Script freak????
reacties alleen via deze mail;
info *ad* totalwebsolutions *punt* nl
verdiensten door winstdeling.
Als het nou per uur was. Dat had je veel meer response gehad... Ik zou nooit gaan php scripten met de medeleing ik krijg 50 procent van de winst :?/
Waarom 50 als je er 100 van kan maken? Wat doet de Topic Starter dan voor zijn 50%?
Sterker nog, er staat niet eens bij hoe groot jouw deel als scripter is. Mmm.
Wat meer info zou trouwens ook geen kwaad kunnen. Wat zijn de plannen?
Gewijzigd op 08/10/2005 22:14:00 door Jelmer -
"Waarom 50 als je er 100 van kan maken? Wat doet de Topic Starter dan voor zijn 50%?"
Wat ik wel kan is promoten,daar zit ook tijd in.
Script maak je en houd je bij,dus beide een taak.
"Sterker nog, er staat niet eens bij hoe groot jouw deel als scripter is. Mmm. "
Scripter houd de scripts bij wat volgens mij minder tijd vergt dan het promoten(mijn mening,corrigeer me als ik het mis heb)
Dus mijn voorstel 50/50 na aftrek kosten.
inkomsten uit reclame en betaalde opties op de site(site's)
"Wat meer info zou trouwens ook geen kwaad kunnen. Wat zijn de plannen? "
Als eerste, een in mijn ogen simpel opzetje voor een baby/jonge ouders/familie site.
Hoopend u voldoende te hebben geinformeerd,verblijf ik
ik kan wel wat maken als je wilt, neem maar contact op via msn zodat we wat dingetjes kunnen bespreken
speelhoek:
Uitleg:
"Waarom 50 als je er 100 van kan maken? Wat doet de Topic Starter dan voor zijn 50%?"
"Sterker nog, er staat niet eens bij hoe groot jouw deel als scripter is. Mmm. "
Scripter houd de scripts bij wat volgens mij minder tijd vergt dan het promoten(mijn mening,corrigeer me als ik het mis heb)
Als eerste, een in mijn ogen simpel opzetje voor een baby/jonge ouders/familie site.
Maken kost ongeveer voor een beetje simpele +/- 40 uur. En dan is het niet uitgebreid. Als er nog een forum, profielen enz.., bij moet komen moet je rekening houden met meer.
Mijn ervaring is dat scripting 10 keer meer tijd kost dan de onderhoud als promotie enz....
En waarom betalen in de toekomst. Jij wilt een website maar je durft geen risico te maken om onkosten te maken.
En wat als je gouden idee helemaal mis loopt. Dan ben je als scripter wel even xxx uur kwijt. Waarmee je niets verdiend. En het duurt vaak lang voor dat je echte inkomsten hebt. Spreek uit ervaring :/
Gewijzigd op 08/10/2005 23:32:00 door Eris -
Simpel
Omdat daar het geld niet voor voorradig is.
Als ik 1000 of 1500 eurie had liggen,dan hoefd ik hier geen topic te starten.
+
wat ik tevens in deze topic zoek is meschien wel een vaste maat,omdat er ideeen zat zijn in mijn dikke hoofd ;-)
Je bent dan beide een xxx aantal uur kwijt,+ik de kosten van hosting en reclame uitgaven.
Maar je hebt gelijk,risico is er dat is makkelijk zat.
Ik wil je wel helpen geen probleem!!
Je kan me middels deze site een intern PM geven of naar m'n site gaan en daar het contactformulier gebruiken. Ik heb GEEN MSN.
M'n site vind je in mijn profile (ik zet dat hier niet meer uit respect voor deze site en ga niet ronselen voor trafic naar mijn site want dat hoeft echt niet :-))
In iedergeval scu6 met de site ook als je niet m'n hulp inroept!!
Groet, lissy