Scipt gezocht voor bedrijvengids
Weet iemand of zo'n script bestaat en of het ergens is te downloaden?
Heb je zelf enig verstand van PHP/MySQL? Dan help ik je wel met het opzetten van het script.
Het is eigenlijk best makkelijk te maken. Als je weet hoe je een gastenboek en/of nieuwsysteem in elkaar zet is zoiets in 10 minuten in elkaar te zetten.
Oei mijn kennis gaat eigenlijk niet veel verder dan het installeren van standaard scriptjes. Misschien een echte beginnersvraag (neem me niet kwalijk) maar hoe zou ik het database-gedeelte kunnen maken zonder dat ik kennis heb van MySQL?
Groeten,
Christian Bolster
Ik heb dat PHPmyadmin wel eens bekeken maar ik vind dat echt rete-moeilijk. Misschien moet ik er eens wat langer in verdiepen!
Als je niet weet hoe sql in elkaar zit, en de termen die worden gebruikt... dan is zelfs iets als phpmyadmin aardig ingewikkeld.
Is een uitstekende tip. Ik ga er eens achteraan!
Precies, ik zag termen staan in de phpmyadmin waar ik echt niets mee kon. Ik was ook bang dat als ik iets zou aanpassen de boel niet meer zou werken. Maar misschien is zo'n boek voor mij niet verkeerd.
CB2thephp:
Een database is makkelijk te maken met phpmyadmin. Lekker simpel voor beginners.
Groeten,
Christian Bolster
Groeten,
Christian Bolster
Ook lekker simpel voor gevorderden hoor ;)