RPG GAME
maar nu vroeg ik of iemand zin had om te helpen. just for fun. er hangt niets aan vast
zijn er mensen die mss een ideetje hebben over iets tof voor in het game.
alvast bedankt
(we gaan hem maken in php)
Ik heb al een RPG dus ik kan best meehelpen, als ik weet wat het onderwerp is =)
wat voor RPG heb jij al gemaakt dan?
zijn er anders nog mensen met leuke ideen voor de game?
DirectX leren gaat nog wat langer duren dan ik dacht, dus heb wel tijd :+
ik heb je een pm gestuurd.
als er nog iemand toffe ideen heeft
RPG zoiets als mobstar ?
mobstar?
heb je een voorbeeld (site)
daarom wil ik er ook 1 maken
het is zo iets al criminales maar volledig zelf gemaajt enzo
Jij was er toch zelf één aan het maken? soort van criminals?
En toen mijn schijf vastliep en ik opnieuw moest beginnen was de motivatie helemaal weg.
Heb wel al wat PSP apps gemaakt, C ligt me wel :)
laat ze maar weten
Het valt me de laatste tijd op dat aardig was mensen dit spel spelen. Ik zou er eens naar kijken wat dit spel zo goed maakt. Bij mijn weten doen de plaatjes het hier erg goed,
wat is RPG??????
Jelmer:
directX? Waarom niet gewoon OpenGL, dan kan ik jouw spelletjes ook spelen! (maakte Luaplayer niet gebruik van OpenGL op de PSP?)
Lua was leuk voor de PSP, maar verder vind ik het niets.
Heb voor DirectX gekozen vanwege de support van MSDN :)
OpenGL is ook een idee, maar dan moet ik zeker een leuke bijbel kopen :+
Quote:
Het valt me de laatste tijd op dat aardig was mensen dit spel spelen. Ik zou er eens naar kijken wat dit spel zo goed maakt. Bij mijn weten doen de plaatjes het hier erg goed,
Travian is ook erg leuk.
Hoop servers, hoop spelers, nette look :)
lotte:
wat is RPG??????
RPG = Role Playing Game
Houdt in dat je doet alsof je iemand anders bent.
Kan een ganster zijn, de commander van een vloot, etc, etc...
Gewijzigd op 18/02/2006 22:28:00 door Mitch X
Je bent voor een misdrijf veroordeeld, en je moet het zien te overleven in de gevangenis...
In de gevangenis moet je vechten voor je bestaan, door goederen te smokkelen, met elkaar handel te drijven, bewakers af te kopen, je aansluiten bij 'gangs', die onderling weer ruzie hebben met elkaar.
Elke gevangene is echter beperkt tot waar deze kan komen... welke celblokken deze kan bereiken, welke werkzalen, welke bewakers deze tegen komt en welke medegevangenen deze ooit te zien krijgt.
Van 'bovenaf' krijg je bijv. opdrachten om voorwerp A naar gevangeniscel B te smokkelen. Nu is het aan jou om via medegevangenen (andere spelers) de goederen te verkrijgen en verplaatsen.. daarvoor moet jij echter zelf weer voor hun diensten verrichten.. Wie kun je vertrouwen? Wie niet? Tegen welke prijs, hoe neem je wraak.. enz.. (:
bedankt voor het idee
Pholeron:
knip
En dat zuig je net uit je duim?
Netjes 'or!
Lijkt me wel wat ;)
Hoe kun je dat zo verzinnen man Pholeron. Jij hebt een erg eh, Criminele fantasie. Nee, geem mij maar bloemetjes en bijtjes... (om te verzinnen) Maar wel een erg stoer idee!!!