Script gezocht, kom er niet uit.
Ik ben bezig met een colorname generator hij werkt goed maar ik wil er een extra functie op. Ik wil dat als de mensen alles ingevult hebben dus de kleur naam etc, dan druk ik op generate dan gaat hij naar de volgende pagina waar daar de code staat voor hun. Nou wil ik dat dara ook een knop komt met download en als ze dan op download drukken dat die naam: Voorbeeld ^1Mark^-Brink
automatisch in een .cfg document word gezet. dus dan drukken ze op download en dan slaan ze hem op en dan hoeven ze hem alleen nog maar te activeren. het .cfg kom er dan alsvolgt uittezien.
// {DS}Clan ColorName Greated by: Mark: set name ""
Tussen die 2 " moet dan de naam komen.
Alvast bedankt ik hoop dat jullie me kunnen helpen, jullie zouden mij er een heel erg plezier meedoen.
M.v.G
Mark
Linkje naar je werk tot nu toe?
http://www.game-future.com/my-generators/dsclancolor/
Moet nog wel het 1 en ander aan de layout doen dus let daar niet op.
Gewijzigd op 28/01/2006 19:50:00 door mark
In het formulier op je pagina zitten wel zes dropdowns waarmee ze een kleur kunnen kiezen. Welke moet precies op de plek van 'ColorName' komen te staan?
Het eind resultaat moet worden wergegeven in een .cfg file
Gewijzigd op 28/01/2006 23:18:00 door mark
Okee, ik zal niet letten op de dropdowns.
Ik hoop dat je me kan helpen, al snap je nog niet wat ik bedoel dan zal ik proberen het op een andere manier te vertellen.
Ja als dat zou kunnen :-)
onder die tekst vlak staat de knop download. Al klikt iemand op die knop moet die tekst daarboven ^1Mark gekopieert worden in de .cfg die aan de download knop gekoppelt is. dus zodra iemand de file gedownload heeft en hij opent hem dan ziet hij in dit geval ^1Mark en als iemand anders wat invoert ^1h^2all^7o bijv,
Hoop dat je er nu wat meer aan hebt