RPG GAME
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
't was al laat, dan heb je dat soort wazige gedachtenspinsels ;)
we zullen eens bekijken hoe we het uitwerken thx!
als je nog een leuke optie weet laat maar hore
ik snap niks van dat imperial conflict
Hahaha
Wel leuk idee!
Een bewaker kan ook bij een gang komen, dat heeft dan weer voordeel (ideetje)
random getal naarmate hij betaald word als je bv 500 betaald random tussen 1/10 en enkel wnr het 5 en 10is hem er in late wnr men 5000 betaald rand tussen 4 en 10 en ..;
Kortom: hoe meer je betaald, hoe meer kans je hebt ;-)
ja idd
Eerst vraag je aan persoon a of die van persoon b een priem/touw kan krijgen in ruil voor een pakje sigaretten (of weet ik ut), vervolgens moet je een bewaker drank voeren dattie dronken wordt en in slaap valt.. enz enz enz..
Pholeron:
De rtruc zit um natuurlijk in 'samenwerking'.. Je moet bijvoorbeeld iemand laten vermoorden..
Eerst vraag je aan persoon a of die van persoon b een priem/touw kan krijgen in ruil voor een pakje sigaretten (of weet ik ut), vervolgens moet je een bewaker drank voeren dattie dronken wordt en in slaap valt.. enz enz enz..
Dus je bedoelt een array met items van 5 mb? ^^
Dat zou wat zijn, zoveel items dat je ze niet allemaal kan hebben..
ik snap niks van dat imperial conflict want als ik iets wil bouwen dan duurt het 4 weken wel heel erg lang vind je niet
wat ik mij afvraag.. is er al resultaat?
4 weken = 4uur bij Imperial Conflict.. valt dus best mee lijkt me :)
(Heb wel bij sommige dingen hulp gekregen etc.)
Crimes laad zo sloom als Ome-Tinnie.. dus die is zoizo crap..
Dit lijkt dus totaal niet op het idee dat jullie hadden opgedragen. Alles lijkt precies zoals criminals alhoewel ik wel verschil zie in sommige scripts.
alleen dat 6 uur wachten als je dood bent is wel kut :(
leroy schreef op 30.11.2006 19:01:
maar het is wel grappig..
Dat is nog niets, bij de meeste "grote" criminals moet je een heel nieuwe account maken en helemaal opnieuw beginnen. ;) dezelfde naam gebruiken kan niet, totdat er een keer helemaal opnieuw wordt begonnen.
In het begin had ik ook zon script. Vol met bugs natuurlijk.
Er zijn teveel sites van.
Een en al shit