nu veel te overheersend waardoor je site 1 saai geheel wordt...
ps. Het is al gezegd, maar nog eens herhalen kan geen kwaad denk ik: padding!! Zorg dat de tekst los komt van de randen, dit ziet er niet echt netjes uit.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit
meh, ik kan niet echt begrijpen dat een beetje css (padding/margin) problemen kan veroorzaken met verschillende browsers. gooi er anders een divje of span overheen.
Grijs + Half wit + blauw.
Het lettertype is textbruchet of hoe het ook noemt.
@Pepijn : ja in IE maakt dat super veel !.
Verder weet ik niet welke browser je gebruikt om te testen, maar zowel in firefox als safari zit alles ontzettend op elkaar gedrukt.
Om nog even verder te gaan over je header: wat heeft die te maken met het onderwerp van je website? Gaat je website over wolken, het weer, of wat? Volgens mij niet...
wouter schreef op 02.02.2008 21:41:
@Pepijn : ja in IE maakt dat super veel !.
Maar het is aan jouw omdat dus op te lossen!
En, ik ben ook heel slecht met kleuren gebruik. Ik ben sowieso slecht in designen. Misschien kan dit tooltje je wat meer op weghelpen.
En wat Blanche ook al zegt, je header. Die gaat natuurlijk nergens over toch?
Ik test en werk altijd in FF2.00.8(of kort gezegt altijd de nieuwste versie).
Ja die wolken, dat blijven wolken niet ?. Neen , maar wat is rustgevend, vrolijk, en mooi. Wat een bezoeker treft. ?
Ik kom zo niet direct op een afb(naam) Die me aanspreekt.
Ik zal nog eens zoeken.
Verder nog comment ?
zijn rustgevend en vrolijk geen tegenpolen? Anyway, ik vind wolken niet echt vrolijk. En in 1 browser kijken of het werkt is het halve werk.
Quote:
Zeer toepasselijk voor een website als www.ikzoekrust.nl, maar niet voor een designer. Wie zegt verder dat je header een bestaande afbeelding moet zijn, een beetje designer ontwerpt zijn eigen header lijkt me?Neen , maar wat is rustgevend, vrolijk, en mooi. Wat een bezoeker treft. ?
Verder moet je proberen het gebruik van CSS hacks zoveel mogelijk uit te stellen. In de layout die je nu gebruikt is het zeer onwaarschijnlijk dat je CSS hacks nodig hebt. Dit kun je gewoon helemaal crossbrowser krijgen zonder een enkele hack toe te passen.
MIJN IE HACKS NEEMT DE BROWSER NIET ! KAN IK ER DAN AANDOEN ?.
Help dan ipv 5x dezelfde opmerking te maken. dank u.!
Edit:
Een edit na blanche post.
Ik kan niet ontwerpen daarvoor heb ik mensen.
Ik hoef niet direct iets speciaal, heb je soms tips ?.
Een edit na blanche post.
Ik kan niet ontwerpen daarvoor heb ik mensen.
Ik hoef niet direct iets speciaal, heb je soms tips ?.
wouter schreef op 02.02.2008 21:52:
MIJN IE HACKS NEEMT DE BROWSER NIET ! KAN IK ER DAN AANDOEN ?.
Laat mij het dan ook niet reviewen als hij niet af is!! Maak eerst eens iets af voordat je mijn tijd verspilt!
Quote:
Laat die mensen dan iets goeds in elkaar zetten waar je geen CSS hacks voor nodig hebt, of ga zelf CSS leren en ontwerp je layout zelf...Ik kan niet ontwerpen daarvoor heb ik mensen.
Alvast 1 tip: sloopt die 'divtussen' (2x) eruit. Dat is iets dat je gewoon oplost door de andere divs een beetje margin te geven.
Meen je dit serieus? Ik vind je site ultra lelijk, alleen al het lettertype. En als je serieus genomen wilt worden door (toekomstige) klanten, moet je toch echt een domeinnaam kopen, dit staat zo onprofessioneel met die reclame. En je portfolio stelt ook niet veel voor, echt alles is lelijk..
Divtussen. Dus als ik die weghaal en dan mijn content een
Margin-top en margin-bottom meegeef is hij denk je cross ?.
Note: pietjepek stuurde deze email op 02-02-2008 om 22:13. Het IP adres van pietjepek is: 88.5.170.75
Het hostadres van pietjepek is: 75.Red-88-5-170.staticIP.rima-tde.net
vind je nu echt de laaste allemaal lelijk de laatste 2 ?. en dat zonder photoshop.
Jouw portfolio trekt ook op niks. zo met plakband gedoe bah.!
er zijn een paar lelijke en dat geef ik eerlijk toe !.
maar er zijn ook wat beauty's bij !.
Grtz
Of het daarmee crossbrowser zal worden betwijfel ik. Ik zeg alleen maar dat die twee divs compleet nutteloos zijn...