Scipt gezocht voor bedrijvengids

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

26/01/2006 13:40:00
Quote Anchor link
Ik ben op zoek naar een script voor het maken van een bedrijvengids. Het zou mooi zijn als ik het vanuit het script bedrijven kan toevoegen. Vanuit mijn webpagina zou ik het liefst met twee dropdownboxen de bedrijven willen kunnen oproepen.

Weet iemand of zo'n script bestaat en of het ergens is te downloaden?

PHP hulp

PHP hulp

16/01/2025 08:48:21

Onbekend onbekend

onbekend onbekend

26/01/2006 13:59:00
Quote Anchor link
Ik weet niet of het al bestaat, maar dit is niet bepaald het moeilijkste script om te maken.

Heb je zelf enig verstand van PHP/MySQL? Dan help ik je wel met het opzetten van het script.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

26/01/2006 14:04:00
Quote Anchor link
Het is eigenlijk best makkelijk te maken. Als je weet hoe je een gastenboek en/of nieuwsysteem in elkaar zet is zoiets in 10 minuten in elkaar te zetten.

26/01/2006 14:16:00
Quote Anchor link
Oei mijn kennis gaat eigenlijk niet veel verder dan het installeren van standaard scriptjes. Misschien een echte beginnersvraag (neem me niet kwalijk) maar hoe zou ik het database-gedeelte kunnen maken zonder dat ik kennis heb van MySQL?

CB2thephp

CB2thephp

26/01/2006 14:21:00
Quote Anchor link
Een database is makkelijk te maken met phpmyadmin. Lekker simpel voor beginners.

Groeten,

Christian Bolster

26/01/2006 14:27:00
Quote Anchor link
Ik heb dat PHPmyadmin wel eens bekeken maar ik vind dat echt rete-moeilijk. Misschien moet ik er eens wat langer in verdiepen!

Frank -

Frank -

26/01/2006 14:33:00

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

26/01/2006 14:35:00
Quote Anchor link
Makkelijk.. simpel.. ik zou phpmyadmin niet in dat rijtje durven te plaatsen. Voor mij is het een handige tool, maar ik kan ook prima DML, DDL en DCLén zonder grafische interface.

Als je niet weet hoe sql in elkaar zit, en de termen die worden gebruikt... dan is zelfs iets als phpmyadmin aardig ingewikkeld.

26/01/2006 14:42:00
Quote Anchor link
Is een uitstekende tip. Ik ga er eens achteraan!

26/01/2006 14:44:00
Quote Anchor link
Precies, ik zag termen staan in de phpmyadmin waar ik echt niets mee kon. Ik was ook bang dat als ik iets zou aanpassen de boel niet meer zou werken. Maar misschien is zo'n boek voor mij niet verkeerd.

Onbekend onbekend

onbekend onbekend

26/01/2006 15:06:00
Quote Anchor link
CB2thephp:
Een database is makkelijk te maken met phpmyadmin. Lekker simpel voor beginners.

Groeten,

Christian Bolster

Ook lekker simpel voor gevorderden hoor ;)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.